• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    lol wtf. ik heb toetsweek vlak voor kerst, dus ik ga met een faal gevoel kerst in. happy new year


    Jap wtf indeed en daarna moet ik nog tot 19:00 college volgen :') fml

    Dat is ook echt flut gepland though. Hoewel er vlak na ook niet chill is want dan moet je de hele vakantie leren hmmm misschien moeten ze toetsen gewoon afschaffen.


    Happy Birthday my Potter!

    hALLO IK HEB EXAMENS VOOR KERST. niet dat ik dAT VIER OFZO


    Heaven is a place that we all have

    Normaal val ik zo goed als altijd op jongens die ouder zijn dan ik. Blijkt hij vijf maanden jonger te zijn, hahaha. Das ook voor het eerst, lol.


    Stenenlikker

    Square schreef:
    Op sommige dagen is het toch nog steeds een beetje zo van, wow, ik heb vrienden
    en ze zijn stuk voor stuk heel erg awesome en lief en getalenteerd??? (dat is geen verrassend gedeelte, dat is gewoon een feit)
    en ik weet redelijk zeker dat ze vrijwillig met me praten en dat niemand ze dwingt
    wow???

    En dat zijn de dagen waarop ik, nu terugkijkend, toch besef dat ik misschien een klein beetje eenzaam was soms. tja


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik droomde dat ik een privé concert kreeg van Hans Zimmer. :'D

    Here we go.. hopelijk is deze dag snel voorbij en wordt het wel gezellig. En krijg ik geen last van mijn rug.

    Ik voel me echt niet lekker. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niets is zo fijn als op school komen en niemand in je klaslokaal zien en ook niet in het andere klaslokaal en mensen niet kunnen bereiken omdat je geen telefoon hebt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pim, je bent een schat, maar ga niet op m'n buik staan pls. Al helemaal niet blijven staan en eigenwijs kijken, als ik zeg dat je dat niet moet doen. Cats will be cats 😑


    26 - 02 - '16

    This is not all bad, I like this, I can do this. No, no I can't ugh.


    The truth is out there.

    Omdat ik mezelf helemaal get aan het maken was, hebben we afgesproken gewoon te praten met elkaar als vrienden en elkaar beter te leren kennen. It went waaay too fast there xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmmm, 'kay. Maar ik heb géén idee wat ik nu met deze informatie moet.

    //Het zal toch eens niet: Spotify loopt vast. Woehoe, gebruiksvriendelijkste app, getest door Radar, superhandig, heel fijn: *kotskots* Jaja, vertel me dat nu nog eens? :W

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 10:12 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo maar even Ter Apel in. Even niks. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMGOMGOMG zo lieefff


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Brr, wachten in de kou op mama.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •