• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Dougal schreef:
    welcome to the sixtieeees


    oh oh oh oh oooohohhhhhh
    oh momma welcome tot the sixtieeeeeeeeeeeees


    Heaven is a place that we all have

    Ugh.


    <3

    I don't feel like drawing stupid butterflies. Can't this just be over xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    oh oh oh oh oooohohhhhhh
    oh momma welcome tot the sixtieeeeeeeeeeeees


    you get me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Current mood:


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Current mood:


    Story of my life


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    door mij is shania verslaafd aan Uncharted HAHAHA

    Raja schreef:
    door mij is shania verslaafd aan Uncharted HAHAHA

    AHAHAHAHA it's goooood c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is weer gebeurd. Ze zakte echt compleet in elkaar en een minuut lang dacht ik serieus dat dit het einde was, want ze ademde eerst heel zwaar en toen juist nauwelijks noch, en toen zat ik daar om kwart voor drie 's nachts op de koude keukenvleur met een mogelijk stervende hond en vroeg me af wanneer het zorgwekkend genoeg zou zijn dat ik mensen wakker moest maken

    Ik denk niet dat ik nu nog kan slapen, eigenlijk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oh okay
    dus kennelijk bepaal jij voor mij wie ik mee naar huis mag nemen
    en stuur jij jouw vrienden met mij mee naar huis om te voorkomen dat ik een zekere jongen mee naar huis neem
    guess what
    you're NOT MY DADDY

    //

    nice hope you enjoyed that tosti cunt have fun with that later

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 3:47 ]


    i put the fun in funeral

    Eikel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 10:43 ]


    Blub vandaag en morgen weer dagen met musical mensjes. Not sure of ik klaar ben voor sociale gebeurtenissen... Maar op zich college gisteren was leuk maar dat komt ook omdat die gozer daar standaard naast mij gaat zitten en grapjes maakt en gezellig is. Dan heb ik sws niet het idee dat ik ongewenst ben omdat dat zijn keuze is en hij die keuze elke week weer maakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Je dag begint écht goed als je wakker gehuild word door een baby. (Y)

    Gewoon niet. Ik ben dus mega chagrijnig door die huilbaby.

    - dit gaat denk ik weer een dag worden waarop hij alleen maar kan janken en krijsen. Ugh. Leuk he, kinderen? :W
    Ik weet wel dat ik ze later niet meer hoef. Fuck kinderen. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ga voor veel huisdieren.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 10:52 ]

    Misschien had ik diep van binnen ook nog hoop. Maar daar heb je nooit naar gekeken. It doesn't matter. Het is beter zo.