• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ja, ik weet dat het er niet uit ziet dat ik broodjes met mijn vingers smeer en op een bankje voor de supermarkt opeet, maar stop het staren please :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er zijn mensen die echt moeten stoppen met zeiken.

    Wiarda schreef:
    Wel dat was ongemakkelijk


    moet ik de bruiloft afzeggen


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    moet ik de bruiloft afzeggen

    Ik trouw wel met mezelf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Graves schreef:
    Spontane tripjes naar Brugge net voor kerst ;;;;_;;;;





    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:
    (...)



    <33333333
    (sorry ik moet me ook even uiten)

    Percival schreef:
    (...)



    Ik wilde die gay beer and normal beer gif sturen maar we zijn allebei gay dus HA


    Ke hier heb je hem alsnog

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 19:33 ]


    Caution first, always.

    Ik kan weer eens niets goeds zeggen.

    hahaha wat een engagement

    letterlijk wij vier zijn de enigen die elke keer naar de scouts komen zeg werkvergaderingen included echt erg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    het is 44 euro en het is geen ramp, het is oké, het komt goed, maar ik voel mij oprecht misselijk (ik heb al zo'n extreem schuldgevoel over iedere euro die ik uitgeef de laatste tijd dat het naar mijn idee niet meer gezond is) en heel erg stom en dan hoef ik niet te horen dat ik hiervan leer dat sommige dingen te mooi zijn om waar te zijn want ik WEET best dat dit mijn eigen schuld is omdat ik meer kleine lettertjes had moeten lezen oid (al dacht ik dat ik dat had gedaan, oké, ik dacht oprecht dat ik dat had gedaan) en ik weet ook dat je schijnt te denken dat ik alles veel te lichtzinnig opvat en geen initiatief neem oid maar ik vind het ENG oké ik vind het ENG de wereld is eng en het helpt niet als je dan een schop tegen het zere been geeft iedere keer met die opmerkingen (zelfs al doe je het niet opzettelijk) als ik net een keer iets heb geprobeerd

    Ik wil op dit moment gewoon even slapen voor onbepaalde tijd. Er is niet serieus iets heel erg mis, maar alles gaat wel net even niet goed en ik ben moe en ik weet nu al dat ik me zo meteen ook weer suf ga voelen omdat ik hier nu zo dramatisch over doe, maar wat wil je nou, Inge, mijn God.

    Dus ja. Doel: slapen en mezelf vergeven en morgen beter maken


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    het is 44 euro en het is geen ramp, het is oké, het komt goed, maar ik voel mij oprecht misselijk (ik heb al zo'n extreem schuldgevoel over iedere euro die ik uitgeef de laatste tijd dat het naar mijn idee niet meer gezond is) en heel erg stom en dan hoef ik niet te horen dat ik hiervan leer dat sommige dingen te mooi zijn om waar te zijn want ik WEET best dat dit mijn eigen schuld is omdat ik meer kleine lettertjes had moeten lezen oid (al dacht ik dat ik dat had gedaan, oké, ik dacht oprecht dat ik dat had gedaan) en ik weet ook dat je schijnt te denken dat ik alles veel te lichtzinnig opvat en geen initiatief neem oid maar ik vind het ENG oké ik vind het ENG de wereld is eng en het helpt niet als je dan een schop tegen het zere been geeft iedere keer met die opmerkingen (zelfs al doe je het niet opzettelijk) als ik net een keer iets heb geprobeerd

    Ik wil op dit moment gewoon even slapen voor onbepaalde tijd. Er is niet serieus iets heel erg mis, maar alles gaat wel net even niet goed en ik ben moe en ik weet nu al dat ik me zo meteen ook weer suf ga voelen omdat ik hier nu zo dramatisch over doe, maar wat wil je nou, Inge, mijn God.

    Dus ja. Doel: slapen en mezelf vergeven en morgen beter maken







    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    niet te geloven dat ik op dagen zoals deze mijn bikini ga aandoen :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De oma van mijn broertje is overleden. Mijn overopa ligt in het ziekenhuis en het gaat niet zo goed met hem.

    Krolock schreef:
    (...)
    <33333333
    (sorry ik moet me ook even uiten)


    vervelend he c:




    Graves schreef:
    (...)
    Ik wilde die gay beer and normal beer gif sturen maar we zijn allebei gay dus HA


    Ke hier heb je hem alsnog


    Hehe, same.
    een beetje zo



    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:
    (...)

    Hehe, same.
    een beetje zo



    Ik ga je wel gay beers buy-en hoor. Hoort erbij ;3 Na 5 jaar eindelijk huwelijksreis.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 20:00 ]


    Caution first, always.