• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    sommige mensen..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    astaghfirullah


    Heaven is a place that we all have

    Ik droom echt elke nacht over mijn ex en ik ga hem daardoor zo erg missen. Ik ben bijna op een punt aangekomen dat het me niet eens meer kan schelen dat hij drugsverslaafd is en veel liever gamed dan tijd met mij doorbrengt. Ik wil hem gewoon weer terug.

    Ik zou mijzelf nu zo graag opsluiten op mijn kamer en de hele dag aan cosplay werken en schrijven, maar ik heb een surprise party/high tea en morgen heb ik terugkomdag voor musical wat allebei waarschijnlijk echt super leuk gaat worden, maar merp zo bang dat het allemaal fout zal gaan en ik ongewenst ben etc. :/


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik zou mijzelf nu zo graag opsluiten op mijn kamer en de hele dag aan cosplay werken en schrijven, maar ik heb een surprise party/high tea en morgen heb ik terugkomdag voor musical wat allebei waarschijnlijk echt super leuk gaat worden, maar merp zo bang dat het allemaal fout zal gaan en ik ongewenst ben etc. :/


    Komt allemaal wel goed. <3


    OTOFT: Oke. Laatste kans dus. Want ik wil 'm eigenlijk niet kwijt. Maar hij begon er zelf al over dat dit niet kan en eigenlijk is ie wel heel hard aan het werken om wél opener te zijn over zijn gevoelens en dat merk ik echt wel. Maar dit soort dingen moet ie gewoon niet doen. Met kerst hebben we wel gewoon een goed gesprek en zien we dan wel wat eruit komt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    nee nee nee oh god nee pls nee nee nee fuck fuck fuck fucky wucky


    Heaven is a place that we all have

    Die stomme individuele opdrachten slaan echt nergens op +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Current mood:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is echt zo'n fucking bullshit dat de helft van het werk gewoon niet nagekeken gaat worden. Zeker zodat ze zelf minder werk hebben, fuck off zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil je niet terug ik wil je niet terug ik wil je niet terug ik wil je niet terug ik wil je niet terug


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dan ga je ontvoerd verkracht verkocht verhandeld neergeschoten gemarteld gedrogeerd en weetikveelwat worden dus nee je gaat niet naar colombia


    ok

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 13:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Time to continue my Queenie/Jacob fanfic hehe

    We zijn echt zo fucking screwed met dat verslag wat we volgende week in moeten leveren.


    Welkom op deze wereld, Ocean.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."