• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    waar haal ik in godsnaam ieder jaar de energie vandaan om een sinterklaasgedicht te schrijven


    i put the fun in funeral

    Amica schreef:
    (...)
    wiskunde kan soms zo frustrerend zijn 😁


    wat ben jij aan het leren?

    fuck asymptoten echt fuck parameters


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuck iedereen

    OH mijn moeder denkt nu ook na al die maanden dat het eigenlijk best mogelijk is dat ik dyscalculie heb.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo naar de verjaardag van mijn neef, nou ja, het feest. Hij was vorige week jarig haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lol ben je kwaad omdat ik je oven een kwartier te laat heb afgezet


    DAN HAD JE VERDOMME ZELF THUIS MOETEN ZIJN wie wilt hier koken :') ben ik ziek (door jou) aan het studeren met hoofdpijn en nee dan denk ik niet aan je fucking oven
    idk maar echt trek je plan ermee je had me kunnen bellen als reminder maar nee dat was je vergeten

    uit nu dus je woede niet op mij svp ik ben niet verantwoordelijk voor de dingen die jij maakt en afgezet moeten worden als jij nog ergens naartoe bent met een vriend


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I feel sad.


    Metamorphoses schreef:
    (...)

    wat ben jij aan het leren?

    fuck asymptoten echt fuck parameters

    Ook wiskunde, goniometrie


    <3

    Kahlen schreef:
    I feel sad.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat biologie boek is zo duur omg. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben zo blij dat wiskunde verleden tijd is voor mij. Fuck wiskunde, fuck dyscalculie

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 17:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spontane tripjes naar Brugge net voor kerst ;;;;_;;;;


    Caution first, always.

    Wel dat was ongemakkelijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amica schreef:
    (...)
    Ook wiskunde, goniometrie


    oh well daar had ik donderdag al examens van
    goniometrie hahaha

    heb jij ook de next level goniometrie met simpsonformules and shit? like alleen maar rekenen met radialen en goniometrische formules :W echt huilen

    hoewel het examen echt goed ging want ik zag alle antwoorden plots ik zag het goniometrisch licht


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Merp dat was leuk. Waarom ben ik zo angstig en onzeker? Het was gewoon super gezellig. Ik lijk wel paranoïde.


    Happy Birthday my Potter!