• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    'lukt het leren een beetje?'


    je hebt me fucking ziek gemaakt waardoor ik nu nauwelijks kan ademhalen omdat mijn fucking luchtwegen vol snot zitten en ik barstende koppijn heb omdat again je me ziek hebt gemaakt door je vuile zakdoeken met jouw snot rond te laten slingeren
    maar ok leren gaat yay examens


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou jongens het is datetijd

    Pak de popcorn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer je denkt iets goed te doen — maar je je meer dan waardeloos voelt.


    Wiarda schreef:
    Nou jongens het is datetijd

    Pak de popcorn


    SUC6 JIP

    ---

    Oké ja nee ik ben gewoon echt heel erg !!! want overal gingen de LGBTQ personages dood dit jaar maar nu, nog net op het randje, lijkt het er opeens op dat er toch nog een hele hoop happy ends zijn? en dit geeft me zoveel HOOP

    nu nog wat meer variatie misschien, maar toch, schaatsers en Noorse tieners en zelfs die fucking soap hebben 2016 toch nog een beetje gered, yay

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 15:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuk dit, denk je het bijna opgelost te hebben. Neee hoor.
    Kerstkaartenswap is echt de hell als je adressen moet verdelen.>_<


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo gek hoe dagen heel emotioneel kunnen zijn in fandoms (zoals gisteren: het nieuws dat Johanna is overleden en de nieuwe skam video), maar in het echte leven helemaal niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    heeft iemand een dansje voor me over asymptoten pls

    dan ga ik nu even wenen om machtswortels en irrationale functies


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vanaf dat er één oefening niet lukt geef ik het op, wat heb ik een doorzettingsvermogen zeg, kuch.


    <3

    shania is cuuuuuuuuuuuuutee

    Raja schreef:
    shania is cuuuuuuuuuuuuutee

    Jij bent cuterrrrrr 😊


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Jij bent cuterrrrrr 😊

    Nietus

    Amica schreef:
    Vanaf dat er één oefening niet lukt geef ik het op, wat heb ik een doorzettingsvermogen zeg, kuch.


    dis
    leef met je mee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    hahahaha cri
    waarom moeite doen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    dis
    leef met je mee

    wiskunde kan soms zo frustrerend zijn 😁


    <3

    'A is hier net zo vaak als R hier was.'
    'Helemaal niet, R was hier maar eens in de twee weken een weekend en A is hier én doordeweeks een avond én van zaterdag op zondag. En ook nog eens ELK verdomde weekend.'
    'Ja, maar je zusje wil niet naar hem toe.'
    'Dat is dan jammer voor haar. Dan ziet hij zijn kind maar een weekend minder in de week. Hij doet er toch nooit iets mee als hij hier is.'
    'Dan krijgen we rechtszaken en krijgt zijn familie het kind.'
    'Alsof mij dat iets kan schelen.'
    'Nee, ik weet dat N je niets kan schelen. Dat maak je meer dan duidelijk.'
    'Deal with it.'

    Ging ik nog maar met mijn ex, dan kon A hier niet elk weekend komen. Hahha, dat was grappig geweest. Al denk ik dat R dan niet eens mocht komen omdat A hier per se moest slapen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 16:53 ]