• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    Oké,ze kunnen populair zijn.So what?Mij kan
    het eigenlijk niet veel schelen dat ze gebant zijn.En trouwens,ze zij wel gebant voor een reden.So,begin niet te flippen!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Paranormal schreef:
    Oké,ze kunnen populair zijn.So what?Mij kan
    het eigenlijk niet veel schelen dat ze gebant zijn.En trouwens,ze zij wel gebant voor een reden.So,begin niet te flippen!
    Liefje, dit topic is al zo een beetje 1,5 jaar oud. Die mensen zullen er waarschijnlijk niets meer van af weten. Je hoeft je geen zorgen erover te maken ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom wordt dit topic omhoog geschopt..?
    Omdat Paranormal het blijkbaar nodig vond om Dolce op feiten te wijzen, terwijl dat twee jaar geleden is en Dolce volgens mij in die tijd al wel wat veranderd is.


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    (...)Omdat Paranormal het blijkbaar nodig vond om Dolce op feiten te wijzen, terwijl dat twee jaar geleden is en Dolce volgens mij in die tijd al wel wat veranderd is.

    -dubbel-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, dit ding is 2 jaar oud :')

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 19:22 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dit topic is er al langer, dan dat ik op Quizlet zit, pfoe.


    Smiling but close to tears.

    Slotje wegens bump.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg