• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    mijn naam moet daarvan tussen lady ^^
    ik ben NIET geband

    Tjoetn, ga het een beetje gaan zeggen. Hoe niet-slim kun je zijn voor jezelf maar wel slim voor de mods.

    MAAAAR,,
    Als bijvoorbeeld Joyce bij haar vriendin op de Compuetr gaat . Ja. En zij gaat daar spamme en scheldee en zoo. Dan word ze op die computer ook gebant... Maar als die vriendin dan ook op quizlet zit met haar eigen account Dan kan die vriendin er tog ook niet meer op. Want jullie weten dat die computer heeft gescholdee en gespamt. x33

    xx

    AAAH

    Zijn mijn Lieve Siham Joyce en Charissa geband ;o

    Dit is niet eerlijk!

    `.´


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    MAAAAR,,
    Als bijvoorbeeld Joyce bij haar vriendin op de Compuetr gaat . Ja. En zij gaat daar spamme en scheldee en zoo. Dan word ze op die computer ook gebant... Maar als die vriendin dan ook op quizlet zit met haar eigen account Dan kan die vriendin er tog ook niet meer op. Want jullie weten dat die computer heeft gescholdee en gespamt. x33

    xx

    ja dat is dan jammer voor die vriendin.

    MAAAAR,,
    Als bijvoorbeeld Joyce bij haar vriendin op de Compuetr gaat . Ja. En zij gaat daar spamme en scheldee en zoo. Dan word ze op die computer ook gebant... Maar als die vriendin dan ook op quizlet zit met haar eigen account Dan kan die vriendin er tog ook niet meer op. Want jullie weten dat die computer heeft gescholdee en gespamt. x33

    xx

    jammer voor die vriendin dan heah XD


    when words fail, music speaks.

    Mama!!!
    Zonder Sidney is er hier niks aan!!!!!!!!(baby)


    Dunno ><

    Die mensen zijn gebant met een reden. De 'liefsten' hebben rellen, schelden op hun geweten. De ergsten mensen tegen de moderators opzetten en andere user echt bedreigen.
    Nu moge jullie zeggen dat ze het vast niet zo bedoelden, dat ze het nooit meer zullen doen en dat wij ze weer op Q moeten laten. Hell no. Bannen wordt met een reden gedaan, dit is als niets anders meer werkt. Daarbij waren die mensen alles behalve populair.


    BAM!

    (...)
    ja dat is dan jammer voor die vriendin.



    Nou lekker ej moet maar ff weg zijn ..

    oke. ik trek dus partij voor de mods, en ga me nu niet vermoorden. maar geef toe die rellen trokken toch nergens op? natuurlijk begrijp ik wel dat sommige onder jullie nu wel pissed zijn, maar denk even na mensen. de bans zijn er voor een reden hoor...
    njaa, laat ik niet te veel zeggen. er zijn al redelijk veel pissed hiero...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Weetje, door die users (of door hoe sommigen zich gedragen) wordt Quizlet overladen met regeltjes en wordt het hier streng, voor de users die zich dan gedeisd houden, da's fucking oneerlijk. Damn, ik haat dat populaire kliekje ><

    Weetje, door die users (of door hoe sommigen zich gedragen) wordt Quizlet overladen met regeltjes en wordt het hier streng, voor de users die zich dan gedeisd houden, da's fucking oneerlijk. Damn, ik haat dat populaire kliekje ><

    Precies! Dat vind ik nou eens goed gedacht van jou! Het is de relschoppers hun schuld dat er nu extra strenge maatregelen worden genomen.


    I recycle my thoughts.

    Weetje, door die users (of door hoe sommigen zich gedragen) wordt Quizlet overladen met regeltjes en wordt het hier streng, voor de users die zich dan gedeisd houden, da's fucking oneerlijk. Damn, ik haat dat populaire kliekje ><

    idd


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Eerlijk?
    Je stond erop.
    Maar we hebben je geschrapt.
    Dan stond ik er ook op? :')

    (...)Dan stond ik er ook op? :')

    nee?

    (...)
    nee?
    Oh, ik had volgens mij ook 2forumbans? :'o