• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    wat bedoelen jullie dan met relletjes shoppen? enzo ?

    en hoelang zijn die gebant


    Gilles (ll)

    De meeste zijn 60 dagen geband. En wat dat relletjes schoppen betreft, ruzie zoeken valt er met grote maten onder.


    I recycle my thoughts.

    Mooi, zulk gedrag slaat nergens op.


    blame the bully.

    precisely.


    I recycle my thoughts.

    Ik ben het met Willom eens.
    Het is gewoon absurd dat een site met leuke mensen gewoon helemaal omslaat door een aantal mensen die zich niet normaal kunnen dragen. Ik vind het goed, zo'n ban. Kunnen ze er niet tegen? Like, kom dan niet terug ofzo. O_O


    -

    Eigenlijk wel spijtig dat Joyce en Charissa geband zijn want die hebben prachtige verhalen, maar ze zijn niet voor altijd geband he, dus jah ik kan er toch niks aan veranderen
    En eigen vind ik wel dat ze het wel zelf gezocht hebben
    En jah inderdaad zoals iemand anders zei, dat waren een deel van de popu mensen


    Live life limitless.

    ik ken ze allemaal^^

    maar ik heb ze geen hinderlijk gedrag zien tonen..
    en dat terwijl ik zo goed als elke dag online ben! ^^

    naja kzal het wel gmist hebben?

    of waren hed die anti-mods gebeurendingetjes?
    dan weet ik het wel^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik ken ze allemaal^^

    maar ik heb ze geen hinderlijk gedrag zien tonen..
    en dat terwijl ik zo goed als elke dag online ben! ^^

    naja kzal het wel gmist hebben?

    of waren hed die anti-mods gebeurendingetjes?
    dan weet ik het wel^^

    ik heb dat ook, ookal ken ik hen niet allemaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Like, ik vind dit best wel eigenlijk ontzettend erg terecht:Y)
    LANG LEVE DE GERECHTIGHEID!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMG!! gaa da der nii een beetje over ofzow?
    okey, ze kunne misschien wel constant rel schoppe enzow, ma om ze daarvoor van héél quizlet te banne? daar pest ge nii alleen die mense zelf mee, maa ook de mense die hun serie volgen! en voor zover ik weet, hebbe die niks misdaan he!
    sorry hoor, ma ik vind het erover..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    'k vind het juist goed
    ik post bijna nooit op het forum klees alleen af en toe, en jezus!! stelletje kleine kinderen die hier zitten! gedraag u gwn gelijk het moet of zegt nix opt forum hé (kheb het nu niet over die mensen die tussen dat lijstje staan alleen hé mr gwn int algemeen zijn der zo veel onnodige topics & reacties..)


    ••• It's like a best friend, always there...

    OMG!! gaa da der nii een beetje over ofzow?
    okey, ze kunne misschien wel constant rel schoppe enzow, ma om ze daarvoor van héél quizlet te banne? daar pest ge nii alleen die mense zelf mee, maa ook de mense die hun serie volgen! en voor zover ik weet, hebbe die niks misdaan he!
    sorry hoor, ma ik vind het erover..

    Geen conculies trekken :'). Ze hebben genoeg gedaan om een ban te verdienen. We geven bannen niet zomaar voor de lol. En btw, het zijn maximaal 60 dagen dus als ze willen kunnen ze daarna weer terugkomen.


    I recycle my thoughts.

    ik ken ze allemaal^^

    maar ik heb ze geen hinderlijk gedrag zien tonen..
    en dat terwijl ik zo goed als elke dag online ben! ^^

    naja kzal het wel gmist hebben?

    of waren hed die anti-mods gebeurendingetjes?
    dan weet ik het wel^^
    `

    me2..
    mr tja.. vlgens mij mis ik altijd de rellen enz.. ?? xP


    We can only learn to love by loving.

    Fucks Sidney is ook gebant :(
    nouja, wel een goede oplossing voor die rellenschoppers ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Geen conculies trekken :'). Ze hebben genoeg gedaan om een ban te verdienen. We geven bannen niet zomaar voor de lol. En btw, het zijn maximaal 60 dagen dus als ze willen kunnen ze daarna weer terugkomen.

    ja oké, maar ik volg ook een paar serie's, en moest 1 van die users worden gebant, dan pesten ze mij daar ook écht wel mee! en zeker als dat dan net zo 1tje is die 10 serie's heeft ofzow en normaal iedere dag zeker 1 quizlet maakt..
    en ik denk, dat als ik 60 dagen niet meer op quizlet kon, ik dan hélemààl niet meer op quizlet zou komen, dan was ik al lang afgekickt, en had ik allang een andere site gevonden met een forum..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!