• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    Je Welke Rel ?


    All was well.

    Eum mag ik iets vragen Tara?

    Over wat ging die rel eigelijk?
    Want ik was blijkbaar offline toen.

    Stond ik ook op die lijst?


    over dat quizlet zóóó kut site was, mods allemaal klote waren, eef terug moest. x]
    die shit.

    (...)

    over dat quizlet zóóó kut site was, mods allemaal klote waren, eef terug moest. x]
    die shit.


    ow,allemaal leugens.
    Want als Quizlet een kut site was,dan vraag ik me af waarom ze er dan nog opkomen :')
    En mods zijn cool!(cool)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    ow,allemaal leugens.
    Want als Quizlet een kut site was,dan vraag ik me af waarom ze er dan nog opkomen :')
    En mods zijn cool!(cool)
    WhahahahahhahaahahaxD Die zit! Ik ben het hier zoo mee eens!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Jij zoekt serieus ruzie weetej

    Omdat zij haar mening uit en daarvoor redelijke argumenten geeft? Vreemd...
    Edit: ben het overigens wel met haar eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kende geen een van die kinderen.
    Ik ken alleen Eva, Maudy, Madena en Esmaye.

    Sorry voor de mensen die ik vergeten ben. Heb net pw Grieks gehad, dus ik ben een beetje van m'n padje af.


    rules don't stop me

    Ik kende geen een van die kinderen.
    Ik ken alleen Eva, Maudy, Madena en Esmaye.

    Sorry voor de mensen die ik vergeten ben. Heb net pw Grieks gehad, dus ik ben een beetje van m'n padje af.

    Ik ken jou ook af en toe. Weet je waarom?
    Jij bent mijn familie.
    IK DWAAL AF
    Nog maals, deal with it dat de rellers een ban hebben gehad :'D


    I recycle my thoughts.

    OMG... IS SIHAM GEBAND VN Q ???? x

    En wanneer mogen ze dan trgkome ?? :3

    Tjaah dat heeft ze er dhan wel zelf na gemaakt ;)

    Soms denk ik dat Ze the 'Queen' van Quizlet was
    Wnt iedreen vond haar coowl en shit

    Nja ik niet maargoed Dat is mijn mening hea ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Eén vraag:

    Wat als deze mensen een ander emailadres aanmaken en daarmee een nieuw account op Q. aanmaken?:S


    I want my bloody cheese now!^^

    Eén vraag:

    Wat als deze mensen een ander emailadres aanmaken en daarmee een nieuw account op Q. aanmaken?:S

    Het ip-adres van je computer blijft hetzelfde, en die vergelijken ze dan, en wordt die persoon als nog geband lijkt me


    Why don't you break my heart

    (...)
    Het ip-adres van je computer blijft hetzelfde, en die vergelijken ze dan, en wordt die persoon als nog geband lijkt me


    Oowwja, klinkt logisch:P Neee, echt waar geen sarcasme xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Whoesj =O
    oke..


    Life is hard and then we die

    (...)
    Het ip-adres van je computer blijft hetzelfde, en die vergelijken ze dan, en wordt die persoon als nog geband lijkt me

    de gebande mensen kunnen vanaf gister helemaal niet meer inloggen op de gebande computer. ;)

    Dolce schreef:
    (...)
    Jij zoekt serieus ruzie weetej


    Het spijt me Dolce,maar er zijn mensen die het wel
    eerlijk vinden,dat die users zijn gebant.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Waarom wordt dit topic omhoog geschopt..?


    Life is hard and then we die