• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    het is niets slecht bedoelt ofzo.
    Maar TOMSDICK bv. misschien andere ook hebben 60 dagen ,is dat niet erg lang ?


    The soul needs autumn.

    het is niets slecht bedoelt ofzo.
    Maar TOMSDICK bv. misschien andere ook hebben 60 dagen ,is dat niet erg lang ?

    Ik vind dat wel lang hoor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Ik vind dat wel lang hoor.

    Ik ook,daarom vraag ik het x) ofdat het niet te lang is ^^


    The soul needs autumn.

    het is niets slecht bedoelt ofzo.
    Maar TOMSDICK bv. misschien andere ook hebben 60 dagen ,is dat niet erg lang ?

    Ik denk niet dat dat iets uithaalt hoe lang het is ofzo,
    ik denk dat hun nu zo boos zijn dat ze nooit meer terug komen :X


    Let the Night embrace you

    (...)
    Ik denk niet dat dat iets uithaalt hoe lang het is ofzo,
    ik denk dat hun nu zo boos zijn dat ze nooit meer terug komen :X
    ^
    Ze zullen wel terug komen, en volgens mij zich ook een tijdje koest houden. Maar niet voor ever, ofzo. ^^

    (...)^
    Ze zullen wel terug komen, en volgens mij zich ook een tijdje koest houden. Maar niet voor ever, ofzo. ^^

    volges mij gaan die als die trug kome direct een paar mods beginne uitschelde ofzow, gwn voor wraak :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)^
    Ze zullen wel terug komen, en volgens mij zich ook een tijdje koest houden. Maar niet voor ever, ofzo. ^^

    Naja, moest ik hun zijn zou ik van Quizlet gaan xD
    Of zoals Justxmyself zegt, Wraak nemen xD

    Maar, ik lief de mods dus ik ga niet zorgen dat ik een ban heb (hoera)


    Let the Night embrace you

    het is niets slecht bedoelt ofzo.
    Maar TOMSDICK bv. misschien andere ook hebben 60 dagen ,is dat niet erg lang ?


    Eerst wilde we ze na die bedreiging voor altijd eraf gooien. Dat is omgezet in 60 dagen dus zeuren mogen ze niet vind ik.

    (...)

    Eerst wilde we ze na die bedreiging voor altijd eraf gooien. Dat is omgezet in 60 dagen dus zeuren mogen ze niet vind ik.

    weetje wat me opvalt..
    er zijn steeds minder en minder leden online op quizlet..
    der zijn veel mensen aan het weggaan..
    en da heeft nii perse te make met die bans ofzow, maar het is wel zo, der zijn veel mensen aan het weggaan..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)^
    Ze zullen wel terug komen, en volgens mij zich ook een tijdje koest houden. Maar niet voor ever, ofzo. ^^

    Nja, waarschijnlijk als ze terugkomen willen ze wraak ofzo=/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mag ik wat vragen?!
    Stond ik ookk op die lijst.
    Van volgens mij, was ik tog iets erger bezig dan Noel. en Noel zij dat ook. en Sidney heeft maar 30 dagen!
    en geen 60.


    Dunno ><

    Mag ik wat vragen?!
    Stond ik ookk op die lijst.
    Van volgens mij, was ik tog iets erger bezig dan Noel. en Noel zij dat ook. en Sidney heeft maar 30 dagen!
    en geen 60.

    Wat is je oude account naam dan?

    (...)
    weetje wat me opvalt..
    er zijn steeds minder en minder leden online op quizlet..
    der zijn veel mensen aan het weggaan..
    en da heeft nii perse te make met die bans ofzow, maar het is wel zo, der zijn veel mensen aan het weggaan..

    Valt mij niet op hoor =). En trouwens, misschien ligt dat aan het feit dat de relschoppers verbannen zijn en er nu geen actieve ruzies bezig zijn.


    I recycle my thoughts.

    Wel jammer dat ze zijn geband. Vooral Sidney. Maar, jullie bannen mensen niet voor niets, hoop ik x'D
    En trouwens, als diegene 2 pc's ofzo heeft? Dan zijn de IP-adressen toch ook anders? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het is hun eigen schuld, bol. Hadden ze maar niet de dingen moeten doen, die ze niet mogen doen.


    I want you back in my head.