• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    Wel jammer dat ze zijn geband. Vooral Sidney. Maar, jullie bannen mensen niet voor niets, hoop ik x'D
    En trouwens, als diegene 2 pc's ofzo heeft? Dan zijn de IP-adressen toch ook anders? x'D

    ik denk wel dat ze dan een ander IP-adres hebbe, of ge kunt ook in de bib ofzow dan op de pc, dus eigenlijk kunnen ze hier nog altijd op he xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Annelies spreekt: ze zij térecht van Q. geband voor die 60 dagen:Y)

    (...)
    Valt mij niet op hoor =). En trouwens, misschien ligt dat aan het feit dat de relschoppers verbannen zijn en er nu geen actieve ruzies bezig zijn.

    ik bedoel, dat als je ziet bij online leden, dat het vroeger heel vaak 240 was enzow, en nu altijd maar ong 140 enzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ik denk wel dat ze dan een ander IP-adres hebbe, of ge kunt ook in de bib ofzow dan op de pc, dus eigenlijk kunnen ze hier nog altijd op he xD

    Ja, daarom ;)
    Dan kunnen ze een fake acc aanmaken en nog steeds op de PC ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :o ag ja eigenschuld dikke buld moet ej maar aan de regels houden

    (...)
    ik denk wel dat ze dan een ander IP-adres hebbe, of ge kunt ook in de bib ofzow dan op de pc, dus eigenlijk kunnen ze hier nog altijd op he xD

    dat hebben we dan redelijk snel door, en er wordt nu ingestelt dat ze dan thuis toch niet kunnen inloggen

    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.

    (...)
    dat hebben we dan redelijk snel door, en er wordt nu ingestelt dat ze dan thuis toch niet kunnen inloggen

    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.

    ligt het nu aan mij, of gebruik jij nu altijd joyce als voorbeeld? is joyce dan echt de "ergste" van al die geband zijn?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ligt het nu aan mij, of gebruik jij nu altijd joyce als voorbeeld? is joyce dan echt de "ergste" van al die geband zijn?

    ja aangezien die nu ongeveer 6 'terugkom accounts' heeft gemaakt, die overigens wel gebant zijn maargoed. ;)

    (...)
    ja aangezien die nu ongeveer 6 'terugkom accounts' heeft gemaakt, die overigens wel gebant zijn maargoed. ;)

    naja, ik zou eerlijk gezegd ook wel probere trug te kome, magoe, ik ben weg

    X


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Wat is je oude account naam dan?

    Gewoon BiLlSMuRf
    ik hete eerst hier BiLlPRinCeSs


    Dunno ><

    Applaus voor de mods! Als je je niet kan gedragen, dan kan je ook rekenen op een ban.

    Zo simpel is het!


    Think before you act.

    Ik bemoei me er liever niet mee.

    Maar jullie zullen waarschijnlijk wel een goede reden hebben om ze te bannen dus jah..

    Aan een kant vind ik het wel spijtig aangezien Charissa en Siham verbannen zijn en het 2 goede vriendinnen zijn van me.

    En wie zegt dat Quizlet veel te streng is,die weet niet waar dat ie over spreekt.

    Jullie mods doen ook alleen maar jullie taak.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Gewoon BiLlSMuRf
    ik hete eerst hier BiLlPRinCeSs


    je stond niet op de lijst.

    nogmaals, die lijst is opgestelt ná de laatste grote rel he?
    En toen hebben we iedereen die eraan meedeed en we vaker hebben meegemaakt daarin opgeschreven. blijkbaar deed je neit mee toen.

    Gadvr eef was mijn truttenkop en jullie ebbe die geband en stond ik ook op die lijst want Bomm zei dat ik ip-ban ging krijgen mss xp

    x.


    All was well.

    Eum mag ik iets vragen Tara?

    Over wat ging die rel eigelijk?
    Want ik was blijkbaar offline toen.

    Stond ik ook op die lijst?


    I need you like a heart needs a beat