• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    dat is gemeen geef ze gewoon duidelijk dat ze dat niet moeten doen en ik vind dat quizlet harstikke streng is geworden heb er gewoon geen zin meer om op te gaan zo streg is het hier



    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ja ze komen terug. Over sommige over een maand, andere over 2.

    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje.

    Klinkt best wel hard^^ Maar like het is echt nodig dus is het goed dat deze stap is genomen al staan er anypoeh wel veel van mijn vriendjes tussen n_n Maar toch ik begrijp het volkomen en vind het een goede maatregel en een goede zet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Eerlijk?
    Je stond erop.
    Maar we hebben je geschrapt.


    Poeh Poeh *Voelt zich opgelucht*

    het hoort te zijn; xCRAZYLOVE

    Waarom hoort het te zijn?


    I found myself in Wonderland.

    Whatever, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit dat ze gebannen zijn. Cus het is niet een wereldramp und ik kan nog altijd met degene van hen die mijn vriendinnen zijn talken op MSN.
    Okay, het zal raar zijn om ze niet meer op het forum te zien but ze komen toch trg.

    ik ben zoo blij nu x'D ik vond dat zij zo de "populaire mensen" waren en eignlijk kon ik ze niet uitstaan ö als ze forum ban hadden kwamen ze de shout vol zevere met hoe slecht de mods wel niet zijn! daarom vind ik het echt goed dat ze voor een tijdje niet op Quizlet kunne ^^

    x.

    Jij zoekt serieus ruzie weetej


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ben zoo blij nu x'D ik vond dat zij zo de "populaire mensen" waren en eignlijk kon ik ze niet uitstaan ö als ze forum ban hadden kwamen ze de shout vol zevere met hoe slecht de mods wel niet zijn! daarom vind ik het echt goed dat ze voor een tijdje niet op Quizlet kunne ^^

    x.


    solang Sij weg sijn nemen ivy,ik en raquel het wel over oke ? xP dan gaan we lekker zeuren met jullie n_n [/dom]


    We can only learn to love by loving.

    dat is gemeen geef ze gewoon duidelijk dat ze dat niet moeten doen en ik vind dat quizlet harstikke streng is geworden heb er gewoon geen zin meer om op te gaan zo streg is het hier



    Naja door sommige users is dat uit de lijst hierboven nodig geworden maar als je je gedraagt is er niks aan de hand en heb je anypoeh geen last van die regels toch^^?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Waarom hoort het te zijn?

    because dat is haar naam
    --'

    (...)

    *kijkt sipjes*
    maar se komen tog wel terugh.. ?
    anders voel ik me verloren.. :'(


    Me Too x3

    Wnr moge ze trg ?? O_o


    A. ikmisje.

    dat is gemeen geef ze gewoon duidelijk dat ze dat niet moeten doen en ik vind dat quizlet harstikke streng is geworden heb er gewoon geen zin meer om op te gaan zo streg is het hier



    Dan weet je duidelijk wat zij hebben geflikt =). Het is niet normaal zoveel ruzie te schoppen. Dat weten zij maar al te goed en toch bleven ze het doen. Tja, dan vraag je erom.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Jij zoekt serieus ruzie weetej


    rustig ivy...
    *bind der vast*


    We can only learn to love by loving.

    Punt. Ja ick snap het maar.. Waarom eigenlijk CuteAsHell? Dat wou ick ff weten. (Oja, hoe lang duurt zoo'n banning?)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)

    rustig ivy...
    *bind der vast*

    Ze zoekt wel ruzie,!! Zere neus, ik ga me niet lang meer inhouden!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.