• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    (...)
    Danku, ik hou ook van jou.

    Worldpeace (H)


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Okeej, jou snap ik eventjes niet [/Krapt in haar haartjj's]

    de acc.naam van Siham/Paris stond verkeerd geschreven ><

    (...)
    wow help? o_O ik zei gewoon mij mening..


    ^^ seg mr niks meer anders gaan ivy en lien je killen ben ik bang van o_o

    @Cyn
    Idd lieve mops xD so met je eens xD maar ik mis sids droogheid ;l en noels Ufo xD


    We can only learn to love by loving.

    De waren niet populair, maar door hun grote mond doen de meeste users aardig tegen ze. Je wil de klachtenlijst over ze niet zien.:X

    Aynways, waarom roxy niet? omdat ze na die keer in onze ogen geen erge misstap meer heeft gemaakt. en we daarom een ban té vonden.


    Ok again thnx voor het antwoord op mijnvraag.
    Annelies wil de klachtenlijst zien :Y)

    Ben ik dan echt de enigste die hen niet kent?? Ik heb ze wel bij de leden die online waren gezien. Maar iedereen schijnt hen hier echt te kennen ;D. Pff ik kan ook nergens populair zijn hé.
    But anywaaay Back On Topic...
    Was dit al eens zo'n topic geweest, van die meisjes die op een ander account hadden gehackt? Of had ik dat mis begrepen?


    death to the one at the end of the serenade.

    Roxy ook Zien !!

    ik wil mijn klachterlijst ook wel eens zien ja![/vind dat ze er wel recht op heeft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die mogen jullie niet zien, gaan jullie ook nix aan. klachten zijn anoniem.

    Roxy ook Zien !!

    (...)

    Ok again thnx voor het antwoord op mijnvraag.
    Annelies wil de klachtenlijst zien :Y)


    Nicol ook ! xP


    We can only learn to love by loving.

    Die mogen jullie niet zien, gaan jullie ook nix aan. klachten zijn anoniem.


    NOUHOUW :'(

    nou wilk mod worden xP maar da gaat me nooit lukke benk te dom en te druk voor xP en te spammerig xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    dan ga jij erachteraan. Mensen mogen best hun mening uiten.

    Ik sprong op van blijdschap toen ik zag dat de bans er waren. Enig idee hoe die users het bleod onder m'n nagels vandaan halen?


    Ja , Ok , ze zyn wss wel hun boekje te buiten gegaan , maar een ban vn Q. vind ik gwn TE


    A. ikmisje.

    en als ej die nu via een pb krijgt ??
    kunne we onze fouten recht zette :Y)

    Ben ik dan echt de enigste die hen niet kent?? Ik heb ze wel bij de leden die online waren gezien. Maar iedereen schijnt hen hier echt te kennen ;D. Pff ik kan ook nergens populair zijn hé.
    But anywaaay Back On Topic...
    Was dit al eens zo'n topic geweest, van die meisjes die op een ander account hadden gehackt? Of had ik dat mis begrepen?

    Populair zijn is onzin. Iedereen blijft hier gewoon in zijn waarde en de zogenaamd "populaire" mensen krijgen snel kapsones en gaan de foute weg op. :')


    I recycle my thoughts.

    (...)

    ^^ seg mr niks meer anders gaan ivy en lien je killen ben ik bang van o_o

    @Cyn
    Idd lieve mops xD so met je eens xD maar ik mis sids droogheid ;l en noels Ufo xD

    But ik BEN de droogheid, maakt dat het niet een beetje goed but ik mis hen ook hoor