• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    (...)
    Jij zoekt serieus ruzie weetej

    sorry hoor ö ik ben echt tegen ruzie's ^^ en daarom vind ik het goed dat die ruziemakers nu ff weg zijn..


    we're just misguided ghosts

    Weetje waarom bijna iedereen hiero zo geschrokken sijn [/onderhandere ik =3] en nog een paar ofzoe. Het komt omdat die mensjj's de populairste van 'Q' sijn. En daarom reageerd iedereen so geschrokken. Als het nu minder bekenden souden sijn [/Onderhandere ik x3] dan sou hier nie so veel reacties staan en ook nie soveel bewondering.


    I found myself in Wonderland.

    Nou, ik vind het eerlyk but wel niet zo echt slim/leuk ofsoo.
    Niet slim; Jaah ik wéét dat Rutger ze kan bannen wneer hij maar wil maar dan gaan ze njaah... anders+vervelender beginnen doen telkens als ze terugmogen denk ik :S
    Niet leuk; joyceVIP, xCRAZYLOVE, TOMSDICK+CuteAsHell zyn vrienden van me van hier op Q. dus vind ik dat wel beetje jammer.
    Maar wél redelyk+eerlyk want ze hadden al erg veel forumbans, waarschuwingen etc. Denk ik wat soms gingen ze wel écht té ver enzoo met die topics dat ze jouw, Cherished, en nog andere mods haten enzoo.

    Maar vraagje.
    xTeleTubie, waarom is zij dan niet gebant? Want zij had toch ook 2 forumbans+stond op die lijst?
    Liefe Roxy, ik heb NIETS tegen jouw, dat weetje^^ Is gewooneen simpele vraag =]

    ik ben zoo blij nu x'D ik vond dat zij zo de "populaire mensen" waren en eignlijk kon ik ze niet uitstaan ö als ze forum ban hadden kwamen ze de shout vol zevere met hoe slecht de mods wel niet zijn! daarom vind ik het echt goed dat ze voor een tijdje niet op Quizlet kunne ^^

    x.


    Omg .. HOE KUN JE ??

    JY ZOEKT EGT BOEL , MENS *


    A. ikmisje.

    dat is gemeen geef ze gewoon duidelijk dat ze dat niet moeten doen en ik vind dat quizlet harstikke streng is geworden heb er gewoon geen zin meer om op te gaan zo streg is het hier




    Als je eens beter zou lezen... Er staat duidelijk in de openingspost dat we deze users hebben aangepakt met forumbans en dergelijke dingen, maar dat ze daar schijt aan hadden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    sorry hoor ö ik ben echt tegen ruzie's ^^ en daarom vind ik het goed dat die ruziemakers nu ff weg zijn..

    Ik ben er nog kijk maar uit. En je praat niet zo over hun oke?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja ze komen terug. Over sommige over een maand, andere over 2.


    Sid komt over een maand back *smiled..*
    da wistk al xP

    @Ivy
    Rustig nou.. laat der dan rusie soeken ..
    jij bent gwoon de verstandigste door niet op der in te gaan..


    We can only learn to love by loving.

    dat is gemeen geef ze gewoon duidelijk dat ze dat niet moeten doen en ik vind dat quizlet harstikke streng is geworden heb er gewoon geen zin meer om op te gaan zo streg is het hier

    Srry, but ik vind het bullshit dat je zegt dat het hier zo streng is.
    Komaan sommigen doen het hunzelf en anderen aan door dingen te doen die anderen niet kunnen aanvaarden en grof zijn

    Weetje waarom bijna iedereen hiero zo geschrokken sijn [/onderhandere ik =3] en nog een paar ofzoe. Het komt omdat die mensjj's de populairste van 'Q' sijn. En daarom reageerd iedereen so geschrokken. Als het nu minder bekenden souden sijn [/Onderhandere ik x3] dan sou hier nie so veel reacties staan en ook nie soveel bewondering.

    Populair? Populair op de zwarte lijst :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik ga je slaan!


    Mt slaan en di dingen los e niets op^^ Charissa en de rest zijn geband, met reden^^

    (...)

    Omg .. HOE KUN JE ??

    JY ZOEKT EGT BOEL , MENS *


    Lieffrd chill..

    we kunnen er nu niks meer aan veranderen dat se weg sijn oke.. en laat dat kind nou maar.. oke..


    We can only learn to love by loving.

    Nou, ik vind het eerlyk but wel niet zo echt slim/leuk ofsoo.
    Niet slim; Jaah ik wéét dat Rutger ze kan bannen wneer hij maar wil maar dan gaan ze njaah... anders+vervelender beginnen doen telkens als ze terugmogen denk ik :S
    Niet leuk; joyceVIP, xCRAZYLOVE, TOMSDICK+CuteAsHell zyn vrienden van me van hier op Q. dus vind ik dat wel beetje jammer.
    Maar wél redelyk+eerlyk want ze hadden al erg veel forumbans, waarschuwingen etc. Denk ik wat soms gingen ze wel écht té ver enzoo met die topics dat ze jouw, Cherished, en nog andere mods haten enzoo.

    Maar vraagje.
    xTeleTubie, waarom is zij dan niet gebant? Want zij had toch ook 2 forumbans+stond op die lijst?
    Liefe Roxy, ik heb NIETS tegen jouw, dat weetje^^ Is gewooneen simpele vraag =]



    ??????????????

    hallo ik was lief Ja you now ..

    ik ebn neit meer stout geweest xD

    tioen hebbe ze me van die lijst gesgrapt ^^

    (...)

    Sid komt over een maand back *smiled..*
    da wistk al xP

    @Ivy
    Rustig nou.. laat der dan rusie soeken ..
    jij bent gwoon de verstandigste door niet op der in te gaan..

    Ik ben niet verstandig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ben zoo blij nu x'D ik vond dat zij zo de "populaire mensen" waren en eignlijk kon ik ze niet uitstaan ö als ze forum ban hadden kwamen ze de shout vol zevere met hoe slecht de mods wel niet zijn! daarom vind ik het echt goed dat ze voor een tijdje niet op Quizlet kunne ^^

    x.

    dat vind ik ook


    We're all dancing to the same sad song.

    (...)

    Omg .. HOE KUN JE ??

    JY ZOEKT EGT BOEL , MENS *


    Lieverd; ze zijn terrech geband & daar kan jij niets aan verranderen.