• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    (...)

    Mt slaan en di dingen los e niets op^^ Charissa en de rest zijn geband, met reden^^

    ik mag me op tara afreageren dus doe ik het ook.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    because dat is haar naam
    --'


    Okeej, jou snap ik eventjes niet [/Krapt in haar haartjj's]


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Mt slaan en di dingen los e niets op^^ Charissa en de rest zijn geband, met reden^^


    hehe nog iemand die net so denkt als mij

    @Ivy..
    da ben je wel ..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ik ben niet verstandig.

    Dat blijkt zo.


    I recycle my thoughts.

    Nou, ik vind het eerlyk but wel niet zo echt slim/leuk ofsoo.
    Niet slim; Jaah ik wéét dat Rutger ze kan bannen wneer hij maar wil maar dan gaan ze njaah... anders+vervelender beginnen doen telkens als ze terugmogen denk ik :S
    Niet leuk; joyceVIP, xCRAZYLOVE, TOMSDICK+CuteAsHell zyn vrienden van me van hier op Q. dus vind ik dat wel beetje jammer.
    Maar wél redelyk+eerlyk want ze hadden al erg veel forumbans, waarschuwingen etc. Denk ik wat soms gingen ze wel écht té ver enzoo met die topics dat ze jouw, Cherished, en nog andere mods haten enzoo.

    Maar vraagje.
    xTeleTubie, waarom is zij dan niet gebant? Want zij had toch ook 2 forumbans+stond op die lijst?
    Liefe Roxy, ik heb NIETS tegen jouw, dat weetje^^ Is gewooneen simpele vraag =]


    Antwoord op je vraag: we vonden het niet nodig om haar te bannen, omdat zij zich wel ging gedragen na de bans ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tja, als ze niet naar de waarschuwingen kijken en door blijven gaan vind ik het eigenschuld dikke bult

    (...)

    Lieffrd chill..

    we kunnen er nu niks meer aan veranderen dat se weg sijn oke.. en laat dat kind nou maar.. oke..


    Ok , maar ng 1 kkeer zo'n rotopmerking en 'k wring her nek om x


    A. ikmisje.

    (...)

    Antwoord op je vraag: we vonden het niet nodig om haar te bannen, omdat zij zich wel ging gedragen na de bans ;)


    Oow ok thnx^^

    De waren niet populair, maar door hun grote mond doen de meeste users aardig tegen ze. Je wil de klachtenlijst over ze niet zien.:X

    Aynways, waarom roxy niet? omdat ze na die keer in onze ogen geen erge misstap meer heeft gemaakt. en we daarom een ban té vonden.

    (...)
    Dat blijkt zo.

    Danku, ik hou ook van jou.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Ok , maar ng 1 kkeer zo'n rotopmerking en 'k wring her nek om x


    Oke lieve lienn..

    @Cherished
    is die so lang dan ? [/fantaseert over haar klachtenlijst;; kan nie lang sijn oke mis. wel xP maar da maakt nie uit voor nu dnek ik xP]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ok , maar ng 1 kkeer zo'n rotopmerking en 'k wring her nek om x

    dan ga jij erachteraan. Mensen mogen best hun mening uiten.

    Ik sprong op van blijdschap toen ik zag dat de bans er waren. Enig idee hoe die users het bleod onder m'n nagels vandaan halen?

    (...)

    Antwoord op je vraag: we vonden het niet nodig om haar te bannen, omdat zij zich wel ging gedragen na de bans ;)



    Jahaa zo is het ^^
    ik niet meer ruzie zoekee ik lief zijn xD
    nee ik ehb me rustig gehouden omdat ik dalijk ook z'n ban ging krijgee.. Maar nu blijf ik ook rustig na dit topc ^^

    You know ??

    But thank you datr k geen ban heb xD

    Peeps, ga hier geen ruzie maken. Het is nu zo dat die mensen gebannen zijn en dat zal ook zo blijven en als jij ook gebannen wil worden ga dat dan vragen aan Rutger. Of hij je ook wil bannen but betrek er geen andere mensen bij die er niets mee te maken willen hebben.
    Ik begrijp dat jullie boos zijn, ik ben ook niet blij omdat er een paar vriendinnen van mij zijn. But zeg dat dan op een kalme manier en ga niet dreigen of schelden.

    (...)

    Ok , maar ng 1 kkeer zo'n rotopmerking en 'k wring her nek om x

    wow help? o_O ik zei gewoon mij mening..


    we're just misguided ghosts