• Jaja, we know, en er schijnt enorm veel ophef over te zijn.
    LET OP, IEDEREEN DIE EEN ACCOUNT VOOR JOYCE OF WHATEVER WIL MAKEN, KRIJG ÓÓK EEN BAN!
    We vergelijken je ip adres. Dus jullie zijn gewaarschuwt.


    Goed we hebben een tijd terug, na een rel een lijst opgezet van mensen die we weg wilde hebben van hier, of in ieder geval voor een tijdje. Deze users houden zich niet ana de regels en hebben schijt aan forumbans. Hierdoor voelde wij ons toen redelijk machteloos aangezien Rutger, onze grote beheerder, er niet was [perfecte timing dames] en wij niets meer konden doen but forumbans geven.
    Deze lijst is na een paar bedreigingen bijgewerkt en hebben we vast gehouden tot vandaag.


    Vandaag
    was Rutger eindelijk in staat voor ons de algemene bans in te stellen, zodat we deze users wel degelijk op hun lazer konden geven voor alles wat ze ons hebben geflikt op het moment dat wij niets konden doen.
    We hebben de lijst nogmaals bekeken, en hebben zo'n 7 mensen geschrapt. Deze vonden we na de laatste rel geen hinderlijk gedrag meer vertonen en we vonden niet dat die het nog verdient gebant te worden. Toch bleven er uses over die altijd nog vervelend bleven, geen respect toonde, etc etc.
    Daarom hebben wij de volgende mensen gebant van quizlet. Rustig niet voor eeuwig, maar wel voor een tijdje. Kijken of ze het dan wel leren.

    JoyceVIP (en haar andere accounts. waaronder de het aangemaakte fake account xTOMSEX)
    smienVIP
    TOMSDICK
    NOELxLOLLY
    CuteAsHell
    xCRAZYLOVE
    Sachaa [Dit was eef, of zij zat op dit account. Aangezien zij al langer voor altijd verbannen was werd ook dit accoutn gebant]

    Waarom deze uitleg?
    Omdat joyce bijvoorbeeld op quizlet probeert terug te komen en dan rare verhalen de wereld in helpt. Dit willen we voorkomen door gewoon open kaart te spelen met jullie

    Die mogen jullie niet zien, gaan jullie ook nix aan. klachten zijn anoniem.

    Slaat nog een keer, ik vind dat zo oneerlijk!!! Pff.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die mogen jullie niet zien, gaan jullie ook nix aan. klachten zijn anoniem.


    Aah crap >,<

    en als ej die nu via een pb krijgt ??
    kunne we onze fouten recht zette :Y)

    JAAA, dan kunnen we heel, heel,heel,heel lief srry zeggen tegen die mensies

    (...)
    Slaat nog een keer, ik vind dat zo oneerlijk!!! Pff.

    Gaat het ons niet aan, dan gaat het ons niet aan ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Peeps, ga hier geen ruzie maken. Het is nu zo dat die mensen gebannen zijn en dat zal ook zo blijven en als jij ook gebannen wil worden ga dat dan vragen aan Rutger. Of hij je ook wil bannen but betrek er geen andere mensen bij die er niets mee te maken willen hebben.

    Ik begrijp dat jullie boos zijn, ik ben ook niet blij omdat er een paar vriendinnen van mij zijn. But zeg dat dan op een kalme manier en ga niet dreigen of schelden.



    Owkeej nu ga ik even mijn mondjaa open doen ..
    Je zei eerder in dit topic dat je ze ruziezoekers vond en da je juist happy was dat ze weg sijn en nu sit je te seiken van dat er friendjes bij staan. Okeej er mogen friendjes bijstaan maar dan seg je toch niet dat het ruziekzoekerd sijn en dat je happy bent dat ze weg sijn, 0o"?


    I found myself in Wonderland.

    Als je die klachten kon zien zou er toch alleen maar ruzie komen.


    I recycle my thoughts.

    Maar euhmm die Eef ofso, is zij voor áltyd gebant? Mag zij never nooit meer op Q. komen? En hoelan duren die bans?

    @Cyn
    nee niet egt xP maar goed

    WEETJE

    ik dien een klacht in tegen de klachtenlijst.. xP fso.. xP nee da klinkt dom xD


    We can only learn to love by loving.

    Bans kunnen maximaal tot 60 dagen duren. Maar natuurlijk kan er daarna nog een ban van 60 dagen op.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    JAAA, dan kunnen we heel, heel,heel,heel lief srry zeggen tegen die mensies

    LIKE goed plan xP jmrm da het nie gaat lukke denk ik


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Slaat nog een keer, ik vind dat zo oneerlijk!!! Pff.
    Soory als je dit verkeerd opvat, maar als ze zeggen dat het niet mag dan mag het gewoon niet. y'know =]

    (...)

    Owkeej nu ga ik even mijn mondjaa open doen ..
    Je zei eerder in dit topic dat je ze ruziezoekers vond en da je juist happy was dat ze weg sijn en nu sit je te seiken van dat er friendjes bij staan. Okeej er mogen friendjes bijstaan maar dan seg je toch niet dat het ruziekzoekerd sijn en dat je happy bent dat ze weg sijn, 0o"?

    Whatever, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit dat ze gebannen zijn. Cus het is niet een wereldramp und ik kan nog altijd met degene van hen die mijn vriendinnen zijn talken op MSN.

    Okay, het zal raar zijn om ze niet meer op het forum te zien but ze komen toch trg.

    daar staat dus wel niet dat ik happy ben dat ze gebannen zijn of lees IK dat verkeerd?


    Mijn klachtelijst, aub.!? ik wacht,.[/ikw il ziehieeeeeeeeeeeeeen,.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja ik ben nu je ding aan het quoten


    I found myself in Wonderland.


    Let op! Elke user die deze users probeert te helpen back on quizlet te komen door ze bv op hun eigen account te laten, of zelf een nieuw voor hen te maken wordt er óók af gegooit! En dan volledig.



    Woow!
    Sorryy Charissa, Siham & Joyce but hierby help ik jullie niet xx) Wil gee ban van Q. en zeker niet er volledig afgegooid worden oO