• "You can make anything by writing."
    — C. W. Lewis



    Beste Quizletters,
    Pickett en ik zijn de wedstrijd Go Short Go Fanfic gestart, nu hadden wij als idee om naast de gewone prijzen ook een publieksprijs uit te delen. Alle deelnemers, maar ook alle mede Quizletters buiten de wedstrijd mogen stemmen! In dit topic zullen de stories gepromoot worden en komt de uitleg over hoe er gestemd kan worden.



    “There is nothing to writing. All you do is sit down at a typewriter and bleed.”
    — Ernest Hemingway


    CONCEPT
    Het idee is simpel: in de zeven weken dat deze wedstrijd loopt, ga je één kort verhaal schrijven bestaande uit maximaal vier hoofdstukken — exclusief proloog en epiloog. Deze hoofdstukken mogen zo lang zijn als je zelf wil — maar wel met een minimaal aantal woorden van 700 per hoofdstuk. Aan het einde van de wedstrijd heeft iedere deelnemer een afgerond verhaal en op dat eindproduct wordt je beoordeeld door de jury.

    DE STORY TITELS
    Bed of Roses – Navigator
    Cave Inimicum – Ziegler
    Disney Hogwarts – Weaf
    Fantastic Beasts and Where to Keep Them – Boy
    Fear the living – Oakheart
    Finding Moony – Goldstein
    For the Dancing and the Dreaming – Occamy
    Gorgeous chaos – Macabre
    Het Beest – ProngsPotter
    I'm not gay, okay? – Ogeda
    Ireland – Dougal
    Leteo – Evak
    Make my Christmas great again – Nomophobe
    Revenge on the Seasons – Cliffhanger
    Soulmate – Johnson
    Stages of grief – Bludger
    The darkest side of me – SPECS


    DEELNEMERS + link naar stories

    • Goldstein — Anna [story]
    • Macabre — Michelle [story]
    • Bludger — Anne [story]
    • SPECS — Jolijn [story]
    • Dougal — Matty [story]
    • Oakheart — Nánouk [story]
    • Navigator — Natascha [story]
    • Ziegler — Sanne [story]
    • Cliffhanger — Amber [story]
    • ProngsPotter — Froukje [story]
    • HaldirOfLorien — Lisa [story]
    • xShaw — ? [story]
    • Travelandbeliev — Samia [story]
    • Johnston — Lieke [story]
    • FIorian — Danique [story]

    • Ogeda — Ismae [story]
    • Nomophobe — Yu [story]
    • Quake — Marie [story]
    • Mignon — Lotte [story]
    • Maslany — Dore [story]
    • Blitzen — Sharon [story]
    • Evak — Loeka [story]
    • Weaf — Bo [story]
    • Occamy — Sofie [story]
    • Thymbraeus — Lisanne [story]
    • Sempre — Chloë [story]
    • GinnyWeasley8 — Lilly[story]
    • Virtues — Melissa [story]
    • Swagisugly — Michelle [story]

    [face=times]STEMMEN
    Stemmen kan vanaf 30/01/17 0:00 tot en met 05/02/17 23:59 door in een poll te stemmen door de naam van de kandidaat van de story die jij het beste vindt. Deze poll zal online komen vanaf het moment van stemmen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 13:53 ]


    That is a perfect copy of reality.


    Ruby is een Ierse in de Verenigde Staten die voor Kerstmis naar huis komt. Niall is een wereldberoemde zanger die eindelijk de tijd heeft gevonden om zijn ouders weer eens op te zoeken. Toevallig wonen ze beiden in dezelfde straat in Mullingar en toevallig hebben hun beide ouders besloten de vriendengroep weer eens te herenigen.



    There's a guy at that party who loves you
    Something most of us only dream of
    You go out there and you get some Ireland
    The country of whiskey and love



    • Doet mee aan Go Short
    • Short story
    • Komedie, fanfiction



    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 22:03 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.













    - Go Fanfic
    - Draco Malfoy
    - Spin Off 'Changing the Seasons'
    - Ook op zich te lezen
    - Cover by Nomophobe

    Een jaar nadat de voormalige Godin van de Winter deze rol afwierp, lijkt haar leven als sterveling voor de wind te gaan. Haar herinneringen aan die tijd verdringt ze maar wat graag naar een duister verdomhoekje. Draco denkt over het algemeen niet terug aan dit hectische en grotendeels pijnlijke stukje verleden, tot iemand daaruit besluit zijn kop weer op te steken. Lord Asriël heeft zwaar te kampen met het verlies van zijn zoon, Nathaniël. Er is maar een ding wat hem op de been houdt, en dat is het brandende verlangen naar wraak. Om dit te bewerkstelligen, schakelt hij zijn oudste zoon, Beliël, in. Wat staat Draco en Aurore te wachten wanneer deze Demon zich alles behalve zachtzinnig een weg hun leven in blaast? Kan Draco nogmaals het hoofd bieden aan een wereld waarin hij niet tot de sterksten behoort?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Zodra jullie je prologen en hoofdstukken afhebben en online hebben staan, mogen die ook hier geplaatst worden. Sorry, ik praat er lekker doorheen, maar ik dacht, ik vertel dit gelijk er ook maar bij. Hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Disney Hogwarts • Short Story







    Stel je voor dat al je favoriete Disney personages naar Hogwarts zouden gaan. Ze zijn dan allemaal in één en het zelfde gebouw. Ze hebben last van tiener problemen, zoals vriendschap, liefde en vooroordelen. Er is magie in het spel en hoe ver gaan ze om er voor te zorgen dat ze krijgen wat ze willen. Volg Merida, Jack, Hiccup, Rapunzel en nog veel meer in hun avonturen op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    - Geïnspireerd door de Harry Potter series en de Disney films
    - Nederlands geschreven/gesproken
    - Engelse benamingen
    - Geschreven in hij/zij perspectief
    - Doet mee aan Go Fanfic


    Proloog: The Sorting Hat Has Choosen


    I panic at a lot of places besides the disco!


    CAVE INIMICUM
    Spell used to strengthen an enclosure from enemies



    Na de Tweede Tovenaarsoorlog wil Draco Malfoy het liefste verdwijnen. Niks is verlopen zoals hij dat had gewild en langzaam aan bezwijkt hij onder alle schaamte, verdriet en woede. Daarom besluit hij om voorlopig afstand te doen van de toverwereld om zijn eigen leven weer op orde te krijgen. Hij vertrekt naar Londen en schrijft zich in voor een universiteit. Hij wil een tijdje tot rust komen, daarom wil hij juist meegaan in het gewone leven van de dreuzels. Draco neemt dan ook een andere naam aan en gaat voortaan door het leven als Charlie Waters.

    I had a one-way ticket to a place where all the demons go.

    Hij merkt algauw dat hij niets weet van de dreuzelwereld, maar hij ontdekt de mooie gewoontes van hen. Hij maakt nieuwe vrienden en ontmoet mensen die zijn leven drastisch zouden kunnen veranderen. Draco leert een groep met heel bijzondere mensen kennen, die zijn blik op de dreuzelwereld nog weleens zouden kunnen veranderen. Kan hij zijn verleden vergeten en doorgaan als een gewone jongen in de dreuzelwereld? Of komt men erachter dat er meer achter de jongen schuilgaat dan dat hij vertelt?

    “I was born in a thunderstorm. I grew up overnight. I played alone, I'm playing on my own but I survived. I wanted everything I never had, like the love that comes with life. I wore envy and I hated that, but I survived.”

    © Ziegler
    — Alle bestaande personages behoren toe aan J.K. Rowling
    — Dit verhaal klopt feitelijk niet helemaal met de originele serie
    — Dit verhaal doet mee aan Go Fanfic
    — Cover is gemaakt door Goldstein


    Big girls cry when their hearts are breaking





    Verliefdheid is als een bed vol rozen. Het klinkt romantisch, oogt romantisch, ruikt romantisch ... totdat je de venijnige doorns voelt.

    Barney Stinson, de grootste rokkenjager van New York City, heeft de liefde altijd afgezworen. Toch voorkomt dat niet dat hij er zelf een slachtoffer van wordt. Zal hij haar net zo makkelijk om zijn vinger kunnen winden als al die andere vrouwen? Of werkt dat toch ietsje anders, als de vlinders door je buik razen en je hersenen net een zompige pudding zijn?


    .x. Deelnemende story aan de Go Fanfic wedstrijd .x. Short story .x. Cover is gemaakt door Krolock .x.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 13:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De proloog van mijn verhaal staat online. Hij is langer geworden dan ik hard verwacht, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking





    THE PROLOGUE
    ___________________



    I am a nice professor, not a mindless eating machine. If I am to change this image, I must first change myself. Students are friends, not food.
    - Moony           


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:





    THE PROLOGUE
    ___________________



    I am a nice professor, not a mindless eating machine. If I am to change this image, I must first change myself. Students are friends, not food.
    - Moony           



    hahahahaha Dit is zoooo geniaal lol!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."





    Imagine you have killed someone,
    Imagine you have killed someone, but you don't know you have,
    That must suck, wouldn't it?
    I guess we'll find out.


    ©Hodnes
    Written in English
    Part of the Go Fanfic • Writing Competition
    Based on the novel 'More Happy Than Not' by Adam Silvera

    "The Leteo Institute, a body whose procedures claim to allow all memories to be targeted and altered with molecular precision."
    They may claim to alter and/or remove memories, but how do you know everything will go right? Many things can go wrong. Your memories can come back, at best. But there have been people who went braindead after the surgery. People who died. So, is it really worth it?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 14:35 ]


    "Don't knock it till you try it."

    Dan doe ik het ook maar heh ^-^









    "Look, Even, I don't know what you expect from me, but I don't think we can be friends again."

    "Fine. I didn't want to be your friend anyway."

    "Of course you don't. You want to be more than that. C'mon, we both know you like me. Though, here's the thing; I'm not gay, okay?"

    "Whatever."



    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~




    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


    DISCLAIMER:
    this story is written in third person
    this story does contain sexual content and strong language


    Ogeda.
    © All rights reserved.
    Written for the Go Fanfic • Schrijfwedstrijd


    I'm not gay!
    Well, maybe I'm a little gay...

    Two people meet again after 4 years. Isak and Even left off on pretty bad terms and Even is trying to fix that. However, Isak has changed a lot in those 4 years. He doesn't want to put up with Even's bullshit. Even wants them to be like they were before. Happy and in love.

    This story is based on the SKAM-fandom. SKAM is a Norwegian tv show that has been very popular recently. In season 3 Isak is the main character and he goes through a lot, including struggling with his sexuality. He meets a boy named Even and they fall in love, but not very easily.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 15:11 ]


    The only way to have something for infinite time...Is by losing it.

    Ik ga even dit topic stalken want ik zie allerlei leuke verhalen voorbij komen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn verhaal staat trouwens nog niet bij de story titels. Ik weet niet of je het nog moest doen, maar ik dacht ik zeg het even. ^^

    & Hodnes -> Evak c:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 21:48 ]


    "Don't knock it till you try it."

    Zoo , mijn proloog is ook klaar! (:


    Every villain is a hero in his own mind.