• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Virtues schreef:

    Addie/Pagu
    Addiieee! Gosh ik ken je pas een paar dagen en ik ben nu al helemaal verliefd op je mopshonden ahah weg van je. Onze regionale (eigenlijk kom je uit België, maar in mijn hoofd zijn Nederland en België één land) Borker has come to life. De Avatar... maar dan anders. Verder ga ik je even vriendelijk dwingen om die Niallerslover in te halen bij de sneeuballenactie: we hebben toch iemand nodig om het imago van de OP-fans hoog te houden. Of ben jij ook een Directioner...? *rilt*


    Net zoals bij Anna, worden deze berichtjes later nog aangevuld (:


    AAAAAAAWH MELISSA :33333333

    dit vond ik zeer lief om te lezen hehe. maar ja de mopshonden zijn mine en ik heb me afgemeld bij de actie sorrry. DOUBLE DISAPPOINTMENT OH LORD


    Heaven is a place that we all have

    Frey_ schreef:
    Krullie/Emma
    Hah, jij dacht dat je vergeten zou worden hè? Echt niet. Van mij kom je niet zo makkelijk af emmapemma!
    We kennen elkaar nu eh, een half jaar? En ik die zes maanden (of omtrent zes) heb ik al zo belachelijk veel van je geleerd. Ik heb zo'n vermoeden dat je het zelf niet ziet, maar jij bent belachelijk slim, vaardig en ook nog eens vet aardig. (Hehe, dat rijmt.) Een kwestie van er in groeien, zeg je. Dacht 't niet, dit zit in je karakter. Je mag echt af en toe even stilstaan en trots op jezelf zijn Emma (: Ik weet dat je dat soms lastig vind, zeker na teleurstellingen van een aantal jaar geleden in je opleiding. En misschien is dit ook niet de plek waar jij naar had verlangt. Maar ik weet wel dat jij nu aan het groeien bent om een krachtige, zelfstandige vrouw te worden. Ik heb er vertrouwen in dat jij ver gaat komen, jij bent een van de weinige mensen die geluk voor zichzelf kan kweken - al voelt het misschien niet op de juiste plek. Heb vertrouwen in jezelf Emma, jij gaat het - ook op stage en alles - heel ver brengen. You are one awesome person. Ik hoop echt dat we komend jaar contact kunnen houden. (:


    <3 Dankjewel Lieke. Ik heb je hierover al privé gesproken eerder ^^ Ik ga mn best doen om contact te houden met jou!

    Firgun schreef:
    Voorlaatst, Emma en Erica. Allebei een beetje om dezelfde reden. Emma, ik waardeer echt enorm wat je de afgelopen jaren allemaal hebt verwezenlijkt voor Q. Ik kan ook hier niet benoemen hoe dankbaar ik je ervoor ben. Erica, wat betreft jou, eigenlijk moet ik zeggen dat je oranje naam nooit wennen geweest is. Je enthousiasme (van wat ik ervan kon zien voor de schermen, in elk geval) lijkt eindeloos en als ik het zo even naga, kunnen we ook een hele waslijst aan verwezenlijkingen voor Quizlet van jou opstellen. Heel, heel erg bedankt daarvoor.

    Dankjewel Leah! <3

    Square schreef:
    Emma/Krullie
    Emma, mijn boodschap aan jou is eigenlijk vrij simpel, want ik hoop dat je aan het haken blijft, zo'n vrolijk mens bijft, en vooral heel Emmazing blijft. 😊 Nog een allerlaatste keer heel erg bedankt voor alles wat je voor Q hebt gedaan, en ik hoop toch telkens dat we je hier af en toe nog zullen zien, want een Emma-loos Q klinkt erg fout.

    Dankjewel voor de waardering Inge (: Wil jij dan alsjeblieft van die geweldige puns blijven maken, en van die mooie zinnen blijven formuleren?

    Thymbraeus schreef:
    - Emma/Krullie
    MAMA QUIZLET. Ik heb je altijd zo ontzettend bewonderd, al vanaf dag één dat ik hier was. Je bent zo ontzettend gegroeid in de afgelopen jaren en je bent echt bijna als een rolmodel. Lieve Emma, nogmaals bedankt voor alles wat je voor Q hebt gedaan en ik ben heel blij dat ik je nog even binnen de crew wat persoonlijker heb mogen leren kennen c:

    Ahhw, echt? Zo goed ken ik jou eigenlijk helemaal niet.. we zouden toch eens moeten kletsen ;)

    Navigator schreef:
    Emma/Krullie
    Jij blijft voor mij altijd mama-Quizlet, al heb je je taken als administrator inmiddels uit handen gegeven. Nadien heb ik je niet veel meer gesproken. Jammer, want ik vind je juist altijd een hele leuke gesprekspartner. Maar ik zie je volgende week, dus dan kunnen we weer lekker bijkletsen. (: Ik vind jou echt een van de liefste users van Quizlet. Voor mijn gevoel spreek je echt met heel veel verschillende users af en investeer je echt tijd in zulke vriendschappen, en dat bewonder ik echt in je, gezien zulke dingen bij mij sneller verwateren dan ik zou willen.

    Wat leuk om te lezen dat je dat zo ervaart. Ik vind het ook altijd heel leuk om met jou te praten. Laten we dat zeker doen dan volgende week en daarna!

    Debbaut schreef:
    ~ Emma/Krullie/MamaQ
    Je vraagt jezelf steeds af waarom mensen zo'n waarde aan jou blijven hechten. Dat je dat zelf niet weet verbaasd me oprecht. Naast het feit dat jij meer dan acht jaar alles gegeven hebt voor Q, waarvan vier jaar de gehele crew hebt aangestuurd, ben je ook echt gewoon een tja, je bijnaam doet het al vermoeden, moederfiguur voor veel users. Bij wie kan je altijd terecht met problemen? Bij Emma. Wie is er zo open, hartelijk, lief en sociaal? Emma. Je bent veel meer dan dat je zelf denkt of weet en ik kan het ook niet goed onder woorden brengen. Je weet iedereen altijd op te beuren en het beste in iemand naar boven te halen. Lieve Emma, ik ga je echt missen in de crew, na je vertrek bleef er voor mij echt een gat achter. Alsof ik nog steeds verwacht dat je het modforum komt binnengehuppeld en goede tips geeft om zo een zaak perfect op te lossen.
    Echt oprecht bedankt.(:

    Ja, ik begrijp dat oprecht niet. Nu ook weer, staan er toch weer veel meer berichtjes aan mij in dit topic dan ik had verwacht. Ik had ook gedacht dat ik van Q af zou gaan nadat ik gestopt zou zijn als crewlid, omdat er dan waarschijnlijk niets meer voor mij hier zou zijn om te doen (ik doe niets met creaties, ik rpg niet, etc.), maar door jullie ben ik hier nog steeds! Echt, door jullie. Door de mensen hier waarmee ik een persoonlijke band heb opgebouwd.

    Goldstein schreef:
    Emmaaaaa. Dit jaar zijn wij eigenlijk pas echt goede vriendinnen geworden en dat is eigenlijk voor mij daardoor toch wel één van de hoogtepunten van 2016. Jou meeten is super gezellig. Het was echt prachtig hoe het opeens al vet laat was en de tijd voorbij leek te vliegen met jou. En we waren samen naar Trolls! Ja ik ben je echt ontzettend dankbaar voor die gezellige vrolijke momenten, maar ik ben je ook zeker dankbaar voor je adviezen, je inzichten. Je bent niet alleen heel gezellig en heel lief, maar ook hartstikke slim en behulpzaam. Ik ben zo blij dat ik jou zoveel beter heb leren kennen afgelopen jaar en ik hoop dat we komend jaar ook weer wat gezellige afspraakjes tegemoet gaan. Gezellig Utrecht onveilig maken met z'n tweeën c: Ik wens je een heel kleurrijk en hakerig 2017! (Oh en om terug te komen op je vraag, ja zodra alle zaakjes zijn afgerond ga ik je Haak story verder afmaken en nee hij is dus nog niet volledig geschreven. Ik heb het volgende hoofdstuk BIJNA af haha. Sorry dat er zoveel gezeik bij mij thuis tussenkomt en alles, maar 2017 wordt een goed schrijfjaar voor mij denk ik. Ik voel het, dus dan gaat hij zeker afkomen).

    Ja, laten we dat doen! Gezellig nog eens afspreken in Utrecht, en misschien komt er nog wel een keer zo'n vrolijke film in de bioscoop! Super bedankt voor je lieve berichtje, Anna. Ik wist niet dat je er zó positief over dacht (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 10:39 ]

    Beste peeps,

    Verwacht niet een al te lang bericht, ik weet nooit zoveel te zeggen en weet ook niet hoe ik het moet verwoorden dat ik iemand waardeer. En er zitten ontzettend veel spel en grammatica fouten in hehe oeps. Ik ben ook gewoon dol op jullie allemaal x’D. en ik heb vast nog wel meer kunnen zeggen, maar dat heb ik vast wel eens privé vermeld.

    Xanthe|Murasakibara
    Pfoeh ik ken jou nu al een tijdje, we hadden af en toe gb gesprekken en later op discord kregen we veel meer contact. Ik ben daar echt heel blij mee, want de laatste tijd voelde ik me niet zo heel happy en ik wil je toch bedanken dat ik al die keren bij jou terecht kon! Je bent gewoon echt een hele goede vriendin voor mij. Overigens ben je ook een heel gezellig iemand, want vaak hou ik het niet eens vol om 2 uur lang met iemand te praten, volgens mij heb jij het record gehaald HAHAH. + we moeten vaker samen met sha skypen en series bingwatchen Hehe ik ben blij dat ik yoi ben gaan kijken samen met jou en shania, dat was echt gezellig en leuk :Y) Hopelijk kan ik je in 2017 eens meeten, want dat wil ik echt heel graag!
    Shania|Allerton
    2016 was echt een rot jaar voor jou, (op mij ontmoeten na dan muhaha), jk nee ik vind het echt verschrikkelijk dat jij je zo voelt, en sta echt altijd voor jou klaar net zoals jij ook altijd voor mij. Toch denk ik dat jij je geluk ook nog gaat vinden in 2017! Ik ben ook echt super trots dat jij eindelijk na jaren je haren eraf durft te knippen. Stoer man! Ik heb echt heel veel dingen van jou geleerd dit jaar, en ik kan je humor zeker waarden x’D. En we hebben eindelijk eens meetingsplannen gemaakt voor dit jaar, ik kijk er naar uit! Ohja en we moeten het “reageer op de gif boven je”topic nodig eens tot leven brengen.
    Addie, adsel, adnane, sheepaddie|pagu
    Jou ken ik ondertussen ook al bijna een jaar weer, en ik ben echt super blij dat ik jou ken!
    Je bent echt een super vrolijk grappig iemand, ik waardeer jouw aanwezigheid echt, als jij uit een groepsapp of inactief bent op Q merk je het gelijk. Je bent ook echt mega creatief, met dingen verzinnen en ik vind het echt leuk als je met allemaal story ideeën naar mij toe komt. Je bent ook een hele goede vriend voor mij geweest voor wanneer het even niet gaat. Dankjewel daarvoor
    Mehri|kawasaki
    Yes yes, ik ben echt mega blij dat ik jou heb leren kennen. Je ben echt een geweldig mens, we moeten in 2017 elkaar echt weer eens vaker spreken want, ik vind jou echt grappig en super aardig. Muahahaha en ik ben echt een mega grote fan van jouw comics, elke keer als mensen het over comics hebben kom ik weer aanzetten,”een vriendin van mij maakt ook comics!” * laat last life zien* x’D. ik vind het gewoon super cool ok. Ik wil jou ook echt eens super graag meeten.
    Kim|laasyanir
    Gahaha van elke keer ruzie met elkaar hebben naar vrienden, dat is toch wel bijzonder.^^
    is maar goed ook, ik vind jou echt heel grappig en gezellig met de anderen in de groepsapp.
    en ik waardeer je aanwezigheid op Q zeker weten wel! Want ook jij maakt deel uit van Quizlet en ook jij voegt veel aan deze site toe. Ohja onder deze spoiler staat nog een verrassing ^^:


    Naomie|leora
    Gegroet mede-sheep! Ik moet jou nog steeds een gb terug sturen, ik ben alleen super slecht in gb gesprekken onderhouden hehe oeps. Ook jou wens ik een gelukkig nieuwjaar. Ik vind jou een super gezellig vrolijk iemand. En lach me soms kapot om jouw opmerkingen op het forum x’D
    Mirthe | Sweetwine
    Ik vind het echt super lief van jou, dat jij mij opvrolijkte vanwege mijn sad post in ljh terwijl je mij niet eens kende. Dat is echt heel lief gebaar en het doet toch wel echt iets met mij als iemand aan mij denkt. Alleen jammer dat ik af en toe voorbij zie komen dat jij je niet zo happy voelt : (
    Als er iets is, en je wilt het graag kwijt mijn pb staat altijd open. Hopelijk wordt 2017 een goed jaar voor jou, want jouw username klopt zeker, je bent een sweet!^^
    Wendy|kunikida
    Ik heb jou eigenlijk alleen af en toe op discord gesproken, maar ik vind je toch echt top hoor.
    weetje trouwens dat je me onbewust heel erg, ergens mee hebt geholpen. Ik was erg zenuwachtig voor een nieuwe klas, en jij zei echt geweldig droog “gewoon ergens achteraan zitten en niks zeggen”, dat is wat ik tot nu toe heb gedaan, en het gaat me goed af hoor HAHA. Hopelijk kom je eens vaker online op discord, of ik stuur je wel eens een gb!^^ jij ook een fijn 2017

    Niallerslove & Anne-Fleur | douceur & Lisanne|thymbraeus
    Ik ben nog steeds vergeten jullie een gb terug te sturen. Dat is ook nog eens wat, doe ik een oproep zodat mensen mij een gb sturen, en dan reageer ik na een tijdje ineens niet meer. hahaha sorry guys dat is echt typisch ik. Dan vergeet ik het, of denk ik “doe ik later wel”. Ik vind het namelijk echt super leuk om berichtjes van jullie te krijgen! Ik zal gauw weer eens wat sturen. Groetjes mij en een gelukkig 2017!
    Wolfram|MrGrey
    Ligt het aan mij of ben jij de laatste tijd pas ineens heel erg actief op het forum? Hoe dan ook, ik vind jouw aanwezigheid super leuk! En heel veel anderen ook! Hopelijk blijf je ook lekker actief op Quizlet, ik vind je een heel grappig en gezellig iemand. En heujj mede-twentenaar
    Jij ook een gelukkig 2017!

    Als ik je niet genoemd heb, don’t panic! ik had eerst voor héél veel meer mensen wat, alleen elke keer deed ik er iemand weer bij “ja maar die kan ik ook niet vergeten, oh nee deze persoon is ook echt geweldig tof!” uiteindelijk kom ik dan met de complete ledenlijst te zitten HAHA. En dat wordt hem ook niet.
    Dus naar alle mensen die ik weleens gesproken heb: ik vind jullie echt mega tof, en jullie zorgen ervoor dat ik Quizlet een leuke plek vind, en anderen ook. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk super awesome! Hopelijk ga ik in 2017 nog méér toffe vrienden maken op Quizlet. Beste wensen allemaal. (fish)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 22:21 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is me niet gelukt om deze post nog in het vorige jaar te schrijven, dus heb ik wensen voor het nieuwe jaar in plaats van het einde van het vorige die ik nog graag wil geven en delen met jullie.

    I shall start with one of the most important persons here on Q and in my life: Liesje aka MabeI. Onze vriendschap startte zo’n anderhalf jaar geleden op deze site tijdens een RPG waar we rollen in hadden en die vriendschap is gewoon blijven doorgroeien tot op de dag van vandaag en ik kan met een gerust hart zeggen dat jij een van mijn betere vriendinnen bent en dit zowel hier als irl. Natuurlijk wens ik jou ook een jaar gevuld met leuke surprises en fijne momenten die we al dan niet samen mogen beleven. Boo, ik hoop dat onze vriendschap mag blijven groeien, je nog veel gevraagd wordt om staarten te maken bij dudes in het midden van de nacht en je nog veel geluk heb met je geval… boyfriend I mean <3 Huggles

    Next up: my little munchkin aka Marthe aka Picquery. Ik heb je ondertussen al twee keer mogen meeten en je bent me toch wel een topwijf! Ik ken je natuurlijk wel als de ‘ancienne’ van het awesome topic. Ondanks dat je jonger bent vond ik je in het begin wel erg eng heur (cat) Gelukkig heb ik dat beeld een andere richting in gekregen om te zien hoe awesome je eigenlijk wel niet bent. Ik wens je dan ook het allerbeste toe voor 2017! Ps. Nauthe OTP. Pps We willen nog steeds die opnames :Y)

    Ook wil ik absoluut Famke aka ChickenNugget niet vergeten in dit lijstje. Deze vriendschap is een van de betere dingen die ik in 2016 heb mogen opbouwen en ik mag mezelf ook gelukkig prijzen met zo’n goede vriendin erbij in mijn leven. Ik hoop dat we nog veel plezier kunnen maken dit komende jaar op Q, Discord, WhatsApp en Skype en begin zeker met dit jaar jouw jaar te maken ^^

    Als ik Famke zeg, mag Shania aka Allerton ook niet ver zitten, want ook jou heb ik leren kennen in 2016 en ik ben blij dat ik jou onder mijn vriendinnen mag rekenen! De tijd die we al hebben doorgebracht bestond uit heel wat hilariteit waaronder het kattenconcert op Discord en daar ook die Nigga Nigga song ^^ Ik ben ook heel trots dat ik je heb mogen introduceren in anime (wbw) Ik wens jou veel geluk toe voor 2017, want dat verdien je echt Sha <3

    Wendo aka Wendy aka Kunikida ook bij jou heb ik de eer gekregen om je te mogen meeten op Abunai in augustus 2016 en het was ook echt reuzegezellig! Ik hoop je dan ook nog een keer te mogen ontmoeten in het komende jaar op een con of een andere gelegenheid c: Ik wens je dan ook heel veel geluk toe voor de volgende 364 dagen en de jaren daarna want jij verdient alle liefde in de wereld!

    Xantha aka Steve aka Bryant zoals Facebook al zei zijn we ondertussen al meer dan twee jaar vriendinnen! Tijd vliegt als je het leuk hebt :o Ik heb je dan wel een tijdje moeten missen hier, maar ik ben blij dat je er weer bent! Ik wil nogmaals ook benadrukken hoe dapper en een geweldige persoon ik jou vind, want dat ben je echt wel. Ik wens jou daarom voor het aankomende jaar nog meer dapperheid en ik hoop dat je al je doelen zal bereiken in 2017!

    Leah aka Firgun, we weten nog steeds niet door welke vage reden onze vriendschap er is gekomen en we praten niet veel, maar ik wil je wel het beste wensen voor het nieuwe jaar, want jij bent ook echt een schat van een mens. Ik wens je daarom ook het allerbeste toe, want jij verdient het echt om gelukkig te zijn ^^

    Leah aka Laleah natuurlijk ben ik jou ook niet vergeten! We spraken elkaar niet gigantisch veel dit jaar, maar ik heb je initiatief over de vertrouwenspersonen gevolgd. Jij bent ook echt iemand die het beste weet te vinden in iedereen, dus ik wil je zeker aanmoedigen om te blijven wie je bent en wens ook jou het allerbeste toe dit aankomende jaar!

    Inge aka Square berichtjes uit onverwachte hoeken zijn altijd leuk, dus ik wil je nogmaals bedanken voor je lieve berichtje in dit topic. Ik ga ook mijn best doen om je gastenboek toch te gebruiken en er zo nu en dan eens een berichtje en wat Yuri on Ice fanart achter te laten (wbw) So be prepared. Veel geluk in 2017 gewenst! (En een tweede seizoen YOI :Y))

    Melissa aka Virtues. Ook jou wil ik niet vergeten in dit bericht, want ik vind je streefdoel een heel goed plan en ik zal er zo snel mogelijk mee beginnen want jij lijkt me echt een supergezellige meid met wie ik best wel leuke gesprekken ga hebben, dus ook aan jou: be prepared for me being social c: Ook aan jou een top 2017 gewenst!!

    Takao aka Tesla aka Phichit. Lieve lieve lieve Tes. Ook jou heb ik op Abunai gemeet en to be honest was het een van de beste ervaringen van mijn leven en nu hebben we zowaar plannen voor MIA en argh ik kijk er echt nu al naar uit. Jij straalt ook echt je liefde naar mensen uit en ik hou echt gewoon zo veel van je als persoon gewoon. Je bent ook echt zo’n heerlijk knuffelbaar type en jouw enthousiasme over sports is gewoon te adorable. Jou wens ik nog een 2017 vol sports, anime en nieuwe en dubbel en dik geslaagde cosplans, maar daar twijfel ik helemaal niet aan <3

    Lene aka Tarjei ik wou jou niet op de lijst laten ontbreken, ondanks dat we elkaar maar sporadisch spreken, ik wil je toch een fijn nieuw jaar wensen en ook een tweede seizoen YOI dat er nu onmiddellijk moet zijn.

    Modjes en Erica ik ben samen met de andere nieuwe modjes ondertussen al wel even mod, maar ik wil jullie awesomeheid toch niet vergeten, dus bij deze een algemeen berichtje. Ik hoop voor jullie allen dat jullie een goed jaar tegemoet gaan waarin voor ons als groep collegialiteit centraal zal komen te staan en we zelfs de moeilijkste uitdagingen die naar ons gegooid gaan worden kunnen overbruggen als één sterk team! Een fijn 2017 voor jullie allemaal!

    En dan LAST but NOT LEAST wil ik alle leden van het Awesome Topic een hele fijn jaar toewensen waarin we als hechte groep weer topics kunnen volpraten/spammen/borken, supermomenten kunnen beleven en bluppies kunnen uitdelen. Ik wens jullie allen ook een SPETTEREND 2017 en dat we nog lang mogen bestaan.

    Yours sincerely and all the love to those I did not mention or forget:
    Xanthe |Xan | Xan-chan | Murasakibara

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 0:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @ChickenNugget. Awwh ik vind dat echt supertof om te horen! Ik vind jou ook heel erg grappig en je bent ook lekker actief op het forum. Ik wens jou ook een geweldig 2017!

    _Iratus schreef:


    Jens / Betelgeuse
    Mijn beste vriend als het om GIFs gaat *grijnst* het is heerlijk dat ik al die domme bewegende plaatjes op je profiel kan dupen, thank you very much :3 en in 2017 zal ik daar met alle liefde mee doorgaan ^^


    Hahaha oké dat privébericht begint echt veel te lang te worden :P Dankjewel dat je me er hebt bijgezet!!!

    Betelgeuse schreef:
    (...)

    Hahaha oké dat privébericht begint echt veel te lang te worden :P Dankjewel dat je me er hebt bijgezet!!!


    Ik hou van dat lange Privé Bericht :3


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb gelukkig niet zo heel lang lijstje (:

    Rani/Stangster.

    Als allereerste wil ik even denken aan mijn liefste en oudste Q-vriendinnetje. Hoewel we elkaar misschien niet veel spreken door het jaar heen, ben jij nog altijd degene aan wie ik denk als ik aan Quizlet denk. Je staat natuurlijk ook nog steeds als mijn signature, zoals ik jaren geleden beloofd heb dat jij dat altijd zou blijven. Tot nu toe heb ik me aardig aan dat woord gehouden toch? Lieve Rani, hoewel we elkaar dus niet veel spreken, wil ik nog wel zeggen dat ik je nog steeds een hele lieve meid vind. En dat we hopelijk binnenkort als we beiden weer rustiger zijn we weer tijd voor elkaar hebben om met elkaar te babbelen. Want je blijft mijn lieve favoriete belgje ^^

    Leah/Laleah
    Als ik jou lieve woorden lees, dan weet ik niet of ik daar wel aan kan tippen. Zo goed in lieve dingen beschrijven ben ik nou ook weer niet, maar ik vond jouw berichtje echt lief. Ik ben in ieder geval blij dat ik je dit jaar heb mogen ontmoeten. Het Wc-gesprek (Ja, ik weet dat die mij blijft achtervolgen) was idd hilarisch. Maar dat is het leuke aan jou ook. Ik kan zo makkelijk samen met je lachen. We kunnen lol hebben om dezelfde dingen en ik bewonder je liefde voor dieren als ik het zo zie. Leah, je bent echt een hele lieve meid en ik hoop echt dat we elkaar nog vaker te zien. Happy new year Sweethart ^^

    Froukje/ProngsPotter
    Mijn honingbijtje, mijn Aderyn. Ik ben bang dat ik je nooit meer los kan koppelen van dat personage meid, maar dat is ook de manier waarop wij elkaar natuurlijk ontmoet hebben. Ik heb nog nooit eerder zo genoten van het samenschrijven met iemand als toen met jou in de Q-games. We waren telkens weer verrassend voor elkaar. En die verrassing hield het schrijven elke keer weer spannend. Ik ben ook bang dat ik altijd op de naam Florian zal blijven reageren (‘: In ieder geval ik hou van je enthousiasme. Het samen schrijven, en waardeer het ook altijd heel erg als ik bijvoorbeeld tips van je krijg of dat we even voor elkaar een hoofdstuk doorlezen. Ik hoop dat we elkaar dit jaar nog vaak gaan zien ^^ Happy new Year ^^

    Melissa/Virtues
    Melis, ja. Stiekem kan jij gewoon niet ontbreken in dit berichtje. Ik vind je echt een hele leuke en lieve meid. Ik heb je nu natuurlijk leren kennen via de Q games. En ik vind je gewoon een hele enthousiaste lezer. Het was altijd spannend om je beoordeling af te wachten en zo leuk om te lezen dat je elke keer weer plezier beleefde aan het verhaal van Florian. Enkele van je tips gebruik ik nu nog steeds in nieuwe verhalen, dus bedankt (; Ik hoop in ieder geval dit jaar veel contact nog met je te houden, ondanks dat ik niet meer meedoe aan de Q games. Happy new Year ^^

    Natas/Navigator
    Ik vond het ook super leuk jou te leren kennen op de Utrecht meetings en dat ik bij je huisfeestje mocht komen! Je bent een hele lieve meid. En volgens mij kunnen wij nog best enorm in dingen verschillen, maar dat heeft tot nu toe nog helemaal niets uitgemaakt. Het is gezellig en daar gaat het om! Daarnaast vind ik je echt een goede schrijver. Ik heb echt van je eerste boek gesmuld. En ik zit nu vol spanning te wachten op deel 2, die ik dan waarschijnlijk in een dag uitlees en dan ook nog eens heel lang moet gaan zitten wachten op deel 3… Maar dat maakt niet uit, het blijft geweldig ^^ Happy new Year ^^

    Sylvie/Goldberg
    Gewoon even een bedankje voor jou. We zijn nu voor de tweede keer samen een wvw gestart en ik vind het vet lief dat je aan mij gedacht heb. Echt super leuk dat je aan mij vroeg of ik weer samen een wvw wilde starten, want dit soort wedstrijden zijn gewoon leuk om te doen en dan het liefst samen met jou. Ik vind het super leuk om weer samen te doen ^^ Je bent een lieve en leuke meid, die goed van aanpakken weet. In ieder geval, zet hem op mede-organisator. We gaan een geweldige wedstrijd maken van deze! Happy new Year ^^

    Femke/No-Maj
    Happy new Year ^^ --- Ik moest jou wel apart vemelden. Ik was bang dat ik een ban kreeg, als ik het zou vergeten. Haha, ik heb je natuurlijk die ene keer bij Froukje ontmoet, op haar verjaardag. En ik moet zeggen dat het toen super gezellig was, dus eigenlijk moeten we gewoon vaker eens even een Gb sturen.

    Ginnyweasly8
    Ik zag je berichtje en vond het vet leuk dat je aan me gedacht heb ^^ We hebben wat dat betreft inderdaad de laatste weken wat mailtjes afgewisseld (over ons beiden wedstrijd). Mijn Gb of Pb staan voor je open hoor ^^ Je mag me 24/7 stalken, of ik ook 24/7 antwoord dan geef, is een tweede vraag (‘: Happy new Year to you!


    Ik wil even zeggen tegen alle mensen van de Utrecht Meetings, die ik daar ontmoet heb, de eerste of de tweede! Jullie zijn geweldig! Het was super leuk om jullie allemaal te ontmoeten en ik hoop dat er nog veel meer meetings komen dat we elkaar gaan zien.

    Ik wil ook even een bedankje doen aan de personen die aan mijn schrijfwedstrijd eerder dit jaar hebben meegedaan. (Dazai, Chirrut, Semantiek en Meruul. Jullie hebben heel veel geduld moeten hebben met de uitslag. En daar dank ik jullie voor. Ik kreeg gelukkig de ruimte om later nog na te kijken, ondanks dat het hier thuis niet lekker ging. Ik had beloofd de wedstrijd af te maken en dat heb ik uiteindelijk (met wat vertraging) ook gedaan. Toch bedankt allemaal ^^

    En voor de rest van Quizlet. Allemaal een fijn 2017 toegewenst. Ik hoop dat jullie in dit jaar zullen kunnen genieten van hoogtepunten. En dat je uit elke dag iets positiefs kan halen ^^ Ik wens jullie het geluk en plezier en natuurlijk veel schrijfsels!

    -waarschijnlijk ben ik wel iemand vergeten. Sorry daarvoor

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 19:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    ik ben niet zo van de eindejaarsberichten. want dat klinkt als afscheid dus laat ik het maar nieuwjaarsberichten noemen.
    op naar een gloednieuwe, prachtige start.

    2017 begon voormij niet prettig. maar daar ga ik het hier iig niet over hebben.

    ik wil mijn berichtje met iemand random beginnen. want ik hou van mensen blijmaken.
    ik ga ook niet zeggen van hey je hebt mij niet erbij geplaatst dan krijg jij lekker ook geen berichtje
    want zo ben ik niet.
    oke.. here we go.

    Dougal
    hoi jij bent de gelukkige winnares.
    haha nee grapje. meid, ik zag je wel eens voorbij komen en ik wil jou even vertellen dat je een heel mooi en lief meisje bent. mocht je er zelf over twijfelen; niet doen.
    echt niet
    big hugs from me.

    Allerton
    sweety. jij bent de eerste internetvriendin waarmee ik heb afgesproken en vriendinnen ben geworden. je bent een super lieve, mooie, fantastische, geweldige, meid. je hebt wel eens van die downs in je leven. maar vergeet niet dat wat er gebeurt ik er altijd voor je zou zijn. moge 2017 een veel mooier jaar zijn dan 2016 en dat je heel veel van de mooie momenten kan genieten.
    i love you sweety.

    ChickenNugget
    sweet sugarpie.
    jij bent ook een van mijn belangrijkste personen die ik ken. je bent echt een van de weinigen die mij steunen. die begrijpt in wat ik voel; en dat vind ik echt fijn dat ik weet dat ik bij je terecht kan, nmw.
    ik ben echt trots op jou als vriendin. en ben ook echt gek op jou.
    2017 mag voor jou een geweldige/onvergetelijke jaar zijn want dat verdien je.

    Goldstein
    Anna, jij bent mijn favoriete Q'er. dat kan ik wel zeggen zonder te denken eigenlijk.
    ik wil jou sowieso een keer in het echt ontmoeten want die dikke knuffel moet jij nog echt krijgen van mij. want jij bent mijn grootste supporter.
    ik ben echt gek op jou. vergeet dat niet. je bent ook echt een heel lief en mooi meisje. je hoeft je nooit slecht te voelen over jezelf want dat hoeft echt niet. ik hou echt super veel van jou

    Wiarda
    hoi Jip. ik wil jou even bedanken dat je me heel vaak heb laten lachen door je leuke reacties in het LJH topic. ook wens ik jou een hele fijne 2017

    - ik ga zo verder -

    Bedankt, Danique! (:


    16 - 09 - '17

    Kawasaki schreef:
    Allerton
    sweety. jij bent de eerste internetvriendin waarmee ik heb afgesproken en vriendinnen ben geworden. je bent een super lieve, mooie, fantastische, geweldige, meid. je hebt wel eens van die downs in je leven. maar vergeet niet dat wat er gebeurt ik er altijd voor je zou zijn. moge 2017 een veel mooier jaar zijn dan 2016 en dat je heel veel van de mooie momenten kan genieten.
    i love you sweety.

    Awwwwwwwww :$ I love you too hon <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @mehri
    Aww I love you *hugs*
    WIJ MOETEN MEETEN HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oké, normaal doe ik niet zo vaak mee aan dit soort dingen, maar ik wil toch even een berichtje wijden aan Rubin/Bianca, want meid, je bent echt geweldig! We spreken elkaar nu al meer dan een jaar en ik vind het geweldig hoe we elkaar toch nog altijd evenveel te vertellen hebben! Onze PB'tjes zijn echt (niet overdreven) mega lang, maar je doet toch altijd de moeite om een even lang bericht terug te sturen. Ook bedankt dat je toch altijd geduld blijft hebben voor mijn antwoord (dat niet altijd even snel is, want een bericht van bijna 2K woorden typ je niet even in een minuutje). Ik vind het ook heel fijn dat je altijd klaarstaat om mijn 'help, ik ben verdrietig om een stomme reden' berichtjes te lezen en me beter te laten voelen met je lieve reacties (en ook je best doet om advies te geven). Ik beschouw jou echt als een van mijn beste internetvriendinnen, en ik hoop dat we nog mega veel super lange PB's zullen sturen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    okay jongens ik ben echt veel te lui om een mooie lange tekst voor iedereen die veel voor me betekend heeft in 2016 en vast nog meer zal betekenen in 2017 te schrijven

    daarom houd ik het kort en heb ik hier een lijstje met personen die mijn 2016 absoluut beter hebben gemaakt <3

    cheryl/stiles, leah/firgun, adnane/pagu, liesje/mabeI, mirte/sweetwine, sarisa/MeetingKindje, fren/wasikowska, yu/dubbelstrijder, nina/niniwa1, sarah/overkill, matty/dougal, emma/krullie, felicia/bowtruckle, noami/JetBlackHeart, sofie/occamy, megan/Illuminae, marge/mooncalf, erica/scandal, lieke/frey_, maaike/junns, melissa/ledecky, anna/goldstein, glenn/dysphoria, jarne/debbaut, froukje/gilderoy, inge/square, lotte/mignon, jip/wiarda

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 0:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Murasakibara
    Lieve Shin-chan aka Xan,
    Abunai was echt de best tijd van heel 2016. Met jou erbij was 1000x zo gezellig en ik hoop je nog héél vaak te kunnen knuffelen op conventies. Abu was de eerste keer dat we elkaar ontmoetten en zeer zeker niet de laatste keer! Natuurlijk komt Made In Asia er aan, en ik kan echt echt echt niet wachten. Ik ben zo ontzettend blij dat ik jou als vriendin heb. We hebben al zo vaak gepraat sinds we elkaar kennen, dat ik me gewoon echt geen wereld meer kan voorstellen zonder jou. Ik vind het echt ontzettend lief van je dat je de tijd neemt om een berichtje naar me te typen in dit topic. Echt, dankjewel. Het maakt mijn dag zo veel beter. Dat er nog heel veel geweldige jaren van fangirling mogen komen. <3

    Rubin
    Lieve Bianca,
    Hoewel ik niet meer de alleractiefste ben op Quizlet en ik nog wel eens een gastenboek bericht over het hoofd zie, betekent dat absoluut niet dat ik het niet waardeer. Ik vind het juist super leuk om berichtjes van je te ontvangen. Jij neemt altijd de tijd voor mensen begrijpt me goed. Dankjewel daar voor! We zouden echt nog veel vaker moeten kletsen, vind ik. Ik hoop je een échte knuffel en felicitaties te kunnen geven in mei! <3


    Medb - Pronouced as [me-èv]