• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Natas: ik vind het echt heel lief van je dat je de tijd genomen hebt om mij er onderaan in je lijstje ook nog bij te zetten. Bedankt! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aan iedereen op heel quizlet:
    Ik ken natuurlijk niet iedereen - dat kan ook helemaal niet, maar dat neemt niet weg dat ik jullie allemaal stuk voor stuk geweldig vind. Met z'n allen maken we Quizlet tot hoe het is en daar mogen we best trots op zijn. Ja, er zijn af en toe wat relletjes en onevenheden, maar ik zou het juist raar vinden als die er niet waren. Het hoort erbij en je leert er van. Al met al is Q een geweldige plek om te zijn.

    Ik wens iedereen een heel gezond, creatief, gezellig, interessant en spannend 2017 toe, gevuld met vriendschap en tevredenheid.

    Richonne schreef:
    Natas, vergeet je mij nu gewoon? D: Ik ben zwáár beledigd!

    pls don't take this too serious

    Haha jij zat al in mijn eerste post schat en daar heb je me zelfs al een GB over gestuurd. Dit gaat op het eerste ouderdomsverschijnsel lijken ;O


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Laura, ik vind al je berichtjes heel lief. Eerst die in de spotlight en nu die in dit topic. Echt super lief!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Navigator schreef:
    (...)
    Haha jij zat al in mijn eerste post schat en daar heb je me zelfs al een GB over gestuurd. Dit gaat op het eerste ouderdomsverschijnsel lijken ;O


    Shit D: Kan ik mijn reactie nog verwijderen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patholoog schreef:
    @Laura, ik vind al je berichtjes heel lief. Eerst die in de spotlight en nu die in dit topic. Echt super lief!

    Ah haha ik doe het echt met alle plezier. ^^ Ik hoop oprecht dat iedereen hier een goed jaar zal hebben want het afgelopen jaar was al dramatisch genoeg zo af en toe - en dan spreek ik ook even voor mezelf.

    Richonne schreef:
    (...)

    Shit D: Kan ik mijn reactie nog verwijderen D:

    Dit is echt adorable :'D
    En het bevestigd gelijk even dat ik niet de enige ben die sommige dingen compleet kan vergeten

    Oké, ik ga sowieso mensen vergeten zijn. Alvast mijn excuses daarvoor. Er zijn teveel lieve mensen op Quizlet. Deze post wordt nog aangevuld. Het is vet veel werk en zoals iedereen geloof ik ondertussen wel weet heb ik het zoals altijd mega druk lol.

    Allereerst voor Quizlet in het algemeen:
    Lieve users van Q,

    Ik had hier iedere user neer kunnen zetten, als eerste, bovenaan, maar in feite is het heel Quizlet dat Quizlet draaiende houdt. Heel Quizlet dat ervoor zorgt dat ik hier zulke awesome mensen tegen ben gekomen. Jullie allemaal zorgen ervoor dat ik hier mijn ei kwijt kan, dat ik mij af en toe toch ietwat geliefd voel als het leven verklaard mij grondig te haten. Een groot deel van jullie hebben mij door 2016 geholpen dus dit is een shout out aan heel Q, iedereen, ook de mensen die ik niet specifiek noem. Dankjewel. Jullie zijn geweldig. Jullie zijn mijn lichtjes in de donkere tijden van 2016 geweest. Ik wens jullie dan ook allemaal een geweldig 2017 toe en wil jullie graag 1 ding meegeven. Hoop vanavond niet op een beter jaar. Denk in plaats daarvan nog eens terug aan de mooie momenten van 2016. Misschien kost het wat moeite, misschien zijn het er niet heel veel, maar koester ze en bedenk dat hoewel 2017 mogelijk net zo gaat zijn als 2016 die momenten er weer zullen zijn en nu je hieraan denkt, kan je er optimaal van genieten. Geniet van de mooie momenten in 2017 guys! En tracht overal iets positiefs in te zien, want jullie verdienen die positieve kant.

    Yolanda/Gibbs

    Mijn allerliefste voldiewolbal maatje,

    Ik ken je nu al denk ruim zes jaar van Quizlet en dat maakt jou mijn langste Q-vriendin. Ik ben er de afgelopen jaren zo dankbaar voor geweest dat ik je heb mogen leren kennen en zal daar ook altijd dankbaar voor blijven. Je hebt een ontzettend groot hart. Groter dan bijna iedereen die ik ken en dat is bewonderenswaardig, iets waar ik ook nog veel kan leren. Soms praten we heel veel in korte tijd en soms wat minder, maar weet dat ik altijd aan je denk, altijd voor je klaar zal zijn. Mijn deuren en armen staan altijd voor je open. Hoe gemeen de wereld ook tegen je is soms. Love you girl. Ik heb super veel zin in het laatste weekend van januari, wat dat betreft beginnen we het jaar goed met al in de eerste maand een logeerpartij. Mogen er nog veel volgen ^^ Hoewel, aan de andere kant hoop ik ook dat je het mega druk gaat krijgen met die accordeon studie van je en het conservatorium, want girl, you rock en het wordt tijd dat de wereld je kan horen spelen, veel meer dan nu het geval is. Ik wens je dan ook een liefdevol, warm en vooral ook muzikaal 2017 toe. Accorderock on Yolanda! And remember: together we are totally awesome.


    Femke/JamesPotter
    Femmieeeee 2016 is het jaar dat jij je rijbewijs hebt gehaald! Ik wist wel dat je het kon. Yay! Oké en dan nu het serieuze berichtje. Ergens dit jaar vroeg jij mij spontaan of ik van alle mensen waar je uit kon kiezen met je mee wilde op vakantie in de zomervakantie. Het was nog niet eens een weekje kamperen in Limburg. Vrij simpel eigenlijk, maar dit betekende zoveel voor mij. Het is echt niet te beschrijven hoe vereerd en sprakeloos ik was. Ik heb gejuicht en God bedankt door heel hard "dankjewel" door de lucht te schreeuwen (ik denk dat mensen in mijn buurt dachten dat ik gek geworden was). Als er iemand is die ervoor zorgt dat ik mij iets minder waardeloos voel door simpelweg vrienden met mij te willen zijn, ben jij het. Ik hoop dat we nog heel vaak leuke dingen samen kunnen doen, want je bent zo'n geweldig persoon en ik vind het altijd zo gezellig met je. Hahaha, ik moet nu ik dit schrijf denken aan de eerste keer dat je naar mij toekwam en we weer zoiets simpels deden als mens erger je niet spelen en de pionnen koppelden aan de houses van Hogwarts en er zo een soort Quidditch van maakten of zo. Echt ik hoop dat we nog heel lang vriendinnen blijven. Jij, Yol en Paddiecakes zijn mij zo ontzettend dierbaar. Ik zou niet weten wat ik moest doen als ik jullie zou verliezen. Love you girls. Vandaar dat ik je een prachtig, liefdevol en zeker ook inspiratievol 2017 toewens. Misschien moeten we eens samen schrijfafspraakjes maken. Om die wens van je in vervulling te laten gaan c: Is dat niet een leuk voornemen voor 2017?


    Lisa/Pickett
    PADDIECAKESSSSSS we are so sily together, but sily rocks so yeah. Je hebt gelijk. 2016 heeft inderdaad ups en downs gehad, maar omdat we allebei zoveel shit hebben, begrijpen we elkaar wel en kunnen we zo abnormaal goed met elkaar praten. Midden in de nacht. Over LSD en shit. Hahahaha. Sowieso dat we echt nog heel veel avonturen gaan beleven in 2017. Londen gaat AWESOME worden. En ik heb ook weer echt mega veel zin in comic con en Elfia. Ik ben echt mega blij dat je onze last minute Flora kon zijn. Met Nadesh en Martine vormen we echt een awesome cosplay girl group. Zoals ik ook al in Femke's berichtje zei, ik zou niet weten wat ik zonder jou, Femke en Yolanda zou moeten. 2016 was een heel stuk mooier met jullie drie en ik ben onwijs dankbaar voor je vriendschap. Want ja, Padfoot, je bent een goede vriendin. Echt waar. Ik lieg niet en iedereen die je iets anders vertelt is serieus dommer dan een flubberwurm. I mean, het heeft even geduurd, maar je hebt mijn hele story gelezen omfg. Voor mij. En overal gereageerd <3 Ik had echt niet verwacht dat je dat nog zou doen, maar je deed het wel en dat vind ik zo mega lief van je! Bedankt daarvoor. Ik wens je een Siriusly awesome inspiratievol 2017 en hoop dat je een uitgever gaat vinden voor H_NGM_N. Waar ik eigenlijk vrij zeker van ben, want je schrijft awesome.


    Emma/Krullie
    Emmaaaaa. Dit jaar zijn wij eigenlijk pas echt goede vriendinnen geworden en dat is eigenlijk voor mij daardoor toch wel één van de hoogtepunten van 2016. Jou meeten is super gezellig. Het was echt prachtig hoe het opeens al vet laat was en de tijd voorbij leek te vliegen met jou. En we waren samen naar Trolls! Ja ik ben je echt ontzettend dankbaar voor die gezellige vrolijke momenten, maar ik ben je ook zeker dankbaar voor je adviezen, je inzichten. Je bent niet alleen heel gezellig en heel lief, maar ook hartstikke slim en behulpzaam. Ik ben zo blij dat ik jou zoveel beter heb leren kennen afgelopen jaar en ik hoop dat we komend jaar ook weer wat gezellige afspraakjes tegemoet gaan. Gezellig Utrecht onveilig maken met z'n tweeën c: Ik wens je een heel kleurrijk en hakerig 2017! (Oh en om terug te komen op je vraag, ja zodra alle zaakjes zijn afgerond ga ik je Haak story verder afmaken en nee hij is dus nog niet volledig geschreven. Ik heb het volgende hoofdstuk BIJNA af haha. Sorry dat er zoveel gezeik bij mij thuis tussenkomt en alles, maar 2017 wordt een goed schrijfjaar voor mij denk ik. Ik voel het, dus dan gaat hij zeker afkomen).


    Jolijn/SPECS
    Jolijntje! Oh my Merlin als ik aan jou en het afgelopen jaar denk, moet ik toch telkens denken aan hoeveel moeite je hebt gestoken in het ontvreselijken van mijn verjaardag. Je hebt er voor mij echt een geweldige dag van gemaakt. Je bent een Hufflefluff in hart en nieren, zo lief en enthousiast als je bent en ik hoop dat je die enthousiaste sparkle de rest van je leven vast gaat houden. Ik beloof dat ik komend jaar weer heel veel tijd zal gaan besteden aan ons verhaal en onze favoriete eendenfluisteraar. Dat is een voornemen dat ik waar ga maken en ik heb er ook nu al zin in! Ik wens je een mega roze gezellig 2017! En ik kan niet wachten je weer te kunnen knuffelen op Sofie's verjaardag!


    Sharon/Blitzen
    Sharverus! 2017 komt eraan en weet je wat dat betekent? Het jaar van Harley & Thorns productions! We are gonna be fabulous. Ik weet het zeker ghehehe. Ik ga het freakin voor elkaar krijgen om toch de perfecte zanger te strikken ondanks dat iedereen mij lijkt te laten zitten (ik heb nog een paar mensen op het oog) en we gaan rocken. We are gonna be famoussss. Ik heb er nu al zoveel zin in. Het was deze zomer ook zo gezellig en leuk om samen met jou aan de parodie te werken. Ik heb mij echt kapot gelachen. Ik weet zeker dat we heel veel mensen aan het lachen kunnen maken hiermee. We're gonna spread joy and aswesomeness. Ik wens je een ontzettend inspiratievol en muzikaal 2017.


    Froukje/ProngsPotter
    Froukje! Of is het nou Femke? Of toch wel Froukje? Grapje, ik heb jullie nog nooit door elkaar gehaald. En weet je waarom niet? Omdat jij (en Femke ook zeker) een uniek persoon bent. Zo enthousiast, zo vrolijk. Ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk altijd zo vrolijk bent en toch lijkt het zo. Dat is bewonderenswaardig. Ik heb je dit jaar een stuk beter leren kennen. Eerst was je altijd dat awesome persoon dat zo actief reageerde. Iemand die ik graag beter zou willen leren kennen, omdat ze mij zo lief en enthousiast leek en beter leren kennen is redelijk goed gelukt. Ik hoop nog veel van je enthousiasme mee te mogen krijgen dit jaar door je vaak te zien op meetings (mogelijk volgende keren iets eerder melden dat je komt though :p ). Ik wens je een 2017 vol redenen om enthousiast en vrolijk te zijn!


    Aviva/Altaria
    Meekooooo! 2016 was duidelijk het jaar waarin we te weinig gemeet hebben, te merken aan toen ik je cadeautje kwam brengen en we eigenlijk niet zo goed konden stoppen met praten, haha. Je bent een geweldige vriendin voor mij en telkens als ik je meet merk ik weer dat ik je eigenlijk best wel erg gemist heb hahaha. Ik hoop je dan ook in 2017 vaker te zien dan in 2016. Op zich woon je niet ver dus eigenlijk zou dat wel gewoon moeten. Punt. Het kan echt niet dat we elkaar zo weinig hebben gezien. Gelukkig hebben we echter wel onze gedeelde musical interesse dus ik wil sowieso komen kijken bij je musical project van komend jaar ^^ Ik wens je dan ook een jaar vol spel, zang en dans inspiratie en moge je in 2017 maar veel kabouters gooien c;


    Sofie/Occamy
    Sofieeeeeee! Onze grootste meetinsslet van Q. Ik vond het zooooo balen dat je er niet was van de week 0.0 Ik heb mijn mede grote Jily freak nodig. Gelukkig zie ik je komende week weer. Anders zou ik echt een tekort aan Sofie krijgen hoor. Ik vond het zo lief en zo geweldig awesome dat je opeens bij mijn musical was. Dat soort dingen maken mij echt enorm emotioneel nu ik eraan terug denk. In 2015 Lisa met Aviva en nu was jij ook mee met Lisa en Aviva. Staan jullie volgend jaar met heel Q opeens in die schouwburg? Haha. Nee echt oprecht, dat was echt een hoogtepunt van 2016. Super bedankt daarvoor. En het was niet eens het leuke Sofie moment dat ik dit jaar gehad heb. Met jou samen bij Yolanda logeren was ook echt geweldig leuk. Je bent over het algemeen gewoon geweldig leuk en ik hoop je nog heel vaak te meeten in 2017. Ik wens je dan ook natuurlijk een jaar vol gezelligheid en meetings toe!


    Mehri/Kawasaki
    Mehriiiii. I love you cutie. Echt als iemand hier op Quizlet een mega geweldig talentvolle cutie is, ben jij het. Je bent zo lief voor iedereen en tegelijk zo bescheiden. Het siert je. Het maakt je één van de mooiste mensen die ik ken, maar je moet mij voor 2017 één ding beloven: wees iets minder onzeker en don't talk yourself down please. Je bent echt heel talentvol. Je maakt mij elke keer weer super vrolijk en enthousiast met je Last Life updates en nu ben je nog een awesome comic begonnen waar ik nog zoveel meer van wil genieten. Je geeft daarnaast al je fans zoveel aandacht en liefde. Als iemand het verdient om later mega rijk en beroemd te worden met het verkopen van comics, ben jij het en ik kan je alvast vertellen dat ik ze allemaal zou kopen. Ik wens je dan ook een jaar vol geluk, inspiratie en heel veel last life toe!


    Natas/Navigator
    Natas! Dit jaar begon natuurlijk met de uitslag van SOTY en heel eerlijk? Ik ben nog steeds van mening dat jij had moeten winnen. Je had veel meer lezers en je bent zó goed! Je bent eigenlijk altijd een groot voorbeeld voor mij. Professioneel schrijfster, veel afgeronde verhalen, neemt veel initiatief, creatief, actief, hartstikke aardig en gezellig. Ook dit jaar heb ik weer veel tegen je op mogen kijken en heeft je aanwezigheid, hebben je woorden, mij altijd steun gegeven. Dit klinkt misschien ergens best stom, maar het is echt waar, waardoor als jij iets goed vind, wanneer jij een compliment geeft, dit echt zoveel voor mij betekent. Je bent zeker één van de mensen die mijn 2016 een heel stuk optimistischer en kleurrijker heeft gemaakt. Ik hoop je nog veel te spreken en zien in 2017, want ik weet zeker dat ik je anders heel erg zou missen. Ik wens je dan ook een schrijverig (ik heb dit zojuist bekroond tot woord) en inspiratievol 2017. Ik kan niet wachten tot ik wat meer tijd in mijn bezit heb en rustig jouw boek kan gaan lezen komend jaar.


    Ellie/WillNotLearn
    Ellieeeeeee. Ik heb je eindelijk ontmoet en we hebben eindelijk een echte Ellianna foto c: Hihihi that makes me very happy. Ik dacht echt even dat ik je nooit meer zou gaan ontmoeten, maar toch bleek 2016 het jaar waarin ik je voor het eerst in het echt mocht zien en in het echt ben je nog veel awesomer dan via Q en whapp en Skype en alles. Ik hoop dat je nu inziet dat we geen extreem enge creeps met vieze lange baarden zijn (Hooguit creeps) en we je nog veel vaker gaan zien, want je bent awesome en we (ik iig) missen je als je er niet bent. Daarnaast heb ik dit jaar heel erg genoten van je creatieve uitspattingen. Je hoofd met hoofden was echt mega cool hahaha. ZONDER HAAR though. Siriusly, geen haar. Ik hoop dat 2017 weer veel van dat soort prachtige foto's brengt en wens je dan ook een heel hoofdig en magisch 2017 toe!


    Roos/SiriuslyBlack
    Roosjeeeee! We hebben de laatste tijd niet extreem veel gesproken, maar fangirlen met jou over De Kwis, Flikken en Wie is de Mol is wel duidelijk één van mijn favoriete bezigheden geweest dit jaar. Wat dat betreft is het best grappig dat we een beetje dezelfde programma's leuk vinden. Vooral als we dan fangirlen en Femke, Lisa en Ellie het niet kijken en denken dat we spontaan gek zijn geworden. Wat natuurlijk niet kan, want we zijn al gek, maar shhhhhh. Daarnaast vond ik het heel lief dat ik in 2016 een keer WIDM bij jou mocht komen kijken om zo Femke te verrassen. Dat was echt super leuk haha en het avondeten was echt mega lekker. Het toetje ook vooral ghehehe. Ik hoop dat we in 2017 nog veel gaan fangirlen. WIDM komt er sowieso weer aan dus ergens heb ik een vermoeden dat dat wel goed gaat komen haha. Ik wens je in ieder geval een geweldig 2017 vol Fleva en coole acties van Romeo.


    Inge/Square


    Erica/Scandal


    Melissa/Virtues


    Melissa/Ledecky


    Felicia/Bowtruckle


    Jarne/Debbaut


    Bianca/Rubin


    Glenn/Dysphoria


    Lieke/Frey_


    Naomi/Jetblackheart


    Addie/Pagu


    Erieka/Bombay


    Leah/Firgun


    Laura/Krolock


    Manon/Patholoog


    Demi/Marlow


    Matty/Dougal


    Miriam/PeterMaximoff


    Sav/Granian


    Annemarije/Charbonneau


    Qing/Metamorphoses


    Margot/Mooncalf


    Mare/Hedone


    Filiz/Papiliones


    Marleen/Chirrut


    Anne-Mirthe/_Iratus


    Lisanne/Thymbraeus


    Megan/Illuminae


    Morticia


    Rutger/Rutger


    Kelly/Fleimkepa


    Romi/Dazai


    Naomi/Leora


    Cheryl/Stiles


    Dore/Valtersen


    Danique/FIorian


    Rachel/Shaybuttah


    Belle/Syncline


    Veerle/Auror


    Anne/Thuria


    Fabiënne/Kalinda


    Andrea/Waddles


    Shania/Allerton


    Famke/ChickenNugget


    Brechtje/_Martyr


    Floor/dubbelstrijder


    Loïs/Oscura


    Eileen/Gudetama


    Lisa/HaldirOfLorien


    Irma/tubbietoost


    Percival Graves


    Wendy/Kunikida


    Rick/Saltzman


    Daniela/Kanda


    Raisei


    Britt/Chantilly


    Anne/Bludger


    Ella/dobbythefreeelf


    Gideon/DeNaamIsGideon


    Carianne/LJGibbs


    Laura/Richonne


    Khezef/Azraq


    Nikki


    Alle modjes, jong en oud nog even samengenomen
    Ik vond het écht oprecht geweldig om met jullie te mogen samenwerken. Voor de nieuwe modjes: Jullie doen het zo geweldig. Ik ben zo ontzettend trots elke keer als ik aan jullie denk. Jullie hebben zo snel zoveel geleerd. Ik weet zeker dat jullie het super gaan doen in 2017. Voor mijn eigen generatie: Het was een voorrecht om met jullie te mogen leren. Ik ga het onwijs missen om met jullie samen te werken. Het gaat zo raar zijn om niet meer met jullie in het team te zitten. Idk. Echt apart. Gelukkig kan ik jullie af en toe nog steeds stalken als user zijnde <3 Voor de oude modjes (en Erica en Emma natuurlijk) : Jullie hebben mij zoveel geleerd. Jullie zijn echt een beetje mijn mama's geweest. Jullie hebben zo'n vertrouwde sfeer gecreëerd. Dank jullie wel. Voor de kans, voor alle aandacht die jullie in ons gestopt hebben, voor alles.


    Ik ga dus langzamerhand alle spoilers vullen vandaag en morgen. En mogelijk voeg ik nog wat toe als ik mij nog mensen bedenk. Het is veel, dus alsjeblieft don't take it personal als je er niet/niet meteen instaat. Ik ben blond en ja dat is een goed excuus.


    Happy Birthday my Potter!

    Holy shit Anna! :O Dat is like, super veel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Holy shit Anna! :O Dat is like, super veel!


    Quizlet heeft teveel coole mensen die een berichtje verdienen. Ik ga morgen denk ik verder met alles aanvullen.


    Happy Birthday my Potter!

    Hoi lieve users hier mijn berichtje (en er staan ook gewoon users in die ik niet echt goed ken maar dat kan me niks schelen)

    Ava/Holly

    Lieve Ava,
    Ik heb echt geluk dat ik jouw hier op Q heb ontmoet.
    Het is nog niet zo lang geleden volgensmij maar voor mij ben je echt onmisbaar hier.
    Echt je bent een schat.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!


    Sofie/934
    Lieve Sofie,
    Ik heb ook geen idee hoe ik jouw hier heb leren kennen maar dat doet er niet toe.
    Je bent echt een hele lieve meid. En als ik je spreek ben je gewoon echt heel aardig ik heb hier verder niet zoveel woorden meer voor.
    Gelukkig 2017!


    Merle/Hermioneweasley
    Lieve Merle,
    Je bent geweldig!
    Leuk dat je met mij een story wilde schrijven.
    Hermione + Ginny = Vrienden voor altijd!
    Succes in het nieuwe jaar!


    Iris/OfficialCat
    Lieve Iris,
    Ik heb je leren kennen via een RPG. Tevens ook mijn eerste RPG. (Toen had Lilly met Léon hadden we afgesproken weet je nog?)
    Toen heb ik later nog met je gekletst en je bent echt super aardig!
    Je bent ook degene die mij op Wattpad heeft gekregen. Echt super leuk! (Als schrijf ik eigenlijk niks maar dat maakt nu even niet uit).
    Veel plezier volgend jaar.


    Lisanne/Trishanakru
    Lieve Lisanne,
    Ik ben je echt dankbaar dat ik samen met je een Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd in het thema van The Hunger Games mocht organiseren (eigenlijk is die nogsteeds bezig) Je hebt me toen (en nu nogsteeds) veel geholpen. Via die wedstrijd heb ik weer nieuwe mensen leren kennen dus ben ik je echt dankbaar.
    Ik hoop dat je nog een fijn jaar hebt in 2017!


    Anne-Mirthe/_Iratus
    Lieve Anne-Mirthe,
    Ik moet gewoon even zeggen dat ook jij een geweldig lief persoon bent.
    Ik ken je verder niet echt goed dus kan ik moeilijk meer over je schrijven want ik weet gewoon niet genoeg. (Daar gaat verandering in komen volgend jaar)!
    Nog een fijn 2017!


    Brechtje/_Martyr
    Lieve Brechtje,
    Via GB hebben wij elkaar ontmoet.
    Ik vond je meteen al erg aardig. Ik hoop dat we onze gesprekken in 2017 voort gaan zetten.
    Een heel fijn 2017!


    Laura/Krolock
    Lieve Laura,
    Nadat ik Her Voice had gelezen (en je inbox had vol gespamd :Y) ) heb ik even met je gekletst en ook jij was echt super aardig.
    (Dit heb ik al een paar keer gezegd maar ik zeg het lekker nog eens). Je schrijft echt prachtig! En door Her Voice vind ik vampieren nu echt leuk.
    Je bent ook een echt actieve user die denk ik onmisbaar is voor veel andere users (inclusief mij) door je creativiteit en omdat je erg aardig bent.
    Een heel fijn 2017!


    Sam/Samanthablaze
    Lieve Sam,
    Jij was de eerste die een berichtje in mijn GB plaatste. Namelijk een welkomstberichtje.
    Ik voelde me hierdoor erg welkom en ben door gegaan met Q.
    Later heb ik je verhalen gelezen. Echt zo mooi. Ik ben voor Luna en Valerie!
    Ik hoop dat 2017 een fijn jaar voor je wordt.


    Addie/Pagu
    Lieve Addie,
    Voordat ik je bij naam kende zag ik je wel vaak op het forum. Tot je meedeed met de WvW THG wedstrijd van Lisanne en mij en ik je beter leerde kennen. Ik kom er nu pas achter dat jij ook nog maar minder dan een jaar op Q zit. Je bent wel echt een actieve user echt heel leuk om te zien! Ga vooral zo door! Ook bedankt voor mijn profiel trouwens.
    Fijne jaarwisseling nog!


    Melissa/Virtues
    Lieve Melissa,
    De derde quizlet games, de eerste wedstrijd die ik in het oog kreeg.
    Toen ik je sprak was je nog geen mod (dacht ik). Maar je bent gewoon erg aardig en eh verder heb ik niet zo veel meer over je te zeggen.
    Have A happy new Year!


    Natas/Navigator
    Lieve Natas,
    Toen ik je voor het eerst zag was dat in de coverwedstrijd die je samen met Bes en Ashley organiseerde. (Ik was jurylid).
    Toen stopte je ermee maar ik zag je steeds vaker terug in topics enzo.
    Echt heel leuk om te zien hoe actief je bent!
    Gelukkig 2017 nog!


    Danique/FIorian
    Lieve Danique,
    Jij bent de enthousiaste en actiefste user die ik ken. Ik heb bij de WvW van Lisanne en mij echt heel veel vragen gekregen (niet dat ik het erg vind hoor). En je bent ook erg aardig. Ik moet echt weer eens met je praten.
    Een gelukkig nieuwjaar!


    Algemeen berichtje (voor degene die ik vergeten ben)
    Lieve users,
    Het is 2017 en dat betekend dat het het nieuwe jaar is. Ik ben echt blij dat ik hier op Q altijd bij iemand terecht kan en geen rare of boze antwoorden/blikken krijg. Ik zit hier nu net een half jaar op Q en ik kan nu al niet meer zonder. Vrijwel iedere user hier is aardig en daarom draai ik door als ik een dag niet op Q kan. Kortom ik ben gehecht en verslaafd hieraan geraakt en zou echt niet meer zonder kunnen. Van daar dus dat ik jullie allemaal bedank. Er mogen dan Moderators, Beta-Readers, Administrators, Bemiddelaars en weet ik wat allemaal verschillende users die iets vrijwillig doen om Q te helpen. Daar ben ik jullie ook erg dankbaar voor maar zonder al deze lieve users die geen belangrijke taak hebben denk ik dat Q ook niet zo ver gekomen was. Dus blijf wie je bent en wordt geen meeloper die dingen doet die niet mogen zoals spambots, hackers en dat soort dingen.
    Een fijne jaar wisseling en een gelukkig 2017 nog!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 10:31 ]

    Delphine/Scipio
    We kennen elkaar niet echt super lang, maar toen we van die lange gesprekken hadden, dacht ik steeds 'yes, eindelijk die iemand die precies snapt'. Daarbij ben jij mijn co-auteur van het verhaal dat ik al super lang wilde schrijven maar nooit schreef.
    Jij bent super lief en aardig en we gaan vast nog veel pratenin 2017. :Y)

    Anne-Mirthe/_Iratus
    Mijn soort van Quizlet username naamgenootje, die geweldig schrijft, geweldig is en geweldige fandoms heeft en geweldige hobby's en die dus kort gezegd, gewoon geweldig is. Ik ben Quizlet heel erg dankbaar dat ik jij door deze website mijn beste vriendin bent geworden. Ik verwacht nog veel kapotte badminton rekkers en popcorn in de wc's van bioscopen in 2017
    Ik laat de herinneringen nooit meer gaan
    Sorry ja mooie quotes met mij ik weet het toch


    Sofie/934
    We kennen elkaar nu al anderhalf jaar en jij ben nog altijd awesome :Y)

    De Bosjesmannen:
    Ilse/Chlorisse&Sam/SamanthaBlaze
    Ik wil gewoon even zeggen dat ik hartstikke genoten heb van het bondgenootschap en van Day, Chris, Ada en Amelia en de soort van gesprekken tussen de berichten door. :Y)
    Well, ik kan complimentjes gaan schrijven, maar dat jullie 'De Bosjesmannen' zijn, dat is al een super groot compliment natuurlijk. (A)

    De Hartendieven
    Iris/OfficialCat, Ava/HoIIy, Ilse/Chlorisse&Sam/SamanthaBlaze
    Ik kijk super uit naar het bondgenootschap in de arena, en voor de rest zijn jullie gewoon stuk voor stuk allemaal awesome. (A)

    Frouke/JohannaMason
    Hey, we praten dan misschien niet super vaak, maar ik wil toch even zeggen dat ik je echt aardig vind, je echt geweldig schrijft en geweldige fandoms hebt.
    Alleen je username zegt genoeg, niet waar?

    Growl
    We praten misschien niet super vaak, maar jij blijft een super toffe en lieve meid die altijd wel in is voor een praatje!


    Voor de rest van Quizlet:
    Fijn nieuw jaar en de beste wensen voor 2017!

    Als ik al die absurd lange posten zie met berichten voor zo ongeveer 200 mensen of zoiets en dan kijk naar mijn eenzame veel te lege post, dan voel ik me toch best wel vriendloos :''D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 14:53 ]


    i wanna die with you once or twice.

    @Anna damm zoveel. Super lief tho ❤


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verlengde versie van mijn eerdere post :')

    Sanne/Billywig

    Lieve Sanne,
    Jou natuurlijk weer bovenaan. Mijn favoriete Potterhead, Whovian, Tribute, shipper vriendin wie ik niet anders kan dan van houden. We hebben al zoveel leuks meegemaakt en je bent er altijd voor mij geweest. Telkens als ik verdrietig was, konden jouw vaak middernachtse grappen mij weer opvrolijken. Ergens denk ik dat Tyler en Rose onze vriendschap weergeven (hoewel jij niet - meer - een kikkerfanaat bent en ik niet mensen voor de lol vermoord), want ze... ach waar gaat deze metafoor heen. Ze zijn vrienden = similarity.
    But I luv you fren. Happy new year.


    Froukje/ProngsPotter
    Lieve Froukje,
    Welkom bij mijn betoog Waarom Froukje Terug Moet Komen In De Quizlet Games:
    1> Wie kan er nou zonder jouw awesomeness? Meidd we need you to livee.
    2> Je wil altijd alles oplossen en iedereen helpen, wat we nog wel eens kunnen gebruiken. We hebben dan wel Daphne, maar de groep begint zich te splitsen in Team Sam en Team Melissa. (En Irene die er een beetje awkward tussenin staat.) Come back and work with your magic! We hebben je nodig en uhewfnkusm.
    3> Je bent gewoon enorm aardig en I miss you :c


    Lieke/BriBry
    Lieve Lieke,
    Ik heb het al in een GB gezegd maar ik kan écht geen berichten opstellen. Ik kan toch niet zomaar verwoorden hoe aardig ik je vind en hoeveel ik tegen jou opkijk? Ik heb het al eerder geprobeerd, maar woorden (en mijn hersenen) zijn niet genoeg om het te verwoorden. Jammer genoeg heb ik je nog maar één keer in het echt gezien, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt ^^


    Danique/FIorian


    Lisa/Lisa94


    Naomi/Leora en Filiz/Papilliones


    Anna/Goldstein
    Liefste Anna,
    Heb je er iets op tegen als ik je vriendelijk dwing om in het modteam te blijven? Ik weet natuurlijk al wel dat je jouw keuze hebt gemaakt en ik ben blij dat je Quizlet niet permanent verlaat, maar ik blijf er steeds maar mee zitten dat ik je zo enorm ga missen. Je bent dan wel mijn Ilvermorny Headmistress, maar je bent niet meer mijn collega :c En wat dan op de Crewmeetings? Geen Anna.
    Maar goed, een nieuw jaar staat voor de deur en dat wordt - als het aan mij ligt - een heel mooi jaar. Jou wens ik hetzelfde toe en stiekem hoop ik heel hard voor je dat je de tijd gaat vinden om op zangles te gaan (:


    Bianca/Rubin
    Lieve Bianca,
    Het is al bijna 2017. Een symbool voor een nieuwe start. Een nieuw begin. En ik denk voor de nieuwe mods het symbool voor onze échte tijd als mods. De proefperiode zit erop en we mogen nu het diepe in springen.
    Nou heb ik jou, los van de modzaken, niet zo vaak gesproken, maar ik wilde toch een berichtje voor je schrijven. Dan niet alleen een beknopt "gelukkig nieuw jaar". Waarom? Omdat jij voor mij eigenlijk de afgelopen drie, bijna vier maanden als mijn mentor hebt aangevoeld. Elk project waar ik hielp, alles wat ik deed, daar was jij om mij te helpen. Geduldig, ondanks dat ik zo vaak vergat om dingen te doen nou eenmaal een soort karaktertrekje :')
    Nou ja, daar wilde ik jou dus voor bedanken. En natuurlijk jou gewoon een gelukkig nieuw jaar wensen omdat je het verdient.


    Felicia/Bowtruckle


    Anne-Mirthe/_Iratus


    Brechtje/_Martyr


    Addie/Pagu
    Addiieee! Gosh ik ken je pas een paar dagen en ik ben nu al helemaal verliefd op je mopshonden ahah weg van je. Onze regionale (eigenlijk kom je uit België, maar in mijn hoofd zijn Nederland en België één land) Borker has come to life. De Avatar... maar dan anders. Verder ga ik je even vriendelijk dwingen om die Niallerslover in te halen bij de sneeuballenactie: we hebben toch iemand nodig om het imago van de OP-fans hoog te houden. Of ben jij ook een Directioner...? *rilt*


    Xanthe/Murasakibara
    Oké, ik zal maar meteen invallen: Je username, ik zweer het, het is één grote hel. Het is dat ik Nikiforov uit mijn hoofd kende en je met mijn Sherlock Holmes-skills wist te vinden, maar anders was ik hopeloos verloren geweest. Anyways, Xanthe. We hebben elkaar nog niet bijster veel gesproken (doel voor 2017, natuurlijk) maar ik vind je nu al awesome. Ook onder de mods ben je een beetje mijn voorbeeld, net zoals Lieke en Froukje. Je bent overal als je nodig bent en je doet het gewoon écht heel goed. Los daarvan ben je ook nog eens een heel toffe meid die ik zeker beter wil leren kennen c:


    Net zoals bij Anna, worden deze berichtjes later nog aangevuld (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik join maar even, al moet ik schrijven van mezelf, en ik ben meerdere keren genoemd, maar goed, hier ben ik dan!

    Brechtje / _Martyr

    DE MARTYR VOOR MIJN IRATUS
    ALLES wat ik wilde zeggen heb ik ooit al gezegd
    Whaa
    Maar je weet toch:
    Dat ik je geweldig vind in alles, schrijven, begrip hebben, aardig zijn en ZO VEEL MEER en je moet weten dat ik er ALTIJD ben als je me nodig hebt, zodat je kunt testen of een idioot als ik je kan helpen. JE BENT EEN VAN MIJN BESTE VRIENDINNEN, YOU KNOW. Dat wil ik ook graag voor jou zijn ^^
    Veel Ananasjes van ehh Ananas


    Jens / Betelgeuse
    Mijn beste vriend als het om GIFs gaat *grijnst* het is heerlijk dat ik al die domme bewegende plaatjes op je profiel kan dupen, thank you very much :3 en in 2017 zal ik daar met alle liefde mee doorgaan ^^


    boerin
    Ik heb altijd genoten van onze gesprekken, in 2017 zal ik proberen dat nog meer te doen, omdat je gewoon geweldig bent als het om deze mooie gesprekken gaat. Je bent ontzettend aardig, en gelukkig compenseert dat mijn sarcasme meer dan genoeg.
    xxx van mij ^^


    Amina / EvilDaughter
    Ooit moeten onze gesprekken weer starten, maar ik heb ze altijd leuk gevonden.
    Bereid je maar voor op een stalker, daar in 2017.


    Anneleen / Glorfindel & Evi / dayxdreamer & Grijsjagertje
    We praten dan vrijwel nooit meer, je was ooit mijn beste vriendin toen ik nog een kleine en onervaren Quizletter was, en ik hoop je weer eens te spreken.


    Sam / Samanthablaze
    Saaaaammm weinig gesprekken maar veel humor EN drama over Inazuma Eleven, als je dit ooit leest, ik weet dat je me vervloekt omdat ik OOK had zitten kijken in plaats van deze berichten te schrijven.
    Love you too.


    Ilse / Chlorisse
    Ilse, ik houd van je, schat, mijn lieve Regenboogg(e)litterijsbeer.
    Het is slim om in 2017 dingen niet uit te stellen, meid, of Sam, Brechtje en ik komen je chanteren. Zoek maar een leuk kostuum uit voor - je weet wat ik bedoel. Maar je bent awesome.
    Punt. WOW IK BEN REBELS HET WORDT EEN UITROEPTEKEN!


    Iris / OfficialCat
    Lieve Iris, Regenboogje van me, helemaal mooi dat Dawn door Chrysa weet dat leven niet helemaal nutteloos is, dat is al genoeg. Yeah. Right.
    MEID IDK WHAT TO SAY *zucht* maar je weet dat je mooi en leuk Regenboogje aan de hemel bent.


    Iedereen van De Vierde Quizlet Games - met dank aan Esra / Esra22Erbay
    HET IS GEWELDIG MET JULLIE SAMEN TE WERKEN EN IDIOTE BERICHTJES NAAR JULLIE TE STUREN! Als ik me een idioot voel? Ik kan het bij jullie kwijt, en jullie zullen vrolijk instemmen. *zucht* Wat is het leven toch mooi.


    Ava / HoIIy
    Kay, lieve schat, trek een mooie bruidsmeisjesjurk aan en verbind Martyr en Iratus in de echt. Martyr mag een roze pak aan. Iratus wil een zwarte jurk.


    Iedereen van de meeting in Amsterdam - met dank aan Anna / Goldstein
    Ik vind het ont-zet-tend leuk dat ik jullie mocht ontmoeten, en ik hoop dat ik dat nog eens kan doen. Bovendien, Amsterdam was ontzettend ooi, en van de Waterstones werd ik gek. Zeker nog eens doen, als het even kan.


    Nadine / Nadine23x
    De persoon die besloot dat mijn verhaal al leuk was voor hij op Q stond ^^


    Delphine / Scipio
    Mooie gesprekken, diepe gesprekken, verwarde gesprekken, emojigesprekken, VEEL gesprekken! En het worden nog veel meer, want ik houd van deze gesprekken.


    Sofie / 934
    SOOF. GESPREKKEN. DIE. MOETEN. STARTEN. ALWEER. Je bent super lief, awesome, geweldig, aardig en één van mijn beste vrienden hier op Q! Bericht genoeg dus!


    Jo / JoSnape
    Mijn geweldige, duivelse medeSlytherin en de lieve dochter van Jack Sparrow, die idioot die ooit Iratus ontvoerde zonder reden. Geweldige gesprekken, IK MIS JE!


    Hollyleaf
    Hele. Serieuze. Gesprekken. Maar gesprekken zijn gesprekken en ik hou ervan, binnenkort weer een "Hé hoe gaat het" en dan wacht ik je antwoord af.


    Lilly / GinnyWeasley8
    N'awh ^^ Ik kom je wel stalken binnenkort, want gesprekken moeten opgestart worden ^^


    Melissa / Virtues
    Ik weet zelf ook niet helemaal goed waarom ik je besloot erbij te zetten, aangezien we niet echt vaak praten, buiten de Quizlet Games chat om. Maar eigenlijk zou ik best graag meer met je praten, omdat je, ook al bij de meeting in Amsterdam, heel aardig op me overkwam.
    Ik hoop écht dat ik dit niet vergeet, maar reken in 2017 op een hoop stalkerigheid van mij! En ik wil Lost oppakken. Kijk maar uit.


    SORRY ALS IK IEMAND VERGETEN BEN ZEG HET ME MAAR IK BEN MOE SORRY
    En nog een sorry voor de nogal willekeurige volgorde, ghehe.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner