• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    [...]
    Lene/Tarjei
    Je was dit jaar heel kort even bèta en ik vind het nog steeds jammer dat je zo snel weer bent vertrokken, maar waar ik mij jou dit jaar vooral van zal herinneren, zijn de ljh posts waarbij ik telkens de neiging had te reageren met #same. Dat geldt vooral enorm sterk voor als je Skam berichten, gosh. Ik hoop dat je een goed 2017 hebt! En dat we niet al te lang hoeven te wachten op de nieuwe Skam trailer, haha.


    Wow, ik had dit totaal niet verwacht maar bedankt! Ik wens je een fijn eindejaar en een gelukkig 2017 en dat we inderdaad maar snel de trailer en het nieuwe seizoen krijgen (ik gok nog steeds op Even als nieuwe main)!(yeah)


    kindness is never a burden.

    2016 was me eens een… Apart (?) jaar. Er is zoveel gebeurd. Teveel. Dingen waar ik trots op ben, dingen waar ik niet trots op ben. Dingen waar ik spijt van heb… Maar ik ga me daar niet op focussen in dit bericht.
    Ik ga me focussen op de mensen op Q wie ik dankbaar ben. Eigenlijk ben ik iedereen op deze site dankbaar, maar een paar staan speciaal in de spot voor mij:

    Als eerste Famke // ChickenNugget; Zonder jou was ik nooit door deze laatste paar maanden gekomen. Je bent er no-matter-what voor me geweest en dat vind ik echt super tof van je. Niet alleen omdat ik je ook echt nodig heb gehad op sommige momenten, maar ook omdat het niet altijd zo goed ging tussen ons en je mij toch helpt. Ik kan echt niet wachten tot ik je dood kan knuffelen op Dutch Comic Con – echt waar. Je bent echt een geweldig iemand en ik kan niemand meer dankbaar zijn dan jij. Thank you <3

    Mehri // Kawasaki: honey <3 You are literally so sweet and perfect and I love you so much! We have seen each other four times this year and I so hope that we will see each other again very very soon because I am so grateful for you. You know that letter you gave to me in February, with the Utrecht meeting? Yes. It is still in my room and I still cry over it because it is literally the sweetest and most-uplifting thing ever. I really hope our friendship will continue to last through 2017 and hopefully many many more years because Mehri; you are the best!

    Xanthe // Yashiro : Oh god, where do I start..? The thing I keep remembering is the ‘Nigga nigga nigga’ song. God, we laughed too hard because of that. Also my cat’s nightly opera that we listened to at 2 because we couldn’t sleep and my cat was meowing the whole neighborhood awake. Also the fact that you convinced me to start Anime and – dear God – I am so thankful for that because it is actually really good. Yuri on Ice, Haikyuu, Zankyou.. And many more that I will watch – all because of you. But seriously: I want to say thank you. Not because of that, but because you were here for me at nights where I couldn’t do anything else but cry. I just want you to know that I will never forget that. Thank you for not judging me. Thank you for being here for me when I saw nothing but darkness. Thank you for showing me that things can indeed get better. <3

    Wendy & Nixon // Kunikida & Bryant : If I do a post like this, I could never leave you two out of this. Dear Connor & Edward; I really miss talking to you guys but I am glad we picked it up again because seriously; you guys are the best! I really mean that. I never want to lose contact with you because you make me smile all the time because of goofy little things but that makes it so sweet! I saw Wendy once after the Utrecht meeting and that was such a nice day to do – see a movie together and just goof around over Bucky and Steve and Tony.. It was amazing! We should really do something like that again with the three of us!

    waarom ik Engels ben gaan typen na Mehri, IDK. Maar zo ben ik ig ahhaha

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 21:09 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sweetwine schreef:
          Addie • Pagu
          You're the pug to m/ dogless life.

    Allerliefste Ads / Addie — Alhoewel we elkaar slechts een korte periode kennen en we sporadisch contact hebben, weet ik voldoende om te zeggen dat je er altijd voor me zal zijn als ik daar behoefte aan heb zodat ik bemoedigende woordjes en pug GIF's kan ontvangen. Ondanks het massive leeftijdsverschil wat tussen ons in zit, kan ik je met trots mijn kleine vriendje noemen omdat je op bepaalde momenten steviger in je schoenen staat dan ikzelf. Daarnaast wil ik je bedanken voor het opleuken van de website Quizlet op het moment dat— dat het meeste benodigd was. Vele users worden opgevrolijkt door jouw posts en prominente aanwezigheid en ik hoop van harte dat je daar in 2017 mee door zal gaan.
    Alsjeblieft, blijf zoals je bent en heb daar geen enkele vorm van schaamte voor — want jij bent uniek. Mocht je daar ooit aan twijfelen, denk dan alsjeblieft aan de volgende quote uit één van je favoriete boeken: 'We bring the fucking rain, Q. A. Not the scattered showers.'


    Woah Mirts. Je weet niet hoe hard ik zit te gieberen van blijdschap/verbazing achter mijn beeldscherm. Dit heeft mijn complete dag opgefleurd, wow. Je bent zo lief. Ik ben nu ook heel trots dat ik jou mijn 'bestiest frend' kan noemen, Mirts. Loves for you.


    Heaven is a place that we all have

          Anaïs • Tullain
          You're the Arya to m/ Jon.

    Allerliefste An / Ana / Ananas — Nadat jij me een berichtje had verzonden met het nieuws dat je deels weer terug zou komen op Quizlet het opnieuw aan zou durven om een ORPG met me te beginnen, was ik meer dan gelukkig. Stiekem vind ik het af en toe wel grappig om wat Duitse benamingen en woorden door je teksten verweven te zien, maar je weet dondersgoed dat ik er enorm respect voor heb dat jij op deze manier in de wereld staat en ik heb daardoor ook verschrikkelijk leuk vind om je enthousiaste verhalen aan te horen. Het mooie daarvan blijft nog wel het gegeven dat we ondanks onze drukke agenda's altijd tijd zullen maken voor elkaar — tussen familie, school, stage, studie, vrienden en werk weet er altijd wel een GB met lieve woorden doorheen te schieten om elkaar er aan te blijven herinneren dat we elkaar niet vergeten.
    Hopelijk blijven we in 2017 doorgaan met het ontwikkelen van nieuwe ORPG's waarin de personages eigenlijk al half getrouwd zijn voordat ze ook maar één blik op elkaar hebben geworden. Cheesy? Mabye. Daar halen wij simpelweg onze schouders voor op en gaan verder met het schrijven aan de schattigste koppels.


    Gosh, toen ik dit zag werd ik echt blij (ben nu aan het werken — heb even pauze). Deze boodschap is grappig, leuk en óntzettend lief. Je hebt m'n dag nu gewoon beter gemaakt! Hetzelfde kan ik ook over jou zeggen, behalve Duits. Het spijt me ook dat ik gewoon geen Nederlands meer kan. (OOPSIE.)
          Ik ben heel erg blij dat ik je heb leren kennen op Q. Je bent een lieve, goede, behulpzame en erg goede vriend. Bij jou kan ik ook terecht met iets, waarvan ik anderen niets vertel.
          Ook jou dank ik. (:

    XO Anaïs


    TNT — I'm dynamite.

    @ Square: Het is lief dat je me erbij voegt. Dankjewel! Ik had niet verwacht dat ik zoiezo genoemd zou worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

          — Lene, my guiding light, my anchor, my love.
    Naast jouw woorden vallen de mijne in het niet, en dat maakt het direct zo moeilijk om ze te overtreffen. Laat ik daarom maar meteen toegeven dat wij equals zijn, oké? Het jaar 2016 mag van mij de boeken in als een zwarte bladzijde uit mijn leven. Er zijn zoveel downs geweest dat er van een achtbaan geen sprake was. Desondanks waren er lichtpuntjes. Veruit de meesten dankzij jou. Als er iemand is die voor mij heeft klaargestaan toen iedereen zijn rug naar me toekeerde, dan was jij het. En het wonderbaarlijkste is misschien nog wel dat je er nooit maar dan ook nooit iets voor wilde hebben. Je hebt me altijd aangemoedigd mezelf te zijn, zelfs toen ik niet meer wist wie dat precies was. Je hebt me altijd het gevoel gegeven dat er iemand op me wachtte en dat ik het verdiende om gelukkig te zijn. Iets waar ik heel lang op heb laten trappen, omdat ik het tegendeel geloofde. Het is geen geheim dat ik meer dan eens totaal de weg ben kwijt geweest en op vreselijk diepe randen heb gestaan. Er zijn geen woorden om je te bedanken voor het feit dat je er was. Ik weet niet eens wat je doet: je bent er gewoon. Altijd. Met precies de juiste woorden, die voor mij zwaarder gelden dan een warme knuffel. Je bent een redder.
          Ik hou van wie je bent, op je kleurrijke manier zo bijzonder en ongelooflijk. Maar het meest houd ik van wie je mij laat zijn. Het maakt niet uit hoe vaak ik in hetzelfde gat val — elke keer opnieuw sta jij klaar om me overeind te duwen en weet je ervoor te zorgen dat ik lach, door de tranen heen. Je bent zo liefdevol en creatief, laten we vooral je sassy kant niet vergeten, dat ik me geen dagen meer kan voorstellen zonder jou.
          Ik kan eerlijk zeggen dat ik niet zou weten waar ik zou zijn zonder jou. Daar moet ik ook maar niet te lang bij stilstaan. Ik wil dat 2017 het jaar wordt waarin ik minstens even veel voor jou kan doen, maar voor nu wil ik je bedanken. For being my lifeline when I was drowning. Every time.

    I love you.


          — Anouk, Nouk, prankster
    Lieve Anouk. Ondanks ons nogal sporadische contact, ben jij een van de mensen hier waar ik heel veel om geef. Je hebt een geweldige vorm van humor, maar je talenten liggen voor mij toch meer bij het schrijven. Je bent een eerlijk en betrouwbaar persoon en ook jij hebt me op momenten laten lachen. We hebben het beiden druk gehad dit afgelopen jaar, maar ik wilde je toch bedanken en eveneens laten weten dat ik er voor je ben wanneer je me nodig hebt. Just in case. Je bent ontzettend gegroeid als persoon en ik ben heel trots op je.
    With great love.


          — Naomi, Naoom, dearie
    Ik heb je laatst al laten weten dat ik blij ben je af en toe nog eens te spreken, daarom wil ik dit korte maar krachtige bericht vooral laten luiden als een belofte: volgend jaar gaan wij het volhouden om te praten, want je bent een fantastisch persoon en onze gesprekken zijn nooit saai dus dat zou 2017 al een stuk mooier maken. For now: happy new year.
    Lots of love.


          — Everyone else
    Afgelopen jaar heb ik mij vooral laten zien in RPG's en op de achtergrond, maar als any proper muurbloempje heb ik veel gezien en wil ik jullie vooralsnog bedanken. Op onze eigen manier is dit een gezamenlijk huis, en al ken ik niet iedere huisgenoot — weet ik zeker dat ik volgend jaar een hoop van jullie aan dit lijstje zal kunnen toevoegen. Ik wens iedereen een heel mooi, gelukkig, gezond 2017 toe en I thank you all.

    Hugs,
    Gaby
    .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Barickson schreef:
          — Lene, my guiding light, my anchor, my love.
    Naast jouw woorden vallen de mijne in het niet, en dat maakt het direct zo moeilijk om ze te overtreffen. Laat ik daarom maar meteen toegeven dat wij equals zijn, oké? Het jaar 2016 mag van mij de boeken in als een zwarte bladzijde uit mijn leven. Er zijn zoveel downs geweest dat er van een achtbaan geen sprake was. Desondanks waren er lichtpuntjes. Veruit de meesten dankzij jou. Als er iemand is die voor mij heeft klaargestaan toen iedereen zijn rug naar me toekeerde, dan was jij het. En het wonderbaarlijkste is misschien nog wel dat je er nooit maar dan ook nooit iets voor wilde hebben. Je hebt me altijd aangemoedigd mezelf te zijn, zelfs toen ik niet meer wist wie dat precies was. Je hebt me altijd het gevoel gegeven dat er iemand op me wachtte en dat ik het verdiende om gelukkig te zijn. Iets waar ik heel lang op heb laten trappen, omdat ik het tegendeel geloofde. Het is geen geheim dat ik meer dan eens totaal de weg ben kwijt geweest en op vreselijk diepe randen heb gestaan. Er zijn geen woorden om je te bedanken voor het feit dat je er was. Ik weet niet eens wat je doet: je bent er gewoon. Altijd. Met precies de juiste woorden, die voor mij zwaarder gelden dan een warme knuffel. Je bent een redder.
          Ik hou van wie je bent, op je kleurrijke manier zo bijzonder en ongelooflijk. Maar het meest houd ik van wie je mij laat zijn. Het maakt niet uit hoe vaak ik in hetzelfde gat val — elke keer opnieuw sta jij klaar om me overeind te duwen en weet je ervoor te zorgen dat ik lach, door de tranen heen. Je bent zo liefdevol en creatief, laten we vooral je sassy kant niet vergeten, dat ik me geen dagen meer kan voorstellen zonder jou.
          Ik kan eerlijk zeggen dat ik niet zou weten waar ik zou zijn zonder jou. Daar moet ik ook maar niet te lang bij stilstaan. Ik wil dat 2017 het jaar wordt waarin ik minstens even veel voor jou kan doen, maar voor nu wil ik je bedanken. For being my lifeline when I was drowning. Every time.

    I love you.






    kindness is never a burden.

    Ik heb lang niet iedereen erin kunnen zetten en voor lang niet iedereen een bericht kunnen schrijven dat zo lang is als ik wilde dat het zou worden, maar ik ga op vakantie, dus het moest AF. Dus, hierbij:

    Dit jaar was voor mij eindelijk weer eens vol met Q. Inmiddels ben ik al een half jaar bèta, en door dit te typen realiseer ik me dat de tijd wel héél erg hard gaat. Ik heb dit jaar allemaal leuke mensen leren kennen (en zelfs mogen ontmoeten in het echt!) en helaas zijn er ook een aantal lieve mensen inactief/inactiever geworden. Desalniettemin kan ik stellen dat ik een fantastisch Q-jaar heb gehad en wil beginnen met alle actieve én inactieve leden een gelukkig 2017 te wensen.

    Dan nu mijn persoonlijke berichtjes:
    TEAM PAARS
    - Inge/Square
    Onze (en vooral mijn) mama bèta! (bloos) Ik sta er altijd versteld van hoe goed jij alle dingen kunt verwoorden zonder ook maar één iemand boos te maken. Dat je daar soms hele lappen tekst voor nodig hebt, is je vergeven, want alles wat erin staat is altijd 100% logisch en waar. Jij was in de opleidingsperiode natuurlijk mijn opleider en ik heb destijds zo ontzettend veel geleerd! Ik ben héél blij dat jij hier al heel lang rondhangt (als user en als bèta) en hoop dat je nog niet van plan bent ons te verlaten :Y) Dankjewel voor alles wat je me in 2016 hebt geboden <3 Also, je puns zijn geweldig.

    - Qing/Metamorphoses, Lotte/Mignon, Nina/Mylintis en Jip/Wiarda
    Lieve paarse collega's, ik ben blij dat jullie zo ontzettend veel werk verrichten voor deze geweldige site. Ik ben heel trots en dankbaar dat ik tot jullie selecte clubje van geweldige mensen mag behoren c:

    - Marjanne/Catan en Lene/Carjel
    Jullie heb ik niet heel lang in de paarse functie gekend, maar ik ben toch blij dat jullie - al is het maar voor enkele weken/maanden geweest - paars waren. Ik vind het héél jammer dat jullie zijn vertrokken, maar beiden hadden jullie daar goede redenen voor. Bedankt voor jullie inzet <3

    - Anne/Corday & Anne/Madonna
    Ook jullie zijn vrij snel nadat ik kwam, gestopt, maar toch wil ik jullie graag noemen. Bedankt voor de grote hoeveelheid aanvragen die jullie hebben behandeld en jullie inzet voor Q!

    QREW
    - Naomi/JetBlackHeart
    Lieve Naomi, ik kende je helemaal niet voordat je mod werd. Ik leerde je pas echt kennen op de Qrew-meeting. Daar bleek gauw wat ik gemist had in al die tijd dat ik niet van jouw bestaan op de hoogte was, want je bent een ontzettend lieve en leuke meid. Hopelijk kunnen we snel weer een keertje afspreken! c:

    - Melissa 1/Ledecky
    Haha, Melissa 1. Inmiddels is dat namelijk nodig. Melis, we praten niet heel veel meer persoonlijk, maar via het Awesome Topic hebben we altijd nog veel contact. Je bent een ontzettend goede en lieve vriendin. Zonder jou had ik nooit de stap durven zetten om me toch weer aan te melden voor de verkiezingen. We hebben heel wat samen meegemaakt: goede en slechte momenten. Ik hoop oprecht dat ik je ooit een keertje in het echt kan ontmoeten. Bedankt voor alle jaren (en 2016 dan bij dezen even in het bijzonder) en hopelijk spreek ik je nog veel in het Awesome Topic.

    - Xanthe/Yashiro
    Lieve Xanthe, je staat wel onder Qrew, maar eigenlijk pas jij voor mij natuurlijk ook beter onder 'Awesome Topic'. Toen jij had gezegd je aan te melden voor de modverkiezingen, had ik al bij voorbaat het gevoel dat jij er één zou worden. En warempel. Ik weet zeker dat je het heel goed doet, ook al heb ik daar natuurlijk niet heel veel zicht op. Jij lijkt fan te zijn van alles en dat is hartstikke leuk om te zien en te lezen. Blijf alsjeblieft nog heel lang net zo awesome!

    - Anna/Goldstein
    Ik weet zeker dat ik weer ben gaan schrijven dankzij jouw Wordwar-topic. Dus allereerst daarvoor bedankt.
    Verder wil ik even zeggen dat je een fantastische meid bent met supergoede en creatieve ideeën. Ik hoop dus dat die stroom nog lang niet opgedroogd is, want Q zou echt afsterven zonder jou. Lieve Anna, je bent echt een geweldige meid en een geweldige mod. Dankjewel dat je altijd voor ons/mij klaarstaat. c:

    - Sofie/Occamy
    Ook jou ken ik in dubbelrol van AT-ganger. Ik ken je al héél lang en ik vind dat je je in alle kwesties betreffende mij - want zo braaf ben ik niet altijd geweest - je ontzettend professioneel hebt opgesteld, en dat waardeer ik heel erg. Ik vond het supertof dat ik je eindelijk ook in het echt heb mogen zien, dit jaar. Dankjewel, Sofalf, voor alles.

    - Melissa 2/Virtues
    Ik kende jou voordat je in de crew kwam eigenlijk ook alleen maar van gezicht (aka profielfoto/username), maar ik heb je inmiddels al twee keer in het echt mogen ontmoeten en je bent hartstikke lief en gezellig! En inmiddels ook lid van het leukste topic van Q (wbw). Bovendien weet je de juiste vrienden uit te kiezen, want toegewijde cultmembers aan Les Mis zijn altijd goed, natuurlijk (joehoe)

    - Bianca/Rubin & Jarne/Debbaut
    Ik ben heel blij dat ik samen met jullie (en Melissa 1) mag meehelpen aan 'users eren'! Super hoe jullie je inzetten/hebben gezet voor de users en ze keer op keer een glimlach op hun gezicht kunnen bezorgen c:

    - Megan/Illuminae & Margot/Mooncalf
    Bowlbuddies van team blauwpaars! Jullie zijn ontzettend goed bezig als bemiddelaars, blijf alsjeblieft zo doorgaan! c:

    - Rutger
    Zonder Quizlet had ik nooit dit eindejaarsbericht kunnen schrijven, omdat ik niemand van jullie kende. En zonder Rutger had Quizlet nooit kunnen bestaan. Bedankt voor alles, Rutger, en ik voel me vereerd dat ik je in het echt heb mogen ontmoeten!

    - Erica/Scandal
    Toen ik lid werd, was jij volgens mij al mod. Of in ieder geval heel kort daarna, als het niet zo was. Je hebt een tijdje rondgehangen in het OMG-topic en in het Awesome Topic en ik waardeer je zeer, zowel als persoon als als crewlid. Dit jaar was écht jouw jaar, nu je het hebt geschopt tot admin. Bovendien vind ik het heel tof dat je gewoon doorgaat als columnist! Bedankt, Erica, voor alles wat je voor ons hebt gedaan en gaat doen!

    - De rest
    Ik kom in zware tijdnood (inpakken en zo) als ik iedereen hier persoonlijk zou noemen, hoe graag ik dat ook zou willen. Lieve collega's, bedankt voor alles wat jullie voor Q doen. Toen ik nog niet bij de crew zat, had ik geen flauw benul van alles wat er eigenlijk bij kwam kijken. Dankjulliewel dat jullie je inzetten om deze site draaiende te houden.

    - Iedereen die de crew verlaten heeft in 2016
    Dit is een heel algemeen berichtje: superbedankt voor alles wat jullie hebben gedaan voor Q! Hopelijk zijn jullie niet volledig vertrokken en blijven we jullie nog zien c:

    - De columnisten
    Ook al zijn jullie officieel geen crewleden, toch wil ik jullie heel graag bedanken voor jullie mooie, ontroerende en vaak rake columns. Ik ben heel blij dat jullie ons zo aan het denken kunnen (en durven) zetten. <3

    HET AWESOME TOPIC
    - Sarah/Klopp
    SAARIE. Waar moet ik beginnen. 2016 was een jaar waarin je niet even vaak op Q te vinden was. Ook was het het meest random jaar tot nu toe voor ons, denk ik :'D We hebben zoveel random gb's uitgewisseld dat er soms geen touw meer aan vast te knopen was. Je bent echt een drijvende kracht achter het AT en bovendien in al die jaren een supergoede vriendin geworden, want er is niemand anders met wie ik zo random kan doen. Je bent patattastisch! <3

    - Marthe/Ilvermorny
    Lief mutsje, we hebben al een hele tijd niet meer persoonlijk gepraat en dat vind ik heeeeeeel jammer, maar gelukkig kom je af en toe nog je neus laten zien in het topic c: Ik hoop dat we in 2017 het contact weer enigszins kunnen herstellen, want ik mis het wel echt :c

    - Evelien/Hunterson
    Lieve Eef, ik weet dat je je niet altijd thuis voelt. Zowel op Q zelf als in onze veilige haven, het awesome topic. Toch wil ik hier even benoemen dat jij iemand bent die ik niet los kan zien van het AT. Je zit er inmiddels al zo lang en bent echt deel van onze clique geworden. Ik hoop dat je weer wat vaker langs gaat komen en dat we nog niet van je af zijn c:

    - Adnane/Pagu
    Onze meest recente aanwinst blijkt direct een talent te hebben voor iets wat iedereen in het AT moet kunnen: borken. Hoewel je het wel heel irritant weet te maken af en toe :'D Je komt altijd heel schattig en vrolijk op me over en op de een of andere manier weten je enthousiaste reacties altijd een glimlach op mijn gezicht te toveren. pls stay awesome

    - Lieke/Voelkel
    Liekje<3 Ook jij behoort tot de stamoudsten van het topic en daarom vind ik het zo tof dat je er nog steeds komt. JIJ bent schattig. (ik niet) Ik vind het altijd heel leuk om je te zien op het forum (en in het AT), dus blijf hangen aub *O*

    - Belle/Syncline
    JAAA een paar dagen geleden heb ik je eindelijk ontmoet (na Eileen, grr). Ik vond het supertof om je in het echt te zien en je bent zo mini, hihi. We moeten snel maar een meeting met z'n drieën plannen :Y)

    - Erieka/Bombay
    Lieve Erieka, ik weet niet of je dit leest aangezien je inactief bent, maar Quizlet is stil zonder jou. Gelukkig heb ik je nog wel op facebook, maar ik hoop vurig dat je weer terugkomt en ons komt verblijden met je aanwezigheid (en je kat) (maar vooral met jezelf) (please)

    - Kim/McDonnelly
    Jouw groene tekstjes maken me altijd vrolijk (: Ik ben heel blij dat jij ook al zo lang rondhangt bij ons!

    - Marlijn/Mallory
    Jaaa, je bent/was weer terug! *O* Ik hoop dat je blijft! c:

    - Danique/Florian
    Jij bent wel blijven rondspoken op Q, maar hebt gelukkig ook het Awesome Topic weer gevonden. Je bent AWESOME.

    - Famke/ChickenNugget
    Yay, weer iemand van de nieuwe garde *O* Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat jij heel stiekem alle trolls van 2016 bent. Dit is geen beschuldiging of zo, maar eigenlijk vind ik het echt wat voor jou :'D Hoe dan ook, je bent een heel bekend gezicht op het forum en altijd lekker onserieus. Dat waardeer ik. Blijf zo :Y)

    - Nikki & Tessa & Mara & Noek & Lotta & Nele
    Leden die we niet zullen vergeten. Ik vind het heel jammer dat jullie weg zijn, maar ja :c Gelukkig is er altijd nog whapp *O*

    - Lisette/Indila
    Lieve Lisetsel, jij komt ook niet meer op Q, maar gelukkig zie ik je heel vaak irl, dus dat verlies is wat draaglijker. Dankjewel voor dat berichtje op de wc-deur c:

    ANDERE LIEVE MENSEN
    - Shania/Allerton
    Het is alweer eventjes geleden dat we elkaar gesproken hebben, maar jij bent vooral in begin 2016 een belangrijke persoon in mijn leven geweest. Toen mocht ik je leren over Les Mis *O* Lieve Shania, stuur me maar weer eens een berichtje als je zin hebt om te kletsen. En wees niet te hard voor jezelf, want dat verdien je niet, lieverd <3

    - Emma/Krullie
    MAMA QUIZLET. Ik heb je altijd zo ontzettend bewonderd, al vanaf dag één dat ik hier was. Je bent zo ontzettend gegroeid in de afgelopen jaren en je bent echt bijna als een rolmodel. Lieve Emma, nogmaals bedankt voor alles wat je voor Q hebt gedaan en ik ben heel blij dat ik je nog even binnen de crew wat persoonlijker heb mogen leren kennen c:

    - Anne/Bludger
    What shall I say? Mijn berichtje in je Secret Santa somt het allemaal al op, denk ik, haha. Ik wil je nogmaals bedanken voor je aanwezigheid in mijn leven in 2016. Ik hoop dat we 2017 met net zo veel leuke gb'tjes in kunnen gaan! ^^

    - Natas/Navigator
    Lieve Natas, we kennen elkaar nauwelijks. Ja, toevallig hebben we op de kerstmeeting elkaar gesproken, maar anders had je nooit geweten wie ik was, haha. Als er iemand is die veel voor Quizlet heeft betekend, ben jij het wel. Je had zoveel leuke initiatieven (Q's faves, readwars, enz.) en je hebt zoveel werk verricht, niet alleen als bèta, maar ook voor de hele crew en voor je opvolgers (waaronder ik). Heel erg bedankt voor alles wat je hebt gedaan en wat je nog gaat doen c:

    - Kerstmeeting squad
    YOOO. Jullie zijn heel cool en awesome en ik ben heeeeel blij dat ik nog last-minute besloot om te gaan. Hopelijk zie ik (enkelen van) jullie snel nog eens! *O*

    - Iedereen die zich vergeten voelt
    Wat mij persoonlijk betreft: SORRY. Ik heb pre-vakantiestress en weet alsjeblieft dat dit niet persoonlijk tegen jou bedoeld is D: Als iemand me nog te binnenschiet, schrijf ik nog wel een gb of zo :'D

    In het algemeen: *insert Ouderenfonds "met kerst mag niemand vergeten worden"*
    Lieve jij, dankjewel dat je op Q zit. Dat je creaties maakt. Dat je creaties van anderen leest en erop reageert. Dat je je levensverhalen vertelt op het forum. Dat je ons het voorrecht geeft om een kijkje in jouw keuken te geven. Blijf alsjeblieft doorgaan met wat je hier ook doet. Gelukkig nieuwjaar<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @ Lisanne, zo lief! Dankjewel! (bloos) En we moeten zeker in het nieuwe jaar weer eens meeten c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    - Shania/Allerton
    Het is alweer eventjes geleden dat we elkaar gesproken hebben, maar jij bent vooral in begin 2016 een belangrijke persoon in mijn leven geweest. Toen mocht ik je leren over Les Mis *O* Lieve Shania, stuur me maar weer eens een berichtje als je zin hebt om te kletsen. En wees niet te hard voor jezelf, want dat verdien je niet, lieverd <3

    Omg dat is inderdaad echt een hele tijd geleden. brace yourself; i will send a long-ass message as soon as I have the time to do it!! <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thymbraeus schreef:


    - Famke/ChickenNugget
    Yay, weer iemand van de nieuwe garde *O* Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat jij heel stiekem alle trolls van 2016 bent. Dit is geen beschuldiging of zo, maar eigenlijk vind ik het echt wat voor jou :'D Hoe dan ook, je bent een heel bekend gezicht op het forum en altijd lekker onserieus. Dat waardeer ik. Blijf zo :Y)

    HAHAHAHAH ik zal geen uitspraken doen want moderators lezen mee x'D Maar ik vind het heel lief dat je mijn aanwezigheid waardeert! En oml ik moet je gb nog beantwoorden bedenk ik me nu gahahaha. En ik vind jouw aanwezigheid ook heel leuk!^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Karin
    DISNEY! Yesh, daar denk ik bijna direct aan wanneer ik aan jou denkt. Het is zo heerlijk om te lezen hoe dolenthousiast je wel niet bent over de dingen die je verzameld. Je verteld me alles over de avonturen die jouw pakjes beleven en wat je nu weer hebt besteld etc. etc. etc. Maar behalve dat ben je ook een onwijs geweldige vriendin. Je biedt een luisterend oor wanneer ik dat nodig heb en als ik zelf dolenthousiast over iets wil doen (zelfs als jij er voor mijn gevoel weinig mee hebt) doe je even enthousiast mee. Ik hoop dat ook wij nog jaaaaaren bevriend zullen blijven. En het zou helemaal geweldig zijn als wij in de toekomst elkaar eens een keertje zouden ontmoeten. Ik wens je in ieder geval een Disneyspectaculair jaar vol goeds. c: <3


    Yolandaaaa <3
    Dankjewel voor je super lieve berichtje! ^^
    Ik ben zelf niet zo goed in dit soort berichtjes, dus normaal gezien doe ik het ook niet, maar voor deze keer maak ik een uitzondering :3

    Ik vind het altijd heel erg fijn om gesprekken met je aan te gaan, ook al hebben we het soms over minder leuke dingen. Je bent geweldig en super musikaal (iets waar ik zelf helemaal niets van bak). Ik kan (vals) zingen haha, maar dat weerhoudt me er niet van om mee te brullen met (Disney) songs haha. Meeten moeten we zeker eens doen! :3 Zelf hoop ik ook dat we nog jaren bevriend zullen blijven. Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat je nog echte kaartjes stuurt, dat is echt zo super lief en tactvol van je! Echt je bent geweldig, Yolanda Panda :3
    Ik wens je een ontzettend fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en bovenal muzikaal 2017 & ik hoop dat je je dromen kan waar maken.
    xx



    Sara/Iouistomlinson
    Er gaat geen dag voorbij dat wij niet met elkaar praten en het is nooit saai tussen ons. Ik ben zo blij om zo'n geweldig persoon als jij in mijn leven te hebben. I feel blessed to know you <3 Elke keer weer weet je me weer op te vrolijken. Ik kan alles bij je kwijt (en andersom kan dat ook). ik wil je ontzettend bedanken voor alles wat je doet en vooral ook voor het feit dat je er de laatste maanden zo ontzettend voor me geweest bent. I can't thank you enough. Ik hoop dat we nog jaren samen kunnen fangirlen, lachen en lief en leed met elkaar kunnen delen. Ik ben zo blij dat we elkaar kennen en echte goede vrienden van elkaar geworden zijn, ik zou me geen leven meer kunnen voorstellen zonder je.
    I love you and I hope you have a great and amazing 2017! xx

    Kim / Jethro
    Lieve Kim, we spreken elkaar niet altijd even vaak, maar als we weer met elkaar praten dan is het weer zoals van ouds, altijd even gezellig.
    Mijn voornemen voor 2017 is: om elkaar wat vaker te spreken. Ik hoop dat 2017 je veel geluk en liefde zal brengen!
    Gelukkige jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2017 toegewenst! xx

    Square schreef:
    Aan alle andere users die veel of iets minder op Quizlet zitten of zaten en die ik ooit een keer (op het forum, voornamelijk) tegen ben gekomen dit jaar, wat niet zal leiden tot een complete lijst, maar toch tot een soort poging daartoe: Pickett, Necessity, Scribe, Scotland, Mabel, Scamander_, Sweetwine, Disnerd, Rockabye, Yonghwa, Syncline, Leora, ChickenNugget, Oscura, Natblida, Scipio, Tragically, DreamerN, MAGICALBEASTS, 707, Wales, Richonne, Kamerling, Douceur, Wortelsap, Lugano, Holly, SelenaGomez1, Cotrona, JohannaMason, Flowerpowers, Ornacia, Shireen, Laleah, Oakheart, McDonnelly, _Iratus, Scythe, SergeantBarnes, Bludger, _Martyr, Auror, Hunterson, Underscore, Stiles, Amica, Goldberg, Hamming, Billywig, Yoda, Social_Repose, en alle mensen die ik nog ben vergeten, wat er vast stukken meer zijn dan ik zou willen
    Jullie zijn allemaal deel van de groep mensen die Q tot Q maakt. Ik weet dat we allemaal graag klagen dat de website tegenwoordig zo dood is, maar eigenlijk is dat een bar slechte benaming voor een plek waar een heleboel mensen regelmatig komen, want er hangen hier nog lang geen spinnenwebben. Ik hoop dat jullie allemaal een fijn 2017 hebben en dat we jullie hier nog lang zullen zien!

    Awh, dankjewel Inge voor je lieve en leuke woorden. We praten dan misschien niet zoveel, maar ik vind je berichtjes altijd zo leuk en bemoedigend :) Ik hoop dat je nog lang op Q blijft en Q zo leuk blijft houden samen met de rest van de Q-crew natuurlijk ^^
    Ik hoop dat je een geweldig 2017 hebt en dat we nog veel van je zullen horen in het komende jaar.

    Xx



    Aan de rest van Q :

    Bedankt voor de gezellige sfeer! Ik hoop dat jullie allemaal een geweldig en gezond 2017 tegemoet komt! Lots of love!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 20:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben hier verschrikkelijk in, but anyway, here goes (:
    Bedankt aan alle Q'ers, ook degene die hieronder niet vernoemd zijn, die geholpen hebben mijn 2016 wat draaglijker te maken en ik wens jullie allemaal een fantastisch 2017 toe!

    Aan Cheryl, my best friend, my partner in crime
    Three years and counting. Crazy bombass bitches. Hoe kan het dat wij (bijna) nooit ruzie hebben? Ik herinner me slechts één keer in die drie jaar dat we echt knallende ruzie hadden en dat is in mijn geval bar weinig. Goed, nu ik mezelf dat eventjes hebt afgevraagd komen nu de bedankjes en de sorry's:

    — bedankt dat je er altijd voor me bent. Dat kan ik niet over veel mensen zeggen, maar fucking hell, you're always here. Like ALWAYS. It's creepy.. I'm kidding
    — bedankt dat je altijd naar mijn gezeik wil luisteren, en dat je niet altijd 'i told you so' zegt, terwijl je daar wel vaak recht op hebt
    — bedankt dat je altijd eeuwen wacht voor ik schrijf voor rpgs en ORPGs en stories en god weet wat nog. Ik weet dat je het niet leuk vind and I'm sorry <3
    — bedankt dat je me altijd wil opbeuren als er iets niet goed gaat. I appreciate it more than you know and more than I show
    — bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt. Bedankt voor alles.
    En dan nu de sorry's
    — sorry dat ik veel zeik
    — sorry dat ik niet altijd naar je luister
    — sorry dat ik soms een annoying piece of shit ben
    — sorry dat je NOG STEEDS met me zit opgescheept
    — sorry dat ik traag typ
    — sorry dat ik niet kan typen
    — sorry dat ik soms achterlijk ben en je alles tienduizend keer aan me moet uitleggen voor ik het begrijp. I love you for it though <3
    — sorry voor alle dingen die ik verkeerd heb gedaan
    En sorry want ik 2017 gaan aaaaaaal die dingen nog veel meer gebeuren, dus bereid je maar al voor. xoxo

    Ik weet niet echt goed meer wat te zeggen, want ik heb het gevoel dat ik het meeste al eerder heb gezegd, maar tegelijkertijd ook niet genoeg. So here goes: je bent awesome, Cheryl. Echt respect, mate. You are kind and loving and protective and just the right amount of batshit crazy to match with my batshit crazy and you take no shit and you are funny and creative and I /live/ for you midnight ideas, fucking hell, I love them.
    In the Christmas card you sent last year you wrote: friends are the family we choose ourselves. And I'm so glad I chose you. I'd do it over and over again.

    No, but seriously. Thank you. I love you. Leave me and I'll kill you.

    Hugs and kisses and all that shit,
    Lene

    PS: we should meet again IRL in 2017.

    My dearest, most darlingest Gaby/Gabs/Sugarfluff/Cutest cutie I know

    Waar moet ik beginnen? I love you. To the moon and back. 2016 was een kutjaar, maar gelukkig was jij er altijd om mijn ups en downs — vooral die laatste — wat dragelijker te maken. Ik zal al je goede raad nooit vergeten en al zeker niet dat je er altijd voor me bent wanneer ik alweer eens een probleem heb met mijn stomme crush, of te veel heb gedronken — daar kan jij over meespreken dit jaar, wink wink — of god weet wat nog. Ik ben je zo ontzettend dankbaar dat je er altijd bent om me op te beuren en te doen lachen, of me te helpen met problemen oplossen. Hoe jij zo lang met iemand als ik kan opgescheept zitten zonder gek te worden, ga ik nooit begrijpen, maar ik ben blij dat je hier nog steeds bent.
    I hope you never feel like I'm taking you and everything you do for granted, because I'm honestly so thankful for you and so happy that I know you, even if I don't tell you enough.
    2016 heeft veel ups en downs voor ons teweeggebracht en hoewel 2016 veel zaken kapot heeft gemaakt — zoals Amerika, rest in pieces — staan wij hier nog steeds en dat zal in 2017 ook zo blijven. 2017 wordt een jaar met nog meer dronken berichtjes, roddels, rants, crushes, obsessies, goede series, rpgs, Blacklune, Vizzy, fucking sexy modellen, good music, etc.
    En fuck iedereen die je pijn doet, want je weet dat ik altijd op hen wil slaan — being passive aggressive is for losers — en je verdient zoveel beter dan alle shit die hebt meegemaakt, ook al zie jet zelf niet altijd in. Ik zal er altijd zijn om je daaraan te herinneren, zodat je het nooit vergeet.

    A list of reasons why I love you:
    — You are so fucking talented it's unreal
    — Your taste in music is insane ('cept for James Arthur, fuck you)
    — You have so much kindness in you, you are just like Ella. You have more kindness in your little fingertip than most people have in their entire body
    — Your writings make me tear up every-goddamn-time and make me want to either to kill you (destroy the competition you know), kiss you or be you (but most definitely the last one)
    — You are still so, so strong and you will continue to be so strong, because no one can ever knock you down and even if they do, you always get up again and you're an inspiration for everyone
    — You never cease to amaze me
    — And as you would say: you're you. I love you because you are you and no one else is you and no one else will ever be you or even could ever be you and that's amazing and don't ever change and I could go on forever, but I won't, but anyway, I love you. I just love you.


    Here's to a great 2017.

    All my love,
    Lene


    kindness is never a burden.

    Self-reminder: antwoord op deze massa-berichten met lieve woorden en vul als-je-blieft dat lijstje aan. Er zijn veel meer dan drie geweldige users.
    Stom dat telefoons toch niet zo handig zijn voor het opstellen van dit soort berichten :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Goed, ik had me voorgenomen om het per vijf te doen, maar het leek me toch verstandiger om er nu echt even voor te gaan zitten, anders ben ik in maart nog bezig.
    Dus sorry voor de lap tekst en nog meer sorry voor de spelfouten die erin zijn achtergebleven, maar ik kan niet de motivatie vinden om het nog eens helemaal door te gaan spitten en ik moet mezelf nodig gaan aankleden.


    Nanouk/Oakheart
    Mijn mede-Oakenshield aanbidder! Jij bent een van de weinigen die het Hobbit-fandom nog draagt met je fanficties and I love it. Nu nog wat minder vaak vergeten te activeren en je bent echt mijn held. Oké, nu serieus. Ik vond het echt heel leuk dat ik je dit jaar ontmoet hebt bij de LOTR-marathon. Volgens mij heb ik je daarna niet veel meer gesproken, maar ik kijk altijd uit naar hoofdstuk-updates. Je schrijft heerlijk en ik hoop dat ik daar nog lang van mag genieten. Steeds als ik I Need a Minute lees heb ik ook zin om weer een Hobbit fanfictie te starten. Plannen staan zelfs al klaar, nu nog tijd vinden. :’) Je inspireert me dus, keep that going. (:

    Lynn/NinielBlack
    Je bent al meer dan 5 maanden niet op Q geweest dus de kans dat je dit ooit leest is miniem, maar ik vind het echt super jammer. Je bent echt een van de geweldigste mensen die ik de afgelopen jaren heb ontmoet. Je bent altijd heerlijk jezelf en je bent superlief. Het betekende heel veel voor me dat je helemaal vanuit België naar mijn housewarming kwam. <3 Ik hoop dat je binnenkort wat meer vrije tijd hebt en dat je dan ook weer je gezicht op Quizlet laat zien. ^^

    Kelly/Fleimkpa
    Volgens mij heb ik je maar drie keer gezien het afgelopen jaar, terwijl je best dichtbij woont. :’) Ik vind het altijd ontzettend gezellig met jou op meetings, weten dat jij komt zorgt er toch altijd voor dat ik er nog iets meer naar uit kijk. ^^ Ik vind het heel tof dat je hier nog steeds bent, want je moet je soms best verweren tegen andere users en hoewel je best eens mag subtieler zijn, waardeer ik je eerlijkheid wel en durf je wel te zeggen wat je vindt. Dat is een mooie eigenschap! Ik vind het jammer dat de MSV’s niet meer zo lopen, want jij was echt een leuke toevoeging en ik hoop dat daar in 2017 toch verandering in gaat komen. ^^

    Kim/Kelmeckis
    Eigenlijk heb ik jou al best een tijd niet gesproken! Maar ik vond het heel leuk dat je met me mee wilde naar de Harland Awards. We hebben daar toch best leuke workshops gevolgd.^^ Ik hoop dat het goed gaat met het uitwerken van je manuscript en ik ben je dankbaar dat je me geholpen hebt om Qreative Minds op te zetten, ook al heb je het daar volgens mij nu een beetje te druk voor. (:

    Erieka/Bombay
    Meh, ik zie nu dat je inactief bent gegaan. Ik hoop in elk geval dat je weer terugkomt, want jij hoort gewoon een beetje bij Quizlet en hoewel ik je nog nooit in het echt heb ontmoet en we amper met elkaar praten, zou ik daar graag verandering in willen brengen want je bent volgens mij gewoon een superlieve meid.

    Margot/Mooncalf
    Jeetje, ik weet niet wat wij het afgelopen jaar gedaan hebben, maar het voelt niet goed. Volgens mij heb ik je sinds vorig jaar Halloween niet meer gezien en sindsdien amper gesproken. Ik ken je nu bijna acht jaar en zie je gelukkig nog genoeg langskomen op Quizlet, maar ik hoop toch dat we iets meer contact gaan hebben in 2017!

    Irma/Tubbietoost
    Ik heb jou volgens mij dit jaar voor het eerst ontmoet, hè? En je wel drie keer gezien, superleuk! Ik vind het altijd makkelijk kletsen met jou en ik vind het onwijs tof dat je naar mijn boekpresentatie kwam en het aandurfde om te blijven slapen! Nog ontzettend bedankt voor je lovende woorden over Luotisade, dat heeft me heel erg goed gedaan. ^^

    Nikki/Cozyre
    Volgens mij zijn wij een paar maanden geleden aan de praat geraakt en daar ben ik echt blij mee! Helaas verbeteren mijn GB-beantwoorden-kwaliteiten nog niet zo heel erg hard, maar weet dat ik het wel heel leuk vindt om met je te kletsen. Ik heb nog steeds de hardnekkige hoop dat het in 2017 beter gaat worden. (:

    Lieke/Frey_
    Je gaf zelf al aan dat we niet echt veel met elkaar gesproken hebben en dat is zoo jammer. Ik vind je echt een leuke en lieve meid, en ik hoop zo dat 2017 een beter jaar voor jou gaat worden! Ik vond de Efteling echt heel erg gezellig, en als het goed is zie ik je in elk geval volgende week weer. ^^

    Rosanne/Semantiek en Tialda/Scribe
    Nog steeds ben ik blij dat jullie je hebben aangemeld voor Qreative Minds! Jullie lezen als een trein (ik ben er oprecht jaloers op) en schrijven hele mooie recensies. Jullie zijn beiden meer dan ik hoopte van de oproep die ik een halfjaar geleden plaatste en ik hoop dat we de site het komende jaar verder kunnen uitbouwen. (:

    Nathalie/DreamerN
    Los van het feit dat ik jouw covers altijd enorm bewonder en alleen daarom je coverstore al op de voet volg, vind ik je ook gewoon heel erg gezellig en ben ik blij dat je inmiddels toch wel een vast onderdeel van onze Castlefest-squad bent geworden. Ik heb alweer heel erg veel zin in volgend jaar, dat gaat weer legendarisch worden. ^^

    Sharon/Blitzen
    Jou kom ik haast wel op ieder cosplay-evenement tegen en hoewel we elkaar daar vaak maar kort spreken, vind ik het wel heel leuk om je zo vaak te zien (en te knuffelen). Ik vind de meetings met jou altijd heel gezellig en hoop je volgend jaar nog vaak tegen te komen. (:

    Stefanie/DeroGoi
    Hoi lieve Stef! Jij stamt nog uit het Hobbit tijdperk dus ik heb altijd zo’n nostalgisch gevoel als ik met jou praat. En ja, ik zit hier amper vier jaar, dus voor mij is dat Quizlet-nostalgie, al ben jij het daar vast niet mee eens aangezien jij hier al hoelang zit? Acht jaar, volgens je profiel. Anyway, ik vind jou een heel lief persoon en ik ben blij dat ik je laatst op Imagicon weer zag, want dat was echt al te lang geleden. Je bent samen met Lynn en Evelien een van mijn favoriete Belgjes en kom volgend jaar echt eens naar jullie toe voor een Hobbit meet-up ofzo. :’D Ooh en ik bewonder je cosplay-kunsten ontzettend, ik wil je nog heel graag eens in je Loki cosplay tegenkomen. :3

    Filiz/Papiliones
    Goh, jou heb ik volgens mij al niet meer gesproken sinds Q-Magazine is opgeheven. Wat eigenlijk best jammer is, want we konden het voor mijn gevoel altijd goed met elkaar vinden en ik vond het leuk om met je te kletsen, ook over andere dingen dan Q-Magazine. Misschien daar volgend jaar een verandering in brengen? (:

    Sarah/Overkill
    Wij kennen elkaar nauwelijks, maar jij bent gewoon een van de mensen die ik nog graag eens zou ontmoeten. Niet iedereen kan jouw directheid altijd evengoed waarderen, maar ik doe dat wel en ik vind je gewoon een leuke toevoeging aan Quizlet en hoop dat je hier nog een tijd zult blijven. Voor wat ik zo af en toe heb meegekregen was 2016 niet echt het jaar voor jou, dus hopelijk heeft 2017 je meer leuke dingen te bieden. ^^

    Emma/Krullie
    Jij blijft voor mij altijd mama-Quizlet, al heb je je taken als administrator inmiddels uit handen gegeven. Nadien heb ik je niet veel meer gesproken. Jammer, want ik vind je juist altijd een hele leuke gesprekspartner. Maar ik zie je volgende week, dus dan kunnen we weer lekker bijkletsen. (: Ik vind jou echt een van de liefste users van Quizlet. Voor mijn gevoel spreek je echt met heel veel verschillende users af en investeer je echt tijd in zulke vriendschappen, en dat bewonder ik echt in je, gezien zulke dingen bij mij sneller verwateren dan ik zou willen.

    Sofie/Occamy
    Ik spreek jou meer op meetings dan op Quizlet, maar goed. :’) Ik word altijd heel vrolijk van jou, je bent recht door zee en altijd positief. Op meetings ben je een echte ijsbreker en voel je altijd een beetje als een geboren leider haha. Dat leiderschap zit echt in je bloed en daarom vind ik je ook zo’n goede moderator, die alles altijd van alle kanten bekijkt en zich niet snel op de kast laat jagen. Je bent een topper in wat je voor Quizlet doet en ik heb echt zin in volgende week. ^^

    Aviva/Altaria
    Voor jij ben jij het afgelopen jaar gegroeid van een Q-maatje naar een vriendin, en dat vind ik altijd mooi om me te realiseren. Het is altijd gezellig met jou en jij bent de eerste op Q met wie ik een tent hebt gedeeld *wiebelwenkbrauw*. Nee serieus, ik vind het echt leuk dat je mee ging kamperen op Castlefest, ondanks dat je de meeste van mijn vrienden niet kende. Maar zoals ik had verwacht ging dat echt prima, want je bent heerlijk spontaan. Ik hoop dat je komend jaar in elk geval weer meegaat. ^^ Ik wil je ook bedanken voor je reacties op al mijn verhalen, dat blijft me motiveren en eigenlijk kan ik niet genoeg benadrukken hoeveel dat voor mij betekent. <3 Ik hoop je snel weer een keer te zien, hopelijk hebben we het binnenkort beiden wat minder druk. ^^

    Lisa/Pickett
    Jij bent een van die mensen die Quizlet echt leuker maakt, door je toffe initiatieven, aanwezigheid op het forum en je heerlijke verhalen. Ik hoop dat je door blijft gaan met schrijven, want volgens mij ga jij er zeker wel komen. ^^ Hoewel ik je volgens mij niet het meeste spreek op meetings, vind ik het wel altijd gezellig als je erbij bent en daarnaast is je Harry Potter enthousiasme echt aanstekelijk. :3

    Sarita/OpgeroldEten
    Jij bent niet meer zo actief op Q en dat is echt jammer. D:
    Ook jij bent altijd gewoon lekker jezelf en ik vond het leuk om je in het echt te zien op de Utrecht meeting. Hoop stiekem dat jij je draai hier toch weer gaat terugvinden. (:

    Froukje/ProngsPotter
    Eigenlijk zit jij nog helemaal niet zo lang op Quizlet en je bent amper weg te denken! Volgens mij motiveer jij half Quizlet met je enthousiaste reacties en je bent altijd vrolijk. Oké ik kan héél veel dingen opnoemen waarom ik jou geweldig vind, maar daar heb ik al eens een lijstje over gemaakt. Ik blijf het bijzonder vinden dat we zo’n goede klik hebben, ondanks dat we tien jaar in leeftijd verschillen, en de LOTR-meeting was echt iets wat ik nooit zal vergeten. Ik besef opeens dat ik jou dit jaar ook pas voor het eerst heb gezien en wauw dat is echt onvoorstelbaar. Volgens mij heb ik jou daarna echt nog wel vaak gezien. Laten we die traditie voortzetten in 2017! (:

    Nikki en Mitchell/Dauth
    Jullie sprak ik eigenlijk alleen maar op meetings, maar toch hebben jullie beiden echt je stempel op Quizlet gedrukt. Ik vind jullie een geweldig stel samen en jullie zijn beiden echt lieve mensen. Nikki, ik betreur het echt dat je hier weg bent! Ik blijf jullie in elk geval stug uitnodigen voor de meetings en ik wilde ook nog even zeggen dat ik jullie radioprogrammaatje echt leuk vond, jammer dat dat nu ook voorbij is. :/

    Justine/Valkyries
    Ergens dit jaar mailden wij ontzettend veel met elkaar, totdat we daar beiden niet meer aan toe kwamen. Jammer, want ik had echt wel het idee dat ik je goed aan het leren kennen was. Maar misschien biedt 2017 een herkansing! Ik vond het altijd leuk om met je te kletsen doordat je echt al een gezinsleven hebt en hoewel dat nog niet voor mij geldt, weet ik daardoor soms wel een beetje wat ik van de toekomst zou kunnen verwachten. Ik hoop dat 2017 iets rustiger voor je gaat worden (en dat je kan schrijven!) en dat Thomas het ver gaat schoppen in de voetbalwereld. En ik wil je nog even bedanken voor alle mooie covers die je het afgelopen jaar gemaakt hebt. Je hebt geen idee hoe inspirerend alleen een cover al kan zijn. ^^

    Laura/Krolock
    Jij bent ook zo iemand die hard haar best doet om Quizlet levend te houden en dat is zo mooi om te zien. Ik waardeer al je leuke initiatieven heel erg en ik vond het heel leuk dat ik je dinsdag voor het eerst hebt ontmoet. Je bent in real life net zo lief als op Q en ik vind je gewoon een topper. Keep up the good work! Oh, en je schrijfstijl is ook heerlijk. Ik ga binnenkort echt weer verder lezen. ^^

    Naomi/Leora
    Nee, jij gaat hier echt niet aan ontkomen. Ik vind je echt een schat van een mens en hoewel je meermaals op het punt hebt gestaan om met Quizlet te stoppen, ben ik blij dat je het niet hebt gedaan. Ik heb je de afgelopen twee maanden drie keer ontmoet en het wordt iedere keer leuker. ^^ Je bent echt gezellig en ik hoop dat je je nieuwe verhaal idee volgend jaar gaat uitwerken. Het is nergens voor nodig om zo onzeker te zijn. <3

    Danique/Florian
    Ik heb het afgelopen jaar echt veel nieuwe leuke mensen ontmoet, nu ik ze eens op een rijtje zet. :’)
    Voor de Utrecht meeting had ik überhaupt nog nooit van je gehoord, maar daarna kon ik niet om je heen. Ook jij bent zo iemand die altijd de stilte opvalt en ja, dat is fijn. Ik vond het heel leuk dat je op mijn housewarming kwam en ik hoop dat ik je het komend jaar nog beter mag gaan leren kennen. ^^

    Belle/Syncline
    Voor mijn gevoel ken ik jou ook echt al wel een beste tijd! Ik vind het altijd heel leuk met jou. (: Je hebt een geweldige film- en muzieksmaak en eigenlijk zouden wij best wat vaker met elkaar kunnen praten, want volgens mij hebben we daar behoorlijk wat raakvlakken. Buiten meetings om spreek ik je eigenlijk niet eens zo veel namelijk! Ik ben er nog steeds een voorstander van dat we volgend jaar naar Hans Zimmer gaan, overigens, als er nog kaarten zijn. :3 Blijf lekker doorgaan met schrijven, het was echt leuk om eens een verhaal van jou te lezen en jij gaat er zeker nog wel komen. ^^

    Daniela/Kanda
    Jeetje Daan, wij moeten ook echt vaker praten. He was echt leuk dat je op de LOTR-marathon en mijn housewarming was, dus waarom spreken we elkaar eigenlijk niet vaker? Op Quizlet kom ik je eigenlijk niet zo veel meer tegen, dus ik hoop maar dat dat drukte is die binnenkort weer voorbijgaat. :3

    Femke/JamesPotter
    Goh voor mijn gevoel ga ik in herhaling vallen. Jou spreek ik op Q eigenlijk ook amper, maar ik zie je best vaak op meetings en evenementen. En ik blijf je natuurlijk eeuwig dankbaar voor de bootjes die je hebt gemaakt voor mijn boekpresentatie, dat was echt onwijs lief.<3 Ik vind je sowieso een lief en vriendelijk mens, die altijd rustig oogt maar nooit saai is. ^^

    Jip/Wiarda
    Jip! Jij kan natuurlijk niet ontbreken. Ik ben nog steeds super happy voor je dat je boek uitgegeven gaat worden! *begint weer te stuiteren*. Ik ben echt zooo blij voor je! 2017 gaat helemaal jouw jaar worden en dat verdien je echt, want je bent echt zo’n positief mens met heerlijke woordgrappen en je schrijft zo leuk dat je me weet te boeien in genres waar ik normaal gesproken niet eens van hou!

    Sam/Avenir
    Aan het begin van het jaar ben ik best intensief bezig geweest met jouw manuscripten en ik vond dat altijd onwijs leuk om te doen. Nogmaals excuses dat ik het niet heb kunnen afmaken, maar ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. (: Ik mis onze gesprekken sindsdien wel een beetje, hopelijk kunnen we dat toch weer een beetje vol blijven houden volgend jaar. (:

    Inge/Square
    Jij hoort hier natuurlijk ook thuis. Buiten het bètareaden om hadden we eigenlijk niet zo veel contact met elkaar, en dat is te merken nu ik gestopt ben. :’) Ik blijf je echter een geweldige user vinden, wiens positiviteit er altijd vanaf spat. Ik heb onwijs veel respect voor je omdat je al zo lang bèta bent en er zo veel mensen voor en na je zijn gestopt. Mensen realiseren zich vaak niet hoeveel tijd jij in Q stopt en al hebt gestopt, maar je verdient eigenlijk wel een staande ovatie. ;D

    Mandy/Sileveth
    Jou wil ik vooral bedanken voor je onvergetelijke reacties op Leviathan en het feit dat ik een beetje met je kon brainstormen. Jij hebt mij echt geholpen om dat verhaal af te maken en ik voel me nog steeds erg vereerd dat je Rogier en Maer wilde tekenen, al heb ik het resultaat helaas nooit kunnen aanschouwen. Ik hoop je nog steeds een keer te mogen ontmoeten, en dat we weer net zo intensief contact zullen krijgen als aan het begin van 2016. ^^

    Addie/Pagu
    Ik zou de grootste sneeuwballengooier haast nog vergeten, maar niet dus. Ik had het je al eens gezegd, maar ik vind het heel gaaf om te zien hoe jij je binnen een jaar als een super actieve user hebt geprofileerd en je hebt de afgelopen dagen heel veel mensen (waaronder ik) met oprecht leuke reacties verblijdt. ^^ Dus nogmaals dank daarvoor, blijf dat ook vooral het hele jaar doen, haha.

    Maartje/WenseKronik, Marieke/WizardnightM, Jeffrey/Ignatius, Anna/Armando, SanoSojiro, Rosanne/Cordeliae
    Jullie zijn niet (zo) actief op Quizlet en al zeker niet op het forum, maar het voelt een beetje krom om jullie hier niet te noemen. Ik ben hier samen met jullie gekomen en hoewel ik best bang was dat de opdoeking van Hyves ervoor zou zorgen dat het contact verwaterde, is dat gelukkig niet gebeurd. We spreken elkaar dan wel een stuk minder en schrijven nog veel minder, maar ik koester mooie herinneringen en ben blij dat we elkaar nog een paar keer per jaar zien. ^^

    Nina/Mylintis, Nana/Avarosa, Dries/Founder, Veerle/Auror, Lisanne/Thymbraeus, Felicia/Bowtruckle, Jarne/Debbaut, Amina/EvilDaughter, Evi/Ungoliant, Erica/Scandal, Wendy/Kunikida, Lindsey/Saorsa, Romi Dazai, Amber/Cliffhanger, Eva/glitterdonut, Leentje/Gisborne, Naomi/JetBlackHeart, Wolfram/MrGrey, LeahFirgun, Manon/Patholoog, Qing/Metamorphoses, Shania/Allerton, Evi/dayxdreamer, Anne/Thuria.
    Jullie wil ik ook heel graag bedanken, maar de letters gaan een beetje voor mijn ogen dansen. Sommigen van jullie heb ik gemeet, wat ik onwijs gezellig vond en zeker voor herhaling vatbaar was. Anderen hebben verhalen geschreven waar ik ontzettend van genoten heb, of hebben juist hele motiverende reacties op mijn creaties achtergelaten. Met sommige heb ik aan het begin van het jaar (of nog daarvoor) contact gehad, en hoewel dat verwaterd is, ben ik jullie zeker niet vergeten. En sommigen van jullie ken ik helemaal niet zo goed, maar vind ik gewoon een onwijs leuke toevoeging aan Quizlet. Jullie maken Quizlet tot wat het is, dus bedankt daarvoor. <3

    Ik wil iedereen die mijn boek heeft gekocht of me op een andere manier heeft geholpen ook nog heel erg bedanken. Ik heb me ontzettend gesteund gevoeld vanuit Quizlet en het is echt gaaf dat er zo veel mensen met me meeleven. (:

    Tot slot wil ik even zeggen dat ik gewoonweg iedereen zou willen opnoemen, maar dat kan niet en het idee van dit hele initiatief zou daardoor een beetje verloren gaan. Iedereen die hier niet tussen staat wil ik dolgraag beter leren kennen volgend jaar, dus laat vooral van je horen. Schrijf veel, reageer veel, maak toffe quizzen, gave wedstrijden of onvergetelijke topics en dan gaat 2017 voor heel Quizlet een spetterend jaar worden!



    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 12:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.