• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Inge, bedankt!


    16 - 09 - '17

    Ik ga hier ook maar eens posten ^^


    obsessive rage

    Ik ben heel blij om te horen dat het jullie enigszins blij maakt, mensen. Yay. *O*

    @Pickett: Je bent iemand met een hoop leuke ideeën voor Quizlet en interessante (en vaak ook nuttige!) topics, dus natuurlijk moest jij erbij staan. Ik hoop dat je die leuke inbreng nog lang voortzet. 😊

    @Lieke: Dat was de hele tijd al mijn duivelse plan: zorgen dat mensen die op hun telefoon op Q zitten de helft van hun leven verspillen aan scrollen. Enige reden dat ik dit zo lang heb gemaakt, duh. (bat)

    @Froukje: Extreem gemeen. Hoe durven jullie, joh. (krul)

    @Laleah: Kijk, ik wist dat ik nog wel mensen zou vergeten. Je blijft vast niet de enige die me nog te binnen schiet, oh God, maar op dit moment ben je wel de eerste. Jij zou definitief ook ergens in mijn lijst gestaan moeten hebben, want we hebben elkaar nog nooit echt gesproken, maar je bent wel al heel lang een bekend gezicht hier en ik vind het heel leuk dat Froukje en jij het idee van de Vertrouwenspersonen weer hebben opgepakt. Ik hoop dat ook jij een goed 2017 hebt! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben heel blij om te horen dat het jullie enigszins blij maakt, mensen. Yay. *O*

    @Pickett: Je bent iemand met een hoop leuke ideeën voor Quizlet en interessante (en vaak ook nuttige!) topics, dus natuurlijk moest jij erbij staan. Ik hoop dat je die leuke inbreng nog lang voortzet. 😊

    @Lieke: Dat was de hele tijd al mijn duivelse plan: zorgen dat mensen die op hun telefoon op Q zitten de helft van hun leven verspillen aan scrollen. Enige reden dat ik dit zo lang heb gemaakt, duh. (bat)

    @Froukje: Extreem gemeen. Hoe durven jullie, joh. (krul)

    @Laleah: Kijk, ik wist dat ik nog wel mensen zou vergeten. Je blijft vast niet de enige die me nog te binnen schiet, oh God, maar op dit moment ben je wel de eerste. Jij zou definitief ook ergens in mijn lijst gestaan moeten hebben, want we hebben elkaar nog nooit echt gesproken, maar je bent wel al heel lang een bekend gezicht hier en ik vind het heel leuk dat Froukje en jij het idee van de Vertrouwenspersonen weer hebben opgepakt. Ik hoop dat ook jij een goed 2017 hebt! (bloos)

    Thank you! Dat is leuk om te horen c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:

    @Laleah: Kijk, ik wist dat ik nog wel mensen zou vergeten. Je blijft vast niet de enige die me nog te binnen schiet, oh God, maar op dit moment ben je wel de eerste. Jij zou definitief ook ergens in mijn lijst gestaan moeten hebben, want we hebben elkaar nog nooit echt gesproken, maar je bent wel al heel lang een bekend gezicht hier en ik vind het heel leuk dat Froukje en jij het idee van de Vertrouwenspersonen weer hebben opgepakt. Ik hoop dat ook jij een goed 2017 hebt! (bloos)

    Je hebt haar er wel bij gezet, haha. (:

    En bedankt voor je woorden over mij. Heel lief. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Je hebt haar er wel bij gezet, haha. (:

    En bedankt voor je woorden over mij. Heel lief. ^^


    Oh wauw, je hebt gelijk, haha. Ik raak zelf in de war hier, zoals gevreesd. Nou ja, alsnog is dit dan persoonlijk bericht nummer 68, wat ook heel verdiend is. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jemig Inge, wat een lang bericht hahaha. Respect!
    En ik vind het heel grappig dat je Froukje en mij tegelijk hebt genomen. Bedankt voor je lieve berichtje en hahaha, ja, ik was degene die in de Hema de deur ging openen en zo. (Wie maakt er daar nu een deur dan?)
    Ik wil jou ook een ontzettend leuk 2017 wensen! Dat er maar weinig (of juist veel) typfouten gemaakt mogen worden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    (...)

    Oh wauw, je hebt gelijk, haha. Ik raak zelf in de war hier, zoals gevreesd. Nou ja, alsnog is dit dan persoonlijk bericht nummer 68, wat ook heel verdiend is. :Y)


    I am very confused now hahahahaha volgens my heb ik mezelf nog niet gespot zelfs! Supertof van je in ieder geval! Jij ook een merry christmas en een fijn nieuw jaar! We zorgen wel een keer dat we elkaar echt ontmoeten haha ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 18:16 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Walen en Iratus, dankje voor alles!!! Verder ook merci aan vrienden en familie(ik heb eigelijk geen familieleden die ook op Q zitten


    ~Reading is dreaming with open eyes~

    Wat een verhalen allemaal! Ik ga dan ook maar eens iets posten.

    Ava | HoIIy
    Ava ik ben echt heel erg blij dat ik jouw heb leren kennen! Je bent echt heel erg gezellig en leuk om mee te praten. Quizlet is een stuk leuker [en drukker door al je gespam] geworden waar ik totaal geen probleem mee heb. Het lijkt me echt een keer leuk om met je af te spreken.
    Ik kijk altijd erg naar je op als het over verhalen en gedichten schrijven gaat. Je bent daar zo goed in! Toen ik voor het eerst je gedichten las dacht ik, ik wil net zo goed worden als haar! Ik hoop dat ik een beetje de goede kant op ga.

    Rins | DarkOne
    Je bent een hele goede vriendin! Ik vind het altijd leuk om met je te praten, en al ben je de laatste tijd wat minder op Quizlet, ben je er toch. Je staat altijd open voor een gesprekje. Je hebt me enorm geholpen met mezelf vinden al heb je dat zelf misschien niet altijd in de gaten. Ik vind het super leuk om te luisteren naar je verhalen over jongens en je werk. Het deed me ook echt veel pijn toen je me vertelde dat je misschien wel helemaal weg zou gaan van Quizlet. Geloof me, ik wil je niet missen en ik begon ook bijna te huilen.
    Ik wil je nooit meer kwijt!

    Bryan | Choctaw
    Je voelt echt enorm veel als een grote broer aan. Hoe ik je ook noem, big brother. Je bent er altijd voor me geweest, in leuke maar ook in minder leuke tijden. Als ik ruzie had met mijn ouders of een rare droom heb gehad. Je nam er tijd voor en hebt me erg veel geleerd. Je hebt zelfs heel erg geholpen om me uit mijn depressie te halen, je vertelde me namelijk de waarheid en was niet heel erg bang om me te kwetsen, denk ik. Ik vind het echt enorm jammer dat we niet meer zoveel als vroeger kletsen, dat was bijna 24/7. In de nacht stiekem op Snap Chat want via Whats App konden mijn ouders het zien. Dan weer om half een eten halen en dat dan filmen omdat ik bang was in het donker [Nu ben ik niet meer bang in het donker! yay!]. Bedankt...

    Anaïs | Skey
    Jammergenoeg ben je de laatste tijd wat minder online op Quizlet en praten we minder. Maar ik vind het altijd super leuk om met je te praten. We zaten samen altijd op RPG, ik hoop dat dat ooit nog wel weer terug komt, maar ja, school...
    Ik hoop dat ik snel weer een gesprek met je heb.

    Fenne | tinkerbel1
    Je bent een super leuke vriendin. Je hebt echt een super leuk karakter, je hoeft echt niet zo onzeker over jezelf te zijn. Je bent niet dom, juist heel slim. Ik vind het helemaal niet erg om naar je verhalen te luisteren of je te helpen met problemen. Ik leer er zelf enorm van en doe het graag voor je. Jammer dat wij ook steeds minder gesprekken hebben. Komt vast wel weer, toch?

    Jens | Betelgeuse
    Ik vind het echt zo jammer dat we zo weinig praten! Daar moet snel verandering in komen! Vroeger praatten we namelijk heel vaak. Je bent echt super gezellig en grappig. Ik mis je best wel en ik hoop dat we snel verder gaan met de Slyffirapuf [Man wat een moeilijke naam!]. Hopelijk komen we zo dan wat in contact, dat zou wel erg leuk zijn!

    Ik heb nog wel meer vrienden hier op Quizlet, dus als je er niet tussenstaat dat is niet omdat ik je niet aardig vind. Ik vind iedereen op Quizlet eigenlijk super aardig.
    Dus voor iedereen:
    Merry Christmas!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    @Inge, Dankjewel voor je lieve berichtje! ^^ Haha, ik was voorheen toch ook een diehard Twilight fan, dus op zich is het niet raar dat je daar op uit zou komen. :'D
    En ik ben blij dat "mijn" quote je fascineert, want dat betekend dat ik niet de enige ben die het zo ervaart. :Y) In ieder geval wil ik jou ook een geweldig 2017 toewensen!

    @Joll, wat lief! Ik moet morgen echt even gaan zitten om jullie ook even berichtjes te sturen, want die verdienen jullie (;


    obsessive rage

    @Jo: Dankjewel!!! En aan dat gepraat valt te werken :P

          Addie • Pagu
          You're the pug to m/ dogless life.

    Allerliefste Ads / Addie — Alhoewel we elkaar slechts een korte periode kennen en we sporadisch contact hebben, weet ik voldoende om te zeggen dat je er altijd voor me zal zijn als ik daar behoefte aan heb zodat ik bemoedigende woordjes en pug GIF's kan ontvangen. Ondanks het massive leeftijdsverschil wat tussen ons in zit, kan ik je met trots mijn kleine vriendje noemen omdat je op bepaalde momenten steviger in je schoenen staat dan ikzelf. Daarnaast wil ik je bedanken voor het opleuken van de website Quizlet op het moment dat— dat het meeste benodigd was. Vele users worden opgevrolijkt door jouw posts en prominente aanwezigheid en ik hoop van harte dat je daar in 2017 mee door zal gaan.
    Alsjeblieft, blijf zoals je bent en heb daar geen enkele vorm van schaamte voor — want jij bent uniek. Mocht je daar ooit aan twijfelen, denk dan alsjeblieft aan de volgende quote uit één van je favoriete boeken: 'We bring the fucking rain, Q. A. Not the scattered showers.'

          Anaïs • Tullain
          You're the Arya to m/ Jon.

    Allerliefste An / Ana / Ananas — Nadat jij me een berichtje had verzonden met het nieuws dat je deels weer terug zou komen op Quizlet het opnieuw aan zou durven om een ORPG met me te beginnen, was ik meer dan gelukkig. Stiekem vind ik het af en toe wel grappig om wat Duitse benamingen en woorden door je teksten verweven te zien, maar je weet dondersgoed dat ik er enorm respect voor heb dat jij op deze manier in de wereld staat en ik heb daardoor ook verschrikkelijk leuk vind om je enthousiaste verhalen aan te horen. Het mooie daarvan blijft nog wel het gegeven dat we ondanks onze drukke agenda's altijd tijd zullen maken voor elkaar — tussen familie, school, stage, studie, vrienden en werk weet er altijd wel een GB met lieve woorden doorheen te schieten om elkaar er aan te blijven herinneren dat we elkaar niet vergeten.
    Hopelijk blijven we in 2017 doorgaan met het ontwikkelen van nieuwe ORPG's waarin de personages eigenlijk al half getrouwd zijn voordat ze ook maar één blik op elkaar hebben geworden. Cheesy? Mabye. Daar halen wij simpelweg onze schouders voor op en gaan verder met het schrijven aan de schattigste koppels in de geschiedenis van de schattige koppels.

          Cheryl • Stiles

    Beste Cher / Cheryl — Bedankt voor de geweldige ORPG die je me hebt gegeven, ook al kunnen onze personages daarin elkaar eerder vermoorden dan liefhebben. Daarbij is het een kwestie van tijd voordat we meerdere koppels toe kunnen voegen aan dat lijstje en dat vooruitzicht maakt me ontzettend blij. Zelfs oude koppels worden (wellicht in een nieuwe levensvorm) opnieuw leven ingeblazen en krijgen de eer die ze al die tijd al hebben verdiend.
    Alhoewel het meerdere jaren is geleden dat ik op Quizlet ben gekomen, kan ik me nog goed herinneren hoe zwaar ik naar jou op keek binnen RPG's. Nog steeds kan ik ontzettend genieten van je personages en schrijfstijl en ben je een aanwinst voor iedere RPG op het forum.

          Fren • Wasikowska
          You're the Ellie to m/ Daniel.

    Allerliefste Fren / Frennie — Jij als meisje van taal mag natuurlijk niet ontbreken op een website als Quizlet en daarom was ik blij om uit te vinden dat jij hier nog steeds rond aan het zwerven bent. Het is fantastisch om te zien dat je liefde voor taal steeds meer vorm start te krijgen door de mogelijkheden die je worden aangeboden in het leven. Alleen. . . Fren — wat heb jij een gigantische ontwikkeling door weten te maken. Compleet van drie zinnen lange RPG posts naar gedichten en verhalen van hoogstaand niveau. Als er ooit eens een gedichtenbundel in de rekken van boekenwinkels komt te liggen met jouw naam er op gegraveerd, belandt hij sowieso in mijn boekenkast.
    Verloren jaren hangen tussen ons in na het heropenen van een vriendschap die eens zo ongelofelijk hecht was en nu langzaamaan in volle glorie wordt hersteld. Gelukkig hebben we het al die jaren weten te herinneren: 'We are more than the sum of parts.'

          Liesje & Qing • MabeI & Metamorphoses
          You're the Stephens to m/ Kings.

    Alliefste Liesje & Qing — Wat is het heerlijk om met jullie tweeën te fangirlen over de wonderen die Mr. King voor ons in de wereld heeft geschreven door middel van zijn veelvuldige boeken. Voor 2017 heb ik weer nieuwe boeken van deze held op mijn booketlist (dank je wel voor dit begrip, Liesje) geplaatst en daar zal ik jullie ook vast en zeker over gaan lastig vallen.
    Daarnaast een simpele shoutout naar jullie twee omdat ik vind dat jullie een grote bijdrage hebben aan de Quizlet gemeenschap. Ondanks dat we niet veel praten, heb ik veel respect voor jullie en vind ik het altijd fijn om jullie op het forum (of daarbuiten) voorbij te zien komen.

          Megan • Erso
          You're the Poe to m/ BB—8.

    Allerliefste Meg / Megs / Megsie / Megan / Boo / Kip / Lief — Zojuist hebben we meerdere malen benoemd dat we geen idee hebben wat we moeten schrijven bij elkaar in dit topic. Echter, ik ga toch een poging wagen aangezien iemand zoals jij absoluut niet mag ontbreken in mijn lijstje van eindejaarsberichten. Want zeg nu zelf — waar zou ik zonder jou moeten zijn op dit moment en alle andere momenten? Mijn beste maatje. Mijn beste vriendinnetje. Mijn sassenach uit het verre Rotterdam.
    Alhoewel we het afgelopen jaar diepe dalen mee hebben gemaakt (zowel alleen als samen) is het een wonder te noemen dat we van het ene op het andere moment het contact weer opzochten met elkaar en binnen enkele uren verder gingen waar we ooit zijn gestopt. Het voelde zo natuurlijk en normaal om gewoon mezelf te zijn bij jou, dat ik daar nu nog steeds ontzettend blij om kan worden. Als er één plek is op de wereld waar ik me op dit moment daadwerkelijk 'thuis' voel — dan is het bij jou. Of we nu meeten of slap kletsen via de chat, ik kan doen en laten wat ik wil bij jou zonder daarop beoordeeld te worden. Sterker nog, je moedigt me aan om mezelf te zijn. Niet alleen dat — je zorgt voor me, je maakt je zorgen om me, je maakt grapjes over en voor me, je spamt me onder met van alles en nog wat, je fangirlt met me, je rant met me over de stomste dingen, je laat me weten dat ik met je kan huilen en lachen en dat je er altijd voor me bent. En dat is wat ik nodig heb — nu, altijd.
    Eigenlijk kan ik dit bericht zo lang, uitgebreid en emotioneel maken als ik zelf zou willen — maar ik denk dat we beiden weten wat we willen zeggen, wat we stiekem door middel van alle kleine dingen dagelijks al tegen elkaar zeggen. Dat we er altijd zijn voor elkaar. Dat we elkaar overeind houden als het zelf even niet wil lukken. Dat we van elkaar houden.

          Nikki • Cozyre

    Beste Nikki — Hoe fijn was het om een nieuw iemand op Quizlet te leren kennen die net zo'n grote liefde had voor Karen Rose als ikzelf. Door middel van jou enthousiasme heb ik een lijstje gecreëerd van alle boeken van deze fantastische schrijfster die ik nog zou willen lezen, waardoor mijn booketlist voor 2017 vele malen langer is geworden dan ik van te voren had durven hopen. Gezamenlijk zouden wij urenlang kunnen praten over boeken en ik hoop dat we dat in het aankomende nieuwe jaar daarom ook nog heel lang kunnen doen. Dat in een combinatie met schaamteloos ranten over de professoren op de Radboud Universiteit lijkt me het begin van een hele mooie vriendschap.

          Yolanda • Gibbs

    Beste Yo / Yolanda — Bedankt dat je altijd als een van de eersten klaar staat om me een luisterend oor te bieden op het moment dat ik dat nodig heb. Door middel van jouw concrete adviezen heb ik altijd weer een stapje dichterbij mijn doel kunnen komen ofwel gewoonweg rustiger kunnen worden doordat jij me gerust hebt weten te stellen. Volgens mij kan ik voor een heleboel personen spreken als ik hierbij zeg dat je zo onderhand 'the big sister' van Quizlet bent geworden — iemand die altijd voor anderen klaar staat en zichzelf daarbij volledig weg kan cijferen. Anderen zijn zo graag bij je door je lieve en ontspannende uitstraling, dat je nooit ofte nimmer moet vergeten hoeveel personen er achter jou staan op het moment dat je dit benodigd hebt. Begrijp dan ook dat het niet erg is om hulp te vragen of anderen in te schakelen om iets voor je te betekenen — het grootste gedeelte van de Quizlet gemeenschap staat bij je in het krijt of zouden je vrijwillig door het vuur willen helpen.

          Fit met Quizlet

    Alhoewel het de laatste tijd niet wil lukken voor mij om me te richten op een gezonde levensstijl, ben ik er honderd procent van overtuigd dat jullie me al een harde zet in de goede richting hebben gegeven. Door middel van jullie enthousiasme en ideeën word ik er dag na dag aan herinnerd hoe belangrijk het is om goed voor mezelf te zorgen en daar de voordelen van te plukken na lange termijn. Daarbij heb ik een groot gedeelte van mijn goede voornemens voor het jaar 2017 gebaseerd op jullie input — waardoor ik ook hoop dat de whats'appgroep nog lang zal blijven bestaan om me daarin te steunen. Jullie zijn stuk voor stuk fantastische meiden en ik heb ontzettend veel respect hoe jullie keer op keer opstaan om te gaan sporten, wandelen of gewoon een gezonde (maar super lekkere) snack klaar te maken.

          Q's Bookclub

    Door middel van dit initiatief zijn twee van mijn favoriete bezigheden gecombineerd — lezen en Quizlet. Het is fantastisch om te zien hoe enthousiast anderen kunnen zijn over boeken, personages en ships. Doordat ik deze factor echt mis in 'real life' doet het me heel erg veel goed om bij jullie te kunnen fangirlen over gelezen passages of nieuwe aankopen voor in mijn boekenkast. Hopelijk houden we het met z'n allen in 2017 vol om iedere maand een boek, een boek van een serie en een story van Quizlet te lezen en hier uitgebreid over te praten.

    •••

    De afgelopen weken ben ik steeds meer contacten gaan leggen op deze geweldige website, waardoor ik alvast mijn verontschuldigingen maak als ik iemand ben vergeten te vermelden in bovenstaande lijst. Doordat ik beginnende vriendschappen heb besloten niet te vermelden, moet je niet denken dat die minder belangrijk voor me zijn. Hopelijk kan ik ze er in 2017 bij zetten omdat ik m'n kringen hier dan weer uit heb kunnen breiden. <3
    + Barickson & Viraha — Bedankt voor het laten zien wat echte vriendschap inhoudt, I'll never forget that and I love you both for that lessons.


    •

    Bedankt iedereen ook al denken jullie vast; Daar is ze weer.

    Maar hartstikke bedankt om de laatste 2 a 3 maanden van mijn 2016 nog wel leuk te maken. Heel erg bedankt!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known