• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw leuk idee weer dit.

    Wel om te beginnen 2016 is een moeilijk rot jaar geweest. Mijn broer met zijn ongeluk waarbij iemand om kwam, mijn paniek aanvallen en angsten. Maar dit laat ik lekker allemaal achter in 2017. Ik heb vorige week mijn therapie afgesloten en daarom zal het beter gaan. verdriet en gedachtes zullen altijd blijven om mensen niet te vergeten.

    2017 gaat mijn jaar worden, ik studeer hopelijk af, heb een baan op mijn stage en ik ga eindelijk na iets van 8 jaar naar een vriendin in Engeland.
    Ik wil eigenlijk maar 1 iemand echt bedanken en dat is Femke. Lieve Femke, je hebt het zuur gehad met al mijn negatieve, verdrietige en boze berichten het afgelopen jaar. Elke keer was je er voor mij, bleef je langer op omdat ik wilde RPG'en of zodat ik mij kon afleiden. Je motiveerde en steunde mij heel erg. Dat heeft mij geholpen in mijn verwerkingsproces. Midden in de nacht met jou berichten sturen en jij die bezorgd was. Paar keer elkaar gezien op de webcam en wat een lol hadden we dan. Inmiddels appen we en snappen we regelmatig en ik kan zeggen dat je geweldig bent. Lieve Femke ik wil je hiermee heel erg bedanken voor je steun, liefde, en alles wat wij gedeeld hebben het afgelopen jaar. Laten we hopen op een beter jaar en nog vele jaren samen lol hebben.

    Verder weet ik niet meer wie het precies zijn maar een aantal mensen waarbij ik terecht kom als ik het even niet meer zag zitten. Dat waren de zogenaamde 'vertrouwenspersonen' op Quizlet. Ik ben blij dat dat geslaagd is en dat zij mij zo goed hebben kunnen helpen (en waarschijnlijk vele anderen).

    Iedereen bedankt en een goed, vrolijk, liefdevol en gezond 2017 voor iedereen. Met een hoop Quizlet dagen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Natas

    Lisa/Pickett
    Jij bent een van die mensen die Quizlet echt leuker maakt, door je toffe initiatieven, aanwezigheid op het forum en je heerlijke verhalen. Ik hoop dat je door blijft gaan met schrijven, want volgens mij ga jij er zeker wel komen. ^^ Hoewel ik je volgens mij niet het meeste spreek op meetings, vind ik het wel altijd gezellig als je erbij bent en daarnaast is je Harry Potter enthousiasme echt aanstekelijk. :3

    Dankjewel! Dit is echt super leuk om te horen, echt heel lief c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Navigator schreef:
    (...)
    Nina/Mylintis, Nana/Avarosa, Dries/Founder, Veerle/Auror, Lisanne/Thymbraeus, Felicia/Bowtruckle, Jarne/Debbaut, Amina/EvilDaughter, Evi/Ungoliant, Erica/Scandal, Wendy/Kunikida, Lindsey/Saorsa, Romi Dazai, Amber/Cliffhanger, Eva/glitterdonut, Leentje/Gisborne, Naomi/JetBlackHeart, Wolfram/MrGrey, LeahFirgun, Manon/Patholoog, Qing/Metamorphoses, Shania/Allerton, Evi/dayxdreamer, Anne/Thuria.
    Jullie wil ik ook heel graag bedanken, maar de letters gaan een beetje voor mijn ogen dansen. Sommigen van jullie heb ik gemeet, wat ik onwijs gezellig vond en zeker voor herhaling vatbaar was. Anderen hebben verhalen geschreven waar ik ontzettend van genoten heb, of hebben juist hele motiverende reacties op mijn creaties achtergelaten. Met sommige heb ik aan het begin van het jaar (of nog daarvoor) contact gehad, en hoewel dat verwaterd is, ben ik jullie zeker niet vergeten. En sommigen van jullie ken ik helemaal niet zo goed, maar vind ik gewoon een onwijs leuke toevoeging aan Quizlet. Jullie maken Quizlet tot wat het is, dus bedankt daarvoor. <3


    Awwww lieverd! Jij ook bedankt he? Niet alleen voor de geweldige meeting aan het begin van het jaar, maar gewoon je aanwezigheid op Q, de Surprise-met-echte-cadeau's actie en gewoon hoe je bent! You're amazing, so thank you for being on here <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Addie/Pagu
    Ik zou de grootste sneeuwballengooier haast nog vergeten, maar niet dus. Ik had het je al eens gezegd, maar ik vind het heel gaaf om te zien hoe jij je binnen een jaar als een super actieve user hebt geprofileerd en je hebt de afgelopen dagen heel veel mensen (waaronder ik) met oprecht leuke reacties verblijdt. ^^ Dus nogmaals dank daarvoor, blijf dat ook vooral het hele jaar doen, haha.


    AAAAAAAHW. Niet meer de grootste maar wel de meeste fluffy reacties :Y) Ben ik zo actief en verslaafd dan? D: Ben ik zo verslaafd aan de community? DD: Ik moet nog steeds verder aan Hij stal mijn leven, schande, zelfs al is het granietgoed (want keigoed is mainstream). Ik zal ze allemaal nog wel lezen. :Y) Heel graag gedaan en gelukkig nieuwjaar.


    Heaven is a place that we all have

    Nog even een kort berichtje:

    Lieve Naomi // @Leora & Mirte // @Sweetwine

    Dankjewel dat jullie naar mij luisterden laatst. Ik heb het echt heel zwaar met mezelf de laatste tijd en jullie beiden waren er om mij - op jullie eigen manier - te helpen door naar mij te luisteren en te adviseren. Thank you so much. I will never forget that, like seriously. Jullie twee zijn echt gewoon schatjes en god wish I could pay you back for that but I can't so just know that I really did appreaciate you listening to me. <3

    Let's all hope that 2017 will be a better year for all of us!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:00 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ooh, dank je Natas! Ik vind Q ook heel gezellig met jou erbij. (: Jij bent super actief op het forum en dat is gewoon super leuk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik was eigenlijk van plan om dit niet te doen, maar gezien ik vergeten ben om kerstkaarten te versturen - waarop ik eigenlijk die berichten wilde zetten - ga ik het nu toch maar zo doen, want waarom ook niet. Ik zeg bij voorbaat al dat ik waarschijnlijk mensen ga vergeten, dat maakt je niet minder awesome though, maar ik doe echt mijn best.

          • Dwemi the cutie psycho/Marlow. Ik begin maar met jou, omdat ik het meeste met jou praat en de reden is omdat je gewoon super awesome bent. Ik heb echt super veel steun aan jou gehad dit jaar en volgens mij heb ik je dat nooit echt genoeg verteld, dus bij deze. Ik weet dat ik niet echt de makkelijkste ben om vrienden mee te zijn, omdat ik nogal negatief ben over veel dingen. Ik raak makkelijk geïrriteerd en boos en hoewel jij weet dat dit komt omdat ik niet echt geweldig in mijn vel zit, deal je er wel mee. Het spijt mij daarvoor en ik doe echt hard mijn best om dit te verbeteren, hopelijk gaat dit ook echt lukken, want dan kan ik weer meer een vriendin zijn dan dat ik nu ben. Ik weet dat je het hier niet mee eens ben, maar ik denk dat je beter verdient en ik hoop dat ik je dat in 2017 ook ga kunnen geven. Er staan een hele hoop leuke dingen op de agenda voor het komende jaar en ik hoop echt heel erg dat wij samen de opleiding van onze dromen kunnen gaan beleven. Ik weet zeker dat je het kan en ik geloof een volle 100% in je. Je bent een geweldig persoon en ik ga mij aan je vastklampen als een koala omdat ik je never nooit wil laten gaan.

          • Evans/Goldstein. Ik ken je echt al een hele tijd en onze relatie heeft nogal wat ups en downs gehad, ook omdat we allebei met onze eigen shit zitten, maar elke keer als ik met jou iets doe/een gesprek heb word ik weer echt super enthousiast. We kunnen echt als de beste samen fangirlen, maar dan overgaan naar super diepe gesprekken tot laat in de nacht over geaardheid en LSD. Ik heb al super veel avonturen beleefd voor jou en we gaan er nog veel meer beleven - ik kijk zo erg uit naar Londen omfg. Ik kijk enorm op naar jouw gedrevenheid en jouw enthousiasme en ik denk dat je een ware legend of Evans bent. Ik hoop echt dat we nog jaren Sily buddies blijven en kunnen fangirlen over Harry Potter en Avatar. Sowieso gaan we dit jaar weer super veel cosplay avonturen beleven en het wordt awesum as fuck.

          • Michelle/Macabre. Hey Mitshy. Wow, ik was echt zo bang toen ik jou na twee jaar weer een berichtje stuurde, maar ik ben echt super blij dat ik het gedaan heb. Ik heb je awesome fangirlheid gemist en ik vind echt dat je mega erg gegroeid bent als persoon in de afgelopen twee jaar dat we niet gepraat hebben. Echter, toen we elkaar weer zagen was het meteen hetzelfde zoals het eerst was en het leek alsof er nooit die tijd tussen gezeten had. Ik hoop echt voor je dat het nieuwe jaar weer goed gaat zijn en dat je nog meer gaat creëren, het je gaat lukken om keuzes te maken voor je studie/toekomst, maar vooral dat je het wat makkelijker gaat krijgen en nog meer redenen krijgt om te glimlachen. You're my awesome little satan, forever.

          • Ellie/WillNotLearn. The Moony to my Padfoot. Hey Ellie. You're awesome en ik ben echt zo zo zo blij dat ik je ontmoet hebt afgelopen week. Ik heb er bijna vier jaar naar uit gekeken en dat maakte het des te beter. Je bent nog meer awesome irl dan je via whatsapp bent en je was al super awesome. Ik vind het echt een eer om je al zo lang te kennen en ik hoop dat het nog veeeeel langer gaat duren. Je bent mijn Wolfstar en Dr. Martens fangirl maatje en je bent geweldig, lief and I love your awesome hair and style.

          • Dory/Valtersen. Just keep swimming swimming swimming. Hey Dory to my Nemo. Ik weet niet of ik je dit ooit verteld hebt, maar ik vind je echt super cool. Ik vond je aan het begin van Modern Marauders echt heel graag met je wilde praten, maar ja dat is een beetje stalkerig en dit klinkt probably ook weird, maar ik vind je naam awesome en je haar en je stijl en je bent grappig en super leuk. Dus ja. Dory, ik vind het echt awesome dat ik je - ook al was het super kort - heb mogen ontmoeten en ik vind sowieso dat we dat snel weer eens moeten doen. Ik denk dat je een super badass keuze heb gemaakt door voor jezelf te kiezen en niet voor je studie en wat de maatschappij verwacht etc. Ik hoop dat je super veel plezier gaat hebben als aupair(zo schrijf je dat toch lol?) en je vindt vast wel je weg weer, cause ur moaaaaaah wwooooaaaahhhhwaaaaa (fucking awesome in het walvis).

          • Flo/dubbelstrijder. Hallo Flootje - dat klinkt stom sorry. Ik ben altijd jaloers op jou omdat jij echt zo'n tumblr persoon ben. Je kan jou op de meest aesthetic blog plakken en het past - cause that makes sense yes. Ik vind je personages bij RPGs altijd zo super leuk droog en witty, net zoals jij zelf bent. Ik ken je nu al best wel lang en ik weet zeker dat ik je nog wel langer ga kennen - hoop ik tenminste. Je bent een geweldig persoon met echt super goede humor.

          • Fluff Factory/Quake. Marie is gewoon niet jouw juiste naam, want fluff factory is echt zoveel meer accurate. Ik vind dat we onze slimy ORPGs maar weer eens moeten oppakken dit jaar haha, want sowieso dat Wacely en zo de beste ships ever zijn. Je bent super mega slim - jealousy - en grappig en droog. Ik vind het echt geweldig om met je te RPGen en ik hoop dat jij het ook leuk vindt, al geloof ik niet dat er ooit iets voor jou gaat zijn waar je meer van houdt dan voedsel - en niemand neemt het je kwalijk want eten omfg.

          • Roms/Roms. Je bent weer teruggggggggg! Ik heb je echt gemist, want ik dacht echt dat we je kwijt waren. Jij hoort natuurlijk echt helemaal bij de Modern Marauders squad en die is echt niet compleet zonder jou. Ik kan niet wachten om weer chaos te schoppen met onze personages en weer te slijmen over Gworian en Badass Rebel. Je bent een awesome persoon en op de een of andere manier zie ik een roodharig persoon bij mij als ik aan jou denk, maar dat klopt geloof ik helemaal niet. Oh well. (Waarom heb ik jou eigenlijk in mijn mobiel staan als Kit Kat?) Happy new year Romsie.

          • Lotte/Mignon. Ik heb niet echt super veel gesproken met jou buiten het RPG, maar vanaf wat ik daar meegemaakt hebt denk ik dat je een super lief, awesome en caring persoon bent. Ik vind het echt heel leuk dat je ingesprongen bent bij ons RPG en nu ook deel uitmaakt van de familie. Net zoals Roms zie ik jou met rood haar voor mij, maar dat zal denk ik wel iets te maken hebben met de karakters haha. Hopelijk blijf je nog lang onze Evans.

          • Lotte/Skaikru. Ik ben echt vet blij dat jij de keuze hebt gemaakt om onze groep op whatsapp te joinen, want je was altijd echt super actief in het RPG, maar alleen maar vanaf Quizlet. Nu maak je gewoon deel uit van de awesome squad en je bent super awesome en grappig. Ik blijf altijd van de relatie tussen Sirius en Scarlett houden, want die is gewoonweg awesome. Ik blijf genieten van je persoonlijkheid en je geweldige RPG karakters! ^^

    *op dit punt realiseerde ik mij dat ik echt vaak het woord "awesome" gebruik*


          • Marty/Dougal. Jij bent echt een mega overenthousiast persoon en dat vind ik echt super leuk. Het is zo tof dat je de plek ingevuld heb als James en ik ben erg blij dat ik je gevraagd heb, want je maakt het RPG zeker compleet. Ik vond het ook geweldig om je te ontmoeten en in je sprankelende aanwezigheid te verkeren. You are my mattie, matty. Don't forget that. There will always be a doormatty in my home where you can wipe your shoes on.

          • Meeko/Altaria. Meekooooooo. Hey Aviev, bij deze vind ik dat wij vaker moeten afspreken, want het is nu wel een soort traditie dat wij elk jaar naar Anna's musical gaan, maar dat is veel te weinig. Ik vind onze diepe gesprekken in de auto echt leuk en af en toe die keer dat we elkaar op Amsterdam Centraal zien is ook super leuk. Je bent een super awesome persoon en ik vind het echt super leuk dat je altijd met zoveel enthousiasme mijn verhalen leest.

          • Miriam/PeterMaximoff. Hey Mir. Wow ik ken jou nu ook echt al super mega lang ;o ik verbaas mij er altijd over hoe jij zo snel zulke goede en lange posts kan schrijven. Echt respect daarvoor, want je leeft je echt geweldig in in jouw personages. Daarnaast is het altijd leuk als we weer een linkje binnen krijgen met dingen waarover we kunnen fangirlen, want dat doen we het liefste. Je bent echt super geweldig en van al je personages heeft vooral Luke een speciaal plekje in mijn hart, cause everyone loves the leprechaun.

          • Sav/Granian. Ik heb jou ook al ontmoet afgelopen week. Echt super mega awesome om verblijd te worden met je geweldige rode haar en vet leuke aanwezigheid. Hoewel je al super lang niet mee meedoet met het RPG zelf ben je nog steeds deel uit van de familie en dat is gewoon geweldig. Je hebt altijd wel iets te vertellen in de chat en ik heb er zoveel respect voor dat je de stap gaat zetten en gewoon gaat proberen om te studeren in Engeland. Dat is echt zo cool en ik wil al je verhalen horen - zolang je maar niet vergeet dat wij bestaan. Ik hoop echt dat het je gaat lukken en ik weet ook echt zeker dat je het kan! ^^

          • Sharon/Blitzen. Heya Shar. Ik ken jou nu ook al een poosje en ik word altijd vrolijk van jouw enthousiasme en ideeen. Je bent super actief en enthousiast met het organiseren van fandom dingen en ik vind ook dat je vooral zo door moet gaan. Also, don't forget us, dit was je eerste RPG en wij zijn cool *puts on sunglasses*. You're awesome, keep the good work up.

          • Yubby/dubbeIstrijder. Hey yu. Wij kennen elkaar nu echt al veel te lang via verschillende RPGs en je blijft echt super awesome. Ik heb er echt respect voor hoe je op zo'n jonge leeftijd al gewoon pro schrijft en photoshopped. Yu are so good. Ik zal Zachros nooit vergeten en ik denk dat we die ship nu gaan reïncarneren in andere ships - ik kan niet wachten. Jij bent net zoals Floor ook al zo'n aesthetic tumblr persoon #jealous en ik vind dat je echt trots mag zijn op je insta feed. Yu, are awesome. I'm not sorry for the annoying puns.

    Dit was iedereen die nu in het Modern Marauders gesprek zit, maar er hebben nog een hele hoop andere mensen meegedaan en die zijn ook super awesome. Ik ben jullie echt niet vergeten. Hoe lang of hoe kort ook, het was geweldig dat jullie de happy family gejoined hebben.

          • Anouk/Trump Sanne/Ziegler Danu/Cotrona Ilona/Amatis. Het was echt een uitdaging om alle usernames te vinden, jeez. Ik mis er geloof ik nog wel een paar uit dit rijtje, maar ik wil nog even benadrukken hoe geweldig jullie zijn. Ondanks alle drama was het High School RPG toch super leuk en blijven jullie super geweldig. Ik RPG/spreek jullie vast nog wel een keer.

          • Femke/JamesPotter. Zonder James is Sirius niet compleet. Hey awesome Prongsie. Hoewel wij niet heel veel in privé spreken, blijft het altijd super gezellig overal met jou. Ik heb je nu al meerdere keren gemeet en praat nog steeds met je in het Podderige Arendelle. We kennen nu al vet lang en dat gaat sowieso nog veel langer door zo, want je bent super awesome en ik wil je niet niet kennen. Je ben vrolijk en grappig en slim en ik kan vooral genieten van je onhandigheid. De volgende keer als we gaan zwemmen, zorgen we dat de kwallen uit het water zijn. Also, blijf eens een beetje uit de buurt van die spiegel, Gilderoy.

          • Roos/SiriuslyBlack. Ik vind het super jammer dat wij elkaar niet zoveel meer spreken, want ik heb zeker een goede tijd met je gehad. Vooral in de Maximus periode *begint spontaan Love is an open Door te zingen*. Ik hoop dat je weer wat meer tijd gaat krijgen voor Quizlet dit jaar en misschien kunnen we Maximus nog wel eens oppakken. Je blijft altijd mijn awesome mede Sirius Black, want van hem zijn er nooit genoeg.

          • Natas/Navigator. Ik heb volgens mij nog nooit een Quizlet meeting gehad zonder jou. Je bent wel een beetje de meetingslet van Quizlet. Ik ben echt super blij dat ik een boek van je heb weten te bemachtigen en ik heb er echt veel respect voor dat het je het gelukt is. Het lijkt mij echt geweldig om net zoals jou zoveel te kunnen schrijven als een baan en ik kijk dan ook erg naar je op. Quizlet is absoluut niet compleet zonder jou en al jouw initiatieven om jonge schrijvers te helpen en al je Tolkien related marathons.

          • Sofie/Occamy. Ik ken jou nog niet echt super lang - hoewel ik altijd super erg tegen je opkeek terwijl ik je verhalen las en je op het forum zag - maar we hebben nu al vet awesome avonturen meegemaakt. Samen naar de Fantastic Beasts premiere gaan was echt geweldig en super gezellig. We hebben echt diepe en leuke gesprekken gehad en vooral heel veel lol gemaakt en gefangirld. Ik kijk er echt heel erg naar uit om je volgende week weer te zien en ik hoop dat onze avonturen nog veel verder door gaan.

    Nou, ik heb nu wel zo'n beetje alle berichtjes gehad denk ik, maar ik wil nog even een paar mensen noemen die Quizlet compleet maken en dat zijn Square - je verhalen zijn echt geweldig, Scribe - je hebt altijd super leuke initiatieven, Krolock - je bent super veel aanwezig en maakt Quizlet echt compleet en Nikki die ik de afgelopen paar maanden beter heb leren kennen op de meetings die ook nog steeds een onderdeel is van Quizlet. Daarnaast zijn er vast nog veel meer mensen die hier bij moeten, maar het zijn er te veel dat ik het echt niet allemaal weet. Jullie zijn allemaal geweldig. Iedereen waarmee ik RPG en iedereen die ik gemeet heb. Blijf vooral hier op Quizlet en blijf het gezellig maken, want jullie zijn awesome. Also, dankjewel crew voor het beheren van deze site, want natuurlijk is het zonder jullie en jullie geweldige initiatieven niet compleet.

    *drops mic*

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 14:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bedankt Natas, het is echt heel fijn om gewaardeerd te worden (bloos)

    IK weet niet hoe dat voelt

    Kan ik jullie niet gewoon allemaal een knuffel geven? :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Kan ik jullie niet gewoon allemaal een knuffel geven? :"D

    Exactly!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gezien de gigadrukte en de overload aan mensen die ik iets wil zeggen en het gebrek aan woorden om iets te kunnen zeggen hier alvast de eerste lading.:'D

    ~ Meaghan/Nerveus
    We hebben weeral veel te weinig gepraat dit jaar.:/ Neemt niet weg hoe geweldig ik je vind! Van onze gedeelde passie voor Center Parcs tot gewoon je hele karakter. Je bent echt geweldig en dat gaat niet veranderen in 2017. Het enige wat moet veranderen is het aantal momenten dat we met elkaar praten. Die moeten namelijk veel meer voorkomen!(:
    Ik hoop dat 2017 een geweldig jaar voor jou wordt. Want jij verdient alleen maar positieve dingen, ik hoop dat ik daar ook aan ga kunnen bijdragen.(:

    ~ Yolanda/Gibbs/Panda/Yopanda/Pandawanda
    Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi! Ik wil even zeggen hoe blij ik ben dat onze gezamenlijke meeting bijna rond is en we hem bijna zullen kunnen starten!*O* Yolanda meeten staan namelijk al jaren op mijn bucketlist, dus dat moet in 2017 maar eens geschrapt worden. Eigenlijk, bij wie staat Panda meeten niet op de bucketliest? Wie wil nu niet zo'n lieve vrouw ontmoeten?
    Ik hoop dat het lukt om je muzikaal talent verder te ontwikkelen in 2017 en dat we terug veel met elkaar mogen praten. Ook hoop ik dat je wat meer leuke dingen mag gaan meemaken dan in 2016.
    Het allerbeste!^^

    ~ Sylvie/Goldberg/Sylstar
    Sylvie, er is zoveel dat ik jou wil zeggen, maar het lukt niet zo goed.:/ Ik ken jou als één van de langste en zoals je zelf zei hebben we ongelofelijk veel meegemaakt hier. Ik weet alleen dat ik me geen leven zou kunnen voorstellen zonder gesprekken met jou. Je weet altijd wel het juiste te zeggen om me op te beuren en me te helpen. Daarbij is het ook gewoon gezellig om met jou te praten. Jou meeten staat trouwens ook nog op mijn bucketlist!:o
    Ik hoop dat we in 2017 veel meer contact gaan hebben en dat het een heel leuk jaar voor jou gaat worden, want dat verdien je!
    Mja, bedankt voor alles ga ik maar zeggen.(:

    ~ Erica/Scandal
    Erica, ik denk dat je te weinig beseft wat je werkelijk betekent voor mij, de crew, de users en Quizlet in het algemeen. Nee, even serieus, ik ben je niet alleen als een Quizletvriendin gaan zien, maar ook als een echte vriendin. We hebben elkaar dan ook al zoveel ontmoet en ik zou tegen jou echt alles durven zeggen. Mja, ik hoop dat ik voor jou ook zo iemand ben.(: Ik wens je veel geluk met Q, je werk, je vriend, je eigen huis, kayak,... Voor de rest nog eens een dikke knuffel en bedankt voor alles!

    ~ Emma/Krullie/MamaQ
    Je vraagt jezelf steeds af waarom mensen zo'n waarde aan jou blijven hechten. Dat je dat zelf niet weet verbaasd me oprecht. Naast het feit dat jij meer dan acht jaar alles gegeven hebt voor Q, waarvan vier jaar de gehele crew hebt aangestuurd, ben je ook echt gewoon een tja, je bijnaam doet het al vermoeden, moederfiguur voor veel users. Bij wie kan je altijd terecht met problemen? Bij Emma. Wie is er zo open, hartelijk, lief en sociaal? Emma. Je bent veel meer dan dat je zelf denkt of weet en ik kan het ook niet goed onder woorden brengen. Je weet iedereen altijd op te beuren en het beste in iemand naar boven te halen. Lieve Emma, ik ga je echt missen in de crew, na je vertrek bleef er voor mij echt een gat achter. Alsof ik nog steeds verwacht dat je het modforum komt binnengehuppeld en goede tips geeft om zo een zaak perfect op te lossen.
    Echt oprecht bedankt.(:

    ~ Dries/Founder
    Je had het dit jaar erg druk, daarbij had ik ook niet een bepaald rustig levendje, daardoor hebben we redelijk weinig met elkaar gepraat. Toch ben je een collega van me geworden!:o
    Ik vind het altijd gezellig om met je te praten en hoop dan ook dat we meer contact zullen hebben in 2017!^^ En hopelijk ook eindelijk eens een meeting!


    Queer zijn is gewoon alles

    Nawh, bedankt Jarne!


    16 - 09 - '17

    Natas, vergeet je mij nu gewoon? D: Ik ben zwáár beledigd!

    pls don't take this too serious

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 17:01 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Natas
    Wat lief! Ik hoop dat we elkaar nog een keer meeten want ik vond je echt ontzettend tof!

    @Lisa
    Dankjewel voor je lieve woorden. ^^ Ik wens jou een geweldig 2017 toe!