• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    (...)


    Amazing!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    gelukkig hebben we alcohol


    het neemt je problemen niet weg maar het doet je vergeten dat je er zelfs hebt

    En de volgende dag wordt je wakker met knallende koppijn, moeten mensen zacht praten (het liefst niet natuurlijk) en kan je het daglicht niet uitstaan. Meestal dan. Anders heb je geluk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    hahaharmemoslimshahahaharmeikhahhaharmeleeftijdsgrens

    I thought you were a little squirrelrebel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    En de volgende dag wordt je wakker met knallende koppijn, moeten mensen zacht praten (het liefst niet natuurlijk) en kan je het daglicht niet uitstaan. Meestal dan. Anders heb je geluk.


    oei nog nooit last gehad tbh hahaha voor je gaat slapen genoeg water drinken

    zelfs na die nacht die ik me niet meer kan herinneren voelde ik me nauwelijks slecht - die avond ben ik zelfs nog eens gaan feesten xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    oei nog nooit last gehad tbh hahaha voor je gaat slapen genoeg water drinken

    zelfs na die nacht die ik me niet meer kan herinneren voelde ik me nauwelijks slecht - die avond ben ik zelfs nog eens gaan feesten xd

    Hehe, dat heb ik toen ook ondervonden toen een van mn vrienden doodleuk de volgende dag pas zei. Het was eigenlijk meer in het algemeen bedoeld. Ik heb het weleens gehad tho. Dat was echt een van de eerste keren dat ik dronken werd en de fijne na-effecten van drank zag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    en toen was plotseling mijn bestand weg?????????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Flodder blijft geweldig.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hahah, deze jongeren die het hek openden, ons zagen staan en toen snel weg renden. Stel pussies. Ik weet niet hoor, maar we waren aan het praten en de lampen waren aan. Jullie zijn echt zo dom.

    Wil je morgen please reageren op mijn appje? Ik heb je nog steeds nodig nu ik in deze shit zit door een fout van ons beide.

    // het zou fijn zijn als je klopt voor je de kamer binnenkomt en ik zou het nog fijner vinden als je helemaal niet stoort als ik met een behandeling bezig ben. Het is de bedoeling dat - dat een ontspannen moment is voor de liggende persoon.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 23:58 ]

    Chirrut schreef:
    Een advertentie voor Pathé dat ik rogue one daar moet gaan kijken. Als je iets niet hoeft te adverteren voor mij...

    In ander nieuws: morgen ga ik rogue one weer zien


    Eyyyy, geheel toevallig ga ik ook morgen. (nerd) Alleen ga ik niet naar de Pathé, haha.

    ---

    Iemand: jij bent altijd zo goed met woorden!
    Letterlijk sample uit mijn notities: "want nu flopt dat gewoon meteen naar het volgende dinges"
    Ik lieg tegen jullie allemaal, mensen. Stiekem ben ik een random word generator met veel geluk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm so so so stupid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien was dertien uur aan een stuk door aan een verslag werken niet zo'n top plan.


    Echt rot een eind op met die tyfus muziek. Ik wil later echt een huis hebbem dat allerlei kut muziek van buiten tegenhoudt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn vriend moet echt van die ongezonde frisdranken af komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand help me met een smoes verzinnen zodat ik niet naar kerstgala hoef.


    — Inner peace, it's hard to find. —