• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahahha, Ik lees je oude whatsapps naar mij. Een bericht van 5 oktober 2013.
    'Het enige dat ik wil is je gelukkig maken en dat heb ik verpest. Maar ik zal het goedmaken en altijd eerlijk tegen je zijn want je bent echt mijn alles en je weet niet half hoeveel ik van je hou.'
    'Ik ben er echt klaar mee.'
    [drugs]
    Dat heb ik gemerkt in de 2 jaar er na. Vooral het 'ik zal eerlijk tegen je zijn' en 'ik ben er klaar mee' gedeelte. Ja, daar heb je je echt aan gehouden.

    Waarom bewaar ik toch altijd screenshots van onze ruzies.. Ik voel me altijd zo slecht als ik ze terug lees. Maar het doet me ook wel weer goed om te zien dat we wel goede periodes hebben gehad in onze relatie. Toen probeerden we de problemen nog te fixen. De 2 jaren daarna niet meer. Waar is het toch fout gegaan?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:04 ]

    Ik heb echt zo'n grote hekel aan weerwolven van wakkerdam en roleplay topics.

    Ugh mijn ex wilt weer met mij praten maar het mag niet van mn vriend maar ik ben zoooooo slecht in mensen negeren

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:11 ]

    Dit is mijn rant over Q.


    Ik heb een hekel weerwolven van wakkerdam en ik zou het echt heerlijk vinden als er een topic filter voor was. Ik vind het vervelend dat het forum leeg loopt en elke keer als ik een topic maak of ik reageer op een topic reageert niemand of weinig mensen. Ik vind het vervelend dat vooral de populaire mensen aandacht op Q krijgen. Ik vind het vervelend dat niemand meer om kijkt naar de lijstjes. Vroeger deed ik totaal niet mijn best en kreeg ik 1000 mensen die het hadden gelezen, nu doe ik mijn best en krijg ik minimaal 30 mensen die het hebben gelezen. Ik vind het vervelend dat ik steed te horen krijg dat Q geen profielen site is als ik vraag voor meer custom dingen voor je profiel. Sorry to say maar Quizlet is ook geen verhalen site maar een Quizzen site. Toch zijn verhalen hier meer gewardeerd dan quizzen. Als ik een Quiz maak krijg ik max 20/30 mensen die mijn Quiz hebben gedaan. En toch gaan mensen zeuren dat ze geen lezers krijgen terwijl iedereen hier meer met verhalen schrijven en lezen bezig is dan Quizzen maken of iets anders. Ik vind het vrij irritant dat ik te horen krijg dat Quizlet populairder zou moeten worden door trends, terwijl het in mijn ogen daar echt niet aan ligt. Ik vind het irritant dat ik heel wat suggesties heb gedaan, en ze zijn allemaal afgewezen. Die niet afgewezen waren stonden niet eens in het suggestie topic en er is nog helemaal niks aan gedaan, terwijl er ondertussen al heel wat topics zijn langs gekomen over dat Q naar nieuwe suggesties zoekt. Ik vind het irritant dat er een topic was dat Q helemaal was gefixt, terwijl ik nog heel wat lege plekken zie en heel wat bugs zie.

    Anyways, ik ben niet boos op Rutger en de Qrew, en ik wil ook niemand aanvallen. Dit is alleen wat ik via mijn ogen zie en voel.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    dus jip, je maakt een account aan, je volgt mij en famke (@ceruleannnnn en @sconelarioo) en dan ga je random shit posten en mensen terugvolgen als zij je volgen en ja drunkposts


    oké i tried i followed you
    maar ik heb wel een ander account aangemaakt lol


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hongerrrrr... Zal ik maar even een kleine pauze inlassen? Ik heb wel al bijna 2 hoofdstukken af in deze tijd dat ik gewerkt heb..

    Ja. Ik ga pauze nemen. Helemaal klaar mee tbh maar hierna kan ik wel weer aan de slag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wortelsap schreef:
    Dit is mijn rant over Q.


    Ik heb een hekel weerwolven van wakkerdam en ik zou het echt heerlijk vinden als er een topic filter voor was. Ik vind het vervelend dat het forum leeg loopt en elke keer als ik een topic maak of ik reageer op een topic reageert niemand of weinig mensen. Ik vind het vervelend dat vooral de populaire mensen aandacht op Q krijgen. Ik vind het vervelend dat niemand meer om kijkt naar de lijstjes. Vroeger deed ik totaal niet mijn best en kreeg ik 1000 mensen die het hadden gelezen, nu doe ik mijn best en krijg ik minimaal 30 mensen die het hebben gelezen. Ik vind het vervelend dat ik steed te horen krijg dat Q geen profielen site is als ik vraag voor meer custom dingen voor je profiel. Sorry to say maar Quizlet is ook geen verhalen site maar een Quizzen site. Toch zijn verhalen hier meer gewardeerd dan quizzen. Als ik een Quiz maak krijg ik max 20/30 mensen die mijn Quiz hebben gedaan. En toch gaan mensen zeuren dat ze geen lezers krijgen terwijl iedereen hier meer met verhalen schrijven en lezen bezig is dan Quizzen maken of iets anders. Ik vind het vrij irritant dat ik te horen krijg dat Quizlet populairder zou moeten worden door trends, terwijl het in mijn ogen daar echt niet aan ligt. Ik vind het irritant dat ik heel wat suggesties heb gedaan, en ze zijn allemaal afgewezen. Die niet afgewezen waren stonden niet eens in het suggestie topic en er is nog helemaal niks aan gedaan, terwijl er ondertussen al heel wat topics zijn langs gekomen over dat Q naar nieuwe suggesties zoekt. Ik vind het irritant dat er een topic was dat Q helemaal was gefixt, terwijl ik nog heel wat lege plekken zie en heel wat bugs zie.

    Anyways, ik ben niet boos op Rutger en de Qrew, en ik wil ook niemand aanvallen. Dit is alleen wat ik via mijn ogen zie en voel.







    Ik denk dat ik mezelf met dit wel duidelijk gemaakt heb. Al ben ik het extra eens met het dik gedrukte.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:39 ]

    Firgun schreef:
    (...)

    oké i tried i followed you
    maar ik heb wel een ander account aangemaakt lol

    Twitter is in het begin ingewikkeld maar is heel erg gebruiksvriendelijk dus na een tijdje snap je het wel ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wortelsap schreef:
    Dit is mijn rant over Q.


    ...


    Nee maar honestly, er zit wel een kern van waarheid in. Het is een algemeen bekend feit dat Q leegloopt en bijna enkel de verhalen nog aandacht krijgen. Als jij nu gaat stoppen, dan zijn er nog minder lijstjes en quizzen, though. Oh ja en wat Famke zei hieronder. ^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:41 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wortelsap schreef:
    Dit is mijn rant over Q.


    Ik heb een hekel weerwolven van wakkerdam en ik zou het echt heerlijk vinden als er een topic filter voor was. Ik vind het vervelend dat het forum leeg loopt en elke keer als ik een topic maak of ik reageer op een topic reageert niemand of weinig mensen. Ik vind het vervelend dat vooral de populaire mensen aandacht op Q krijgen. Ik vind het vervelend dat niemand meer om kijkt naar de lijstjes. Vroeger deed ik totaal niet mijn best en kreeg ik 1000 mensen die het hadden gelezen, nu doe ik mijn best en krijg ik minimaal 30 mensen die het hebben gelezen. Ik vind het vervelend dat ik steed te horen krijg dat Q geen profielen site is als ik vraag voor meer custom dingen voor je profiel. Sorry to say maar Quizlet is ook geen verhalen site maar een Quizzen site. Toch zijn verhalen hier meer gewardeerd dan quizzen. Als ik een Quiz maak krijg ik max 20/30 mensen die mijn Quiz hebben gedaan. En toch gaan mensen zeuren dat ze geen lezers krijgen terwijl iedereen hier meer met verhalen schrijven en lezen bezig is dan Quizzen maken of iets anders. Ik vind het vrij irritant dat ik te horen krijg dat Quizlet populairder zou moeten worden door trends, terwijl het in mijn ogen daar echt niet aan ligt. Ik vind het irritant dat ik heel wat suggesties heb gedaan, en ze zijn allemaal afgewezen. Die niet afgewezen waren stonden niet eens in het suggestie topic en er is nog helemaal niks aan gedaan, terwijl er ondertussen al heel wat topics zijn langs gekomen over dat Q naar nieuwe suggesties zoekt. Ik vind het irritant dat er een topic was dat Q helemaal was gefixt, terwijl ik nog heel wat lege plekken zie en heel wat bugs zie.

    Anyways, ik ben niet boos op Rutger en de Qrew, en ik wil ook niemand aanvallen. Dit is alleen wat ik via mijn ogen zie en voel.

    dat is de reden dat ik al heel lang geen lijstje of quizzen maak lol. Met die suggesties snap ik niet helemaal want als het echt niet mogelijk is dan doen ze het gewoon niet. En de laatste tijd heeft de qrew toch aardig wat voor Quizlet gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GifQueen.
    - Omg, ik moet dat als usernaam hebben. Fucking hel.

    // Dan zie je een BDSM story bij laatst gelezen. Is het fanfic. Goddemmit.
    - Dan kriebelt het echt weer om zelf nóg zo'n verhaal te schrijven. Ik wil echt een BDSM/seks boek uitgeven, maar ik schrijf alleen lege woorden en er zit geen gevoel in. Niemand die mijn boek zou gaan kopen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    K3 op Studio Brussel :D


    kindness is never a burden.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    dat is de reden dat ik al heel lang geen lijstje of quizzen maak lol. Met die suggesties snap ik niet helemaal want als het echt niet mogelijk is dan doen ze het gewoon niet. En de laatste tijd heeft de qrew toch aardig wat voor Quizlet gedaan.


    Ik heb het over dit Klik.

    Heel wat suggesties die ik en anderen hebben gedaan staan er gewoon niet tussen. Niet tussen ''afgewezen'', niet tussen ''in behandeling'' en niet tussen ''niet besloten.'' Dit topic komt uit 2013, maar is wel vastgepind als bovenste topic als je op ''suggesties drukt''. Misschien is het een optie dat ze hem updaten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 13:50 ]

    Wortelsap schreef:
    (...)

    Ik heb het over dit Klik.

    Heel wat suggesties die ik en anderen hebben gedaan staan er gewoon niet tussen. Niet tussen ''afgewezen'', niet tussen ''in behandeling'' en niet tussen ''niet besloten.'' Dit topic komt uit 2013, maar is wel vastgepind als bovenste topic als je op ''suggesties drukt''. Misschien is het een optie dat ze hem updaten?

    Inderdaad, en er worden regelmatig toch echt goede suggesties gedaan.

    Ik deed ooit een suggestie over meer genres om uit te kiezen en iemand ander over een beter leeftijdssysteem en dat staat ook nog nergens op afgewezen of op de suggestie lijst.