• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vandaag was zo leuk! :3 Gisteren een nieuwe accordeon gekregen en vandaag direct ingehuurd voor het hele weekend in Bourtange. Yaay! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We were the kings and queens of promise.
    We were the victims of ourselves
    Maybe the children of a lesser God between Heaven and Hell..,


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Finally done.

    Annemarie Jorritsma heeft een stom hoofd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik mis je. Maar ik zie je morgen, hehe.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 20:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    stom ding dat ik heb gedaan vandaag 1: een fles wijn geopend
    stom ding dat ik heb gedaan vandaag 2: vergeten dat ik een pan op het vuur had staan, mede dankzij ding 1
    leuk


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Yonghwa schreef:
    Ik mis je. Maar ik zie je morgen, hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké. Je geeft me twee keuzes; ik maak mijn keuze en dat was de 'foute' dus je wilt niet meer met me praten en blockt me dus op alles. Maar je belt me nu wel via Skype? Haha wtf man. Ik ben echt boos op je dus beter heb je een goed excuus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moest helemaal naar huis lopen, want die klote bus dacht dat het leuk was om alvast 2 minuten van te voren weg te gaan (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik had meer humor verwacht/gehoopt in The Jungle Book 2016. Misschien komt het nog.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No matter what people think, Let It Go will always be inspiring.


    vandaag was zoooooooo leuk ik ben zo blij dat ik desondanks ik examens heb toch ben gegaan xp

    + ik had die desperados echt niet moeten drinken :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Een advertentie voor Pathé dat ik rogue one daar moet gaan kijken. Als je iets niet hoeft te adverteren voor mij...

    In ander nieuws: morgen ga ik rogue one weer zien


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I'm so Done with you tbh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    guys waarom probeer ik zo mainstream te zijn. ik maakte net rozenbottel thee klaar van lipton en ik wou een zwartwit selfie nemen. ik ben aangetast.

    1) thee is voor zwakke mensen
    2) wtf is rozenbottel
    3) lipton
    4) zwartwit


    Heaven is a place that we all have