• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    Iemand help me met een smoes verzinnen zodat ik niet naar kerstgala hoef.


    Familiefeest?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Familiefeest?

    naja mijn zus (en iedereen weet dat dat mn zus is op school) gaat ook naar kerstgala dus dat wordt hm niet :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thank the Heavens for camrips.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ergens ben ik blij dat ik vandaag nog niet naar Leuven moet :Y)
    I got distracted from procrastinating and now I'm reading yaoi? I'm a horrible human being

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 3:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I can't remember the good times we had.

    I feel sick.

    //ik vind het zo jammer als je iets maakt/doet (cover/lay-out/stuk tekst nakijken etc.) voor íemand en er komt geen reactie meer op. Dan voelt de moeite echt zo voor niks 😕

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 9:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh nooit meer zuipen. Te misselijk nu.


    The truth is out there.

    Lol, ze zijn uit elkaar. Hoe oud was hun kind nu? Een week ofzo? Ach ja, zo gaat dat in Amerika en bij 'bekende' mensen.

    Allerton schreef:
    Iemand help me met een smoes verzinnen zodat ik niet naar kerstgala hoef.


    Door je enkel gegaan en hoewel je er wel nog op kan lopen, doet het echt teveel zeer om te kunnen genieten van een kerstgala.


    Happy Birthday my Potter!

    Yonghwa schreef:
    (...)
    I thought you were a little squirrelrebel.


    hehe, de leeftijdsgrens zou ik geen aandacht aan besteden maar ik ben moslim en ik wil niet iets doen wat mijn geloof niet toelaat. noem me ouderwets maar deze squirrel is ook braaf hoor :c


    Heaven is a place that we all have

    'Ik heb 15 van de 15 vragen over mannelijke geslachtsdelen goed. Niet slecht voor een lesbische.'
    Waarom moeten mensen altijd met hun oriëntatie pronken of het vermelden? Newsflash: het is niet bijzonder/speciaal ofzo dat je gay bent.

    Yashiro schreef:
    Ergens ben ik blij dat ik vandaag nog niet naar Leuven moet :Y)
    I got distracted from procrastinating and now I'm reading yaoi? I'm a horrible human being

    yaoi is always a good reason to kill your time.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het geld is suuuper fijn. Maar twee dagen achter elkaar 6 uur lang accordeon spelen met haast geen pauze... Buh. En een marktmeester van niks. :/ meh. But money money money. I guess. Plus als hier een baan van komt is dat opzich mooi meegenomen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Come on, ik moet nog maar een ochtend en avond werken aan dit verdomde verslag en dan maar hopen op een voldoende.
    Vanmiddag drank. Focus on that.


    Square schreef:
    (...)

    Eyyyy, geheel toevallig ga ik ook morgen. (nerd) Alleen ga ik niet naar de Pathé, haha.

    ---

    Iemand: jij bent altijd zo goed met woorden!
    Letterlijk sample uit mijn notities: "want nu flopt dat gewoon meteen naar het volgende dinges"
    Ik lieg tegen jullie allemaal, mensen. Stiekem ben ik een random word generator met veel geluk.


    Nog toevalliger: ik ook!


    Rest in Peace, Son of Gondor