• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik heb honger en zie nu pas dat famke het gesprek heeft gepost

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    mensen ik heb de screens en zal jullie posted houden

    user heeft net naar *jaimie/famke* gevraagd of het goed gaat met k3 stalken en ze heeft ook gezegd dat meester samuel haar heeft gezegd dat ze gedrag kopieeeeert

    🎭


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jezus man laat me gewoon leven!!!! De hele week moet ik vroeg uit bed en daarna 7 uur op school zitten om vervolgens huiswerk te doen en daar ben ik altijd echt uitgeput van dus LAAT ME OP MIJN KAMER ZITTEN. DE HELE DAG. Ik wil niet bij jou en je kutkinderen zitten de hele dag ik heb ze niet gebaard ik ga ze ook niet opvoeden of - wat jij en papa nu meer lijken te doen - temmen. Ik haat het als je met zo'n minachtende stem zegt dat ik 'ook een keer mijn nest uit moet komen, het is al middag', denk je dat ik me zo welkom voel om überhaupt naar beneden te komen als jij er bent?? Ik weet dat mijn vader het echt nooit vol zou kunnen houden zonder jou maar man vaak zou ik willen dat je er niet was zodat je me niet elke keer het gevoel zou geven dat ik niet goed genoeg ben PLUS dan zou ik niet elk weekend wakker worden door al die tyfus kinderen van jou en zou ik ook niet zo gek van ze worden dat ik zelfs mijn eigen broertje niet kan verdragen als hij één geluid maakt.

    / Het is ook heel fijn dat mijn zusje gewoon vierentwingig zeven die fuckiNG musically muziek aanheeft waar mijn hersenen echt kortsluiting van krijgen en dan als tegenargument noemt dat ik de hele tijd aan het typen ben. sweaty,,,, typen is wat je doet als je huiswerk hebt en het is niet hetzelfde als chipmunk muziek maar dan alleen dezelfde 15 seconden 50 keer on repeat.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:03 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    meneer samuel toch


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik heb al drie keer gezegd dat ik jaimie niet bent, maar het valt niet meer te ontkennen. ik ga het leven door als jaimie

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:12 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    The fuck? Dat is echt het raarste gesprek dat ik ooit gelezen heb :')


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    The fuck? Dat is echt het raarste gesprek dat ik ooit gelezen heb :')


    het wordt nog vreemder


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    The fuck? Dat is echt het raarste gesprek dat ik ooit gelezen heb :')

    ik snap er niks van maar waarschijnlijk weten haar ouders en meneer samuel er meer vanaf.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    het wordt nog vreemder

    haar geheugen is verwatterd ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn moeder heeft van die vreselijke kerst dinhetjes die geluid maken met kerstdeuntjes en oml ik heb er nu al genoeg van.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    haar geheugen is verwatterd ok



    Verwatterd nog wel.


    Happy Birthday my Potter!

    'Wil jij me daarna even helpen met ***?'

    Ja — natuurlijk. Ik heb de hele theoretische literatuurstudie al geschreven. Dus het kleine stukje wat jij voor je rekening zou nemen, kan er ook nog wel bij.


    Goldstein schreef:
    (...)


    Verwatterd nog wel.

    ja, maar ze gaat met Jeroen afspreken maar hij heeft veel problemen nu is ze uitgeput


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    waarom hack mijn computer ?
    waarom doe zo raar tegen ik ?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat doet me echt denken aan een andere user. Allemaal trolls hier.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.