• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh men ik heb ook gewoon geen zin meer om met haar te praten, want het voelt slecht nu, maar dat kan ik niet doen, want ja...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    This is just too hard...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Houd nou maar alstublieft gewoon op. Je zorgt er dan het voor dat ik levensmoe ben voor mijn twintigste.


    We've lived in the shadows for far too long.

    i'm so happy i get to spend nye with the majority of my friends


    i put the fun in funeral

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    nederland (joehoe) nee serieus ik kan naar Wallonië gaan HAHAHAH stel je voor even vijfduizend-zesduizend euro dokken voor je eigen land

    SCANDINAVIË WOEH DENEMARKEN (er is een kans groendland, faroer of denemarken) *O*

    @Leah: kan je die dingen eens sturen via messenger want uitwisseling is ook fucking duur hahaha maar soms kan je beurzen krijgen
    ik krijg waarschijnlijk een beurs maar daar zijn wel bepaalde voorwaarden voor


    Super nice Qing, but pls dont go the faroer, letterlijk dat zijn een boel eilanden met een maximaal gemiddelde van vijf inwoners. Uit ellende stort je je van zo'n klif.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    (...)

    Super nice Qing, but pls dont go the faroer, letterlijk dat zijn een boel eilanden met een maximaal gemiddelde van vijf inwoners. Uit ellende stort je je van zo'n klif.


    ik kan niet kiezen het is dat of niets maar uiteindelijk is de kans dat ik in denemarken ga geplaatst worden het grootst


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    nederland (joehoe) nee serieus ik kan naar Wallonië gaan HAHAHAH stel je voor even vijfduizend-zesduizend euro dokken voor je eigen land

    SCANDINAVIË WOEH DENEMARKEN (er is een kans groendland, faroer of denemarken) *O*

    @Leah: kan je die dingen eens sturen via messenger want uitwisseling is ook fucking duur hahaha maar soms kan je beurzen krijgen
    ik krijg waarschijnlijk een beurs maar daar zijn wel bepaalde voorwaarden voor


    Ommmmggg dat is zoooooo cooooooll 😍

    Ik moet echt nodig Star Wars gaan kijken.


    Stenenlikker

    okay matty this paper isn't going to write itself


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaa, de kleine meid is geboren. Ze heeft de naam Mila gekregen. So cute :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    Jaa, de kleine meid is geboren. Ze heeft de naam Mila gekregen. So cute :3


    Gefeliciteerd! En wat een leuke naam ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Arkadia schreef:
    Jaa, de kleine meid is geboren. Ze heeft de naam Mila gekregen. So cute :3

    Gefeliciteeeeerd ! Echt een prachtige naam! Hopen maken de moeder en baby (en vader) het allemaal goed!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    D:
    Just let me write, stupid head.


    Deep inside, I've never felt alive

    Er was ooit een emma dag. En prijsvraag. Was daarvan de uitslag al bekend? 😂

    Stomme trolls. Er zitten 12 en 13 jarigen op deze site ja.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien