• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    sommige mensen zijn echt schijnheilig.

    Kawasaki schreef:
    sommige mensen zijn echt schijnheilig.


    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig


    Slow clap.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig

    *add vocal voices from heaven*

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    sinterklaas met een zaklamp
    schijn-heilig

    you need an award


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    weetje je weet dat je beste vriendinnen bent met je zusje als je even weg moet en haar kan vragen om door te gamen tot jij terug komt.

    triggered

    'he qing wil je morgen afspreken met die jongen waar je half dronken mee hebt gemuild in de zomervakantie'

    hahahahahaha :') goeike denk je dat hij me ziet staan - hij is te knap en ik was de zoveelste dus ik zie niet in waarom hij op date zou willen gaan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh de details maken het niet veel beter. Gelukkig hebben we jullie weer terug, maar het leven is vreselijk oneerlijk en gemeen en gatverdamme.


    Happy Birthday my Potter!

    even reminder: credits gaan naar addie voor die grap meh


    Heaven is a place that we all have

    omfg heb je nu zonet geregeld dat ik op date ga met hem??? en hij heeft zojuist ja gezegd??? dude waarom heb je ja gezegd??

    ik was er net over

    yess never mind kans is dat hij niet komt oef :')

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 16:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jesus ik voel me zo klote.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb denk ik eindelijk begrepen dat ik niet forever alone ben omdat niemand bij leuk vind. Ik ben forever alone omdat ik een oppervlakkige bitch ben die op klootzakken valt en zich vervolgens afvraagt waarom hij zo'n klootzak is. #MomentjeVanZelfkennis #HopenDatHijErAankomedeDonderdagNietIs


    We've lived in the shadows for far too long.

    Salty.