• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thymbraeus schreef:
    natuurlijk kan ik alle stof van een heel semester aan colleges waar ik nooit ben geweest in één dag leren
    u underestimate my powers


    Ik hoor net iemand zeggen dat je daar inderdaad toe in staat bent :')


    Stenenlikker

    Rockabye schreef:
    (...)
    Nogmaals. ^

    En laat me nu allemaal met fucking rust!


    je doet je signature geen eer aan

    @leah, ja man, ik heb teveel gewerkt


    Heaven is a place that we all have

    Kan het al vakantie zijn? I just kind of want to be with you...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    je doet je signature geen eer aan

    @leah, ja man, ik heb teveel gewerkt

    Waarom denk je dat ik die heb? :Y)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 15:31 ]

    Katsudon schreef:
    Kan het al vakantie zijn? I just kind of want to be with you...


    technisch gezien niet, maar we hebben net gedaan met ons examens (niets om jaloers op te zijn, dus, tenzij je nu bijna blok hebt aan de unif of bijna examens aan de hogeschool/unif, dan heb je veel om jaloers op te zijn) en het is deliberatieweek (als in: leerkrachten bespreken je examens en bepalen of ze je een waarschuwing geven voor vakken zodat ze je kunnen buizen op het einde van het jaar. :Y)). Dus vrijdag nog eens naar school voor rapport en dan is het officieel vakantie, haha. c:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 15:32 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gibbs schreef:
    (...)

    100% zeker? Want dan had mijn vriend mij geblokt... :/
    Ik had hem op whatsapp al gevraagd of ie me had geblokt. Maar hij zei van niet. En toen ie even later wél online kwam op fb (ik probeerde m te berichten terwijl hij offline was eerst) kon ik hem wél een berichtje sturen.

    Jep.. tenminste Neil Druckmann heeft mij geblokt na mijn fangirl spam dus ik kan hem geen berichten meer sturen.
    Hij heeft me alleen via messenger geblokt zegmaar. Niet heel Facebook.
    Kan zo een foutje zijn, misschien moet je het even na vragen of hij de instellingen wilt checken

    Rockabye schreef:
    (...)
    Nogmaals. ^

    En laat me nu allemaal met fucking rust!


    Discussie voeren mag niet meer? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Firgun schreef:
    (...)

    technisch gezien niet, maar we hebben net gedaan met ons examens (niets om jaloers op te zijn, dus, tenzij je nu bijna blok hebt aan de unif of bijna examens aan de hogeschool/unif, dan heb je veel om jaloers op te zijn) en het is deliberatieweek (als in: leerkrachten bespreken je examens en bepalen of ze je een waarschuwing geven voor vakken zodat ze je kunnen buizen op het einde van het jaar. :Y)). Dus vrijdag nog eens naar school voor rapport en dan is het officieel vakantie, haha. c:


    RIP me :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rockabye schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat ik die heb? :Y)


    niet alle signatures zijn ook echt waar hoor. kijk maar naar die van mij, die's ook bullshit


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    niet alle signatures zijn ook echt waar hoor. kijk maar naar die van mij, die's ook bullshit

    Mijne is ook compleet bullshit. Vandaar ook de smiley. Ik ben absoluut niet aardig en iedereen weet dat zo langzamerhand wel. Dat hoop ik tenminste. :W

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 15:40 ]

    Rockabye schreef:
    (...)
    Nogmaals. ^

    En laat me nu allemaal met fucking rust!


    ik snap echt niet waarom je zo kwaad bent? wat is je punt nu?

    ik heb enkel mijn ervaring verteld met m'n ex en het is niet dat die zo denderend was

    alleen is het gewoon elementaire beleefdheid om je woede/verdriet/idk al de gevoelens waar je mee zit op ons uit te werken want dat is gewoon verkeerd en zo duw je mensen steeds van je af


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rockabye schreef:
    (...)
    Mijne is ook compleet bullshit. Vandaar ook de smiley. Ik ben absoluut niet aardig en iedereen weet dat zo langzamerhand wel.


    hmm, je laat het wel echt doorschijnen. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Rockabye schreef:
    (...)
    Mijne is ook compleet bullshit. Vandaar ook de smiley. Ik ben absoluut niet aardig en iedereen weet dat zo langzamerhand wel. Dat hoop ik tenminste. :W

    niet lullig bedoelt, im just wondering maar waarom wil je dat iedereen je als een niet aardige persoon ziet? want jij bent wel aardig, best jammer als je dan wilt dat anderen je op een negatieve manier ziet (no_chears)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    lol