• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De dans van Sayuri was de mooiste dans die James ooit had gezien, verdomme hij was weer verliefd!


    all because i liked a girl

    Flóra stapte van de muur vandaan, zodat ze kon zien wat er gebeurde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Haar ogen sloten zich, wat had ik zojuist veroorzaakt?!


    all because i liked a girl

    Thrágon hield het mes dat hij uit het hout had getrokken vast in zijn mouw.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Niall je bent echt geweldig!


    Treat People With Kindness

    Je bent grappig


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    "I'm going to ruin that fucking bitch."


    take me back to the basics and the simple life

    Ik pak een dobbelsteen en ga weer aan de salontafel zitten.

    Vangen
    IGNB: een tas vol Make-up


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    'Drie.' Ze vult het shotglas met Tia Maria.

    Harry, wiens krullen zijn zoals die dikke verraderlijke doornen die je snijden als je ze aanraakt. Wiens ogen zijn zoals die schaduwrijke groene bladeren die toereiken om de sterren te wurgen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik lach en bedank hem, waarna hij de bak van me overneemt en afdroogt.

    En zo vergeet Louis Harry Styles en al de zorgen in zijn wereld, en focust in plaats daarvan op Niall’s commentaar op voedsel en de manier waarop zijn parelachtige tanden glimmen onder sfeerverlichting. En Louis denkt dat het misschien toch niet zo moeilijk is om zichzelf van Harry Styles’ bestaan te ontkoppelen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Laat ons de zoons eren van degenen die zo dapper hun leven gegeven hebben voor stad en land.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    We hadn't done anything wrong.


    take me back to the basics and the simple life