• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    😱😱 Je fiets is doormidden?!


    all because i liked a girl

    Toen begon ze te huilen.


    oi, suzy

    Haar ogen zochten door de gelagkamer in een poging op andere gedachten te komen, maar alles herinnerde haar aan wat er gebeurd was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De wereld is vol pijn, alleen lijk ik de pijn van iedereen om me heen er nog eens bij te krijgen.


    Once I'll find the sun in the shadow

    Focus. Focus. Focus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op enkele meters van haar bleef de draak, zwaar in en uit ademend, staan.


    The soul needs autumn.

    Flóra schudde opnieuw haar hoofd en vermeed het nog steeds om haar aan te kijken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Voorzichtig streek ik haar haar uit haar gezicht en fluisterde ik de woorden die ik al zo vaak had gezegd, maar nu voor het eerst meende.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:09 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Zijn naam was Risa Stankic.


    oi, suzy

    Ik was me met de douchegel die Lucian altijd gebruikt en ik geniet van de geur die me direct aan hem doet denken.

    Lucas grinnikte nog wat, maar genoot van alles.


    Stenenlikker

    Mijn maag, die zo goed als leeg was, kwam in opstand en door mijn aderen schoot het vuur dat altijd vooraf ging aan een moord.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ze liepen vlak naast elkaar en hun vingers raakten af en toe.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oeh, gefeliciteerd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    'Eerste date? Pfff.'