• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    schattigste hond ooit? 🌸

    20.8% (5 stemmen)
     
    mopshond 🌸

    12.5% (3 stemmen)
     
    mops💫

    20.8% (5 stemmen)
     
    pug💕

    4.2% (1 stem)
     
    mopshond💦

    29.2% (7 stemmen)
     
    niet een maltezer🌚

    8.3% (2 stemmen)
     
    mopshond❤

    4.2% (1 stem)
     
    fucking mopshond🔥


    Heaven is a place that we all have

    Pickett schreef:
    Hahah sowieso, iedereen op Q is invited. Misschien ga ik het wel een keer doen though, gewoon een zaal afhuren en een awesome thema-feest geven.


    Dat is wel echt amazing. I'd come. ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Allerton schreef:
    (...)
    Vergeet je pugobsessie niet.


    *staat al knikkend weer op* En - *stem breekt* ik- ik ben al enkele jaren- *eenzame traan biggelt over wang* verslaafd aan mopshonden. *veegt traan weg en gaat zitten*


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb zulke pijn net onder mijn ribben in mijn buik maar ik weet dus niet wat het is en uuugh ik sterf hier, ik ben serieus al de hele dag bang om iets te eten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn eindexamen film gaat Gonald Wump heten en het wordt een film over de macht van eerste klasse blanke mannen. Bam. 100 punten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zielig zielig zielig weer

    Noooo, een uur zitten wachten en dan zijn mijn bloed waardes te laag en wordt ik afgekeurd voor deze keer. Nu doen mijn vingers pijn van het prikken :< #sadlife


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mignon schreef:




    I know, Addie, I know. Maar ik ga hoe dan ook die tentamenhal in moeten. (no_chears)

    Van welke film is die gif? Ben wel benieuwd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    OMG DEZE TURKSE ACTEUR IS NIET NORMAAL KNAP

    HALLO wil jij mijn man zijn like. Nu meteen dankbje

    Eledhel schreef:
    (...)
    Van welke film is die gif? Ben wel benieuwd!


    als ik me niet vergis is het AHS (de serie) maar ik kan ook mis zijn weetjewel


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    als ik me niet vergis is het AHS (de serie) maar ik kan ook mis zijn weetjewel

    jap.AHS seizoen 1 c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    bijna dicht (wbw)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik kan daar niet tegen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    is dit soort spam verboden?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    somebody take action


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    (cat)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt