• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    schattigste hond ooit? 🌸

    20.8% (5 stemmen)
     
    mopshond 🌸

    12.5% (3 stemmen)
     
    mops💫

    20.8% (5 stemmen)
     
    pug💕

    4.2% (1 stem)
     
    mopshond💦

    29.2% (7 stemmen)
     
    niet een maltezer🌚

    8.3% (2 stemmen)
     
    mopshond❤

    4.2% (1 stem)
     
    fucking mopshond🔥


    Heaven is a place that we all have

    Eindelijk is mijn haar geknipt, dat mocht echt wel, de puntjes waren kapot en mijn haar was gewoon te lang dat het lelijk was. Ik ben er echt blij mee ^^


    <3

    Ik wil een keer een vet groot themafeest houden, maar ik heb te weinig vrienden voor een volle zaal. #lame


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik wil een keer een vet groot themafeest houden, maar ik heb te weinig vrienden voor een volle zaal. #lame


    Oeh wel meer ruimte voor MJ experience dan though (dance)


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, like, is het "dingen zonder Inge doen waar Inge eigenlijk bij had willen zijn"-week? Moet ik nou constant in de woonkamer gaan rondhangen zodat ik nog ergens bij betrokken word? Wat de heckles. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pickett schreef:
    Ik wil een keer een vet groot themafeest houden, maar ik heb te weinig vrienden voor een volle zaal. #lame


    Yo ik kom :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pickett schreef:
    Ik wil een keer een vet groot themafeest houden, maar ik heb te weinig vrienden voor een volle zaal. #lame


    Gewoon iedereen op Quizlet uitnodigen. ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I like him so much it hurts.

    Katsudon schreef:
    (...)

    Gewoon iedereen op Quizlet uitnodigen. ^.^

    Dit ^ I'd be down for it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahah sowieso, iedereen op Q is invited. Misschien ga ik het wel een keer doen though, gewoon een zaal afhuren en een awesome thema-feest geven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ennnnnnn voor de tweede keer vandaag naar de ortho.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gaaahh ik ben ongesteld geworden vanmorgen dus mijn buik en rug doen zeer en ik moet straks werken en ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat euforische gevoel wanneer je in eerste instantie niets van een opgave snapt, maar dat wanneer je er goed naar kijkt, het wel begint te snappen :').


    Stenenlikker

    Eigenlijk heb ik deze maand bijna geen geld meer en toch zit ik stiekem te kijken naar een retourtje Londen om onder andere Phantom te gaan bezoeken. (cat) Maar mijn ouders gaan echt niet mee. En mijn broer vast ook niet. En dit is gewoon een slecht idee denk ik. Maar ik wil het graag. Struggles. :')




    I know, Addie, I know. Maar ik ga hoe dan ook die tentamenhal in moeten. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:




    I know, Addie, I know. Maar ik ga hoe dan ook die tentamenhal in moeten. (no_chears)



    hahahahahah ik dacht dat dit naar mij gericht was woops


    Heaven is a place that we all have