• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh

    Zonder jou was mijn 2016 ook een 1 hoor 😢


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Zonder jou was mijn 2016 ook een 1 hoor 😢

    Gelukkig dat ik er ben om je leven op te vrolijken <3333 Zonder jou was ik eenzaam en alleen dus dankjewel (K)(H)(flower):$(fish)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 23:36 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh shit oh shit. nog 6 dagen tot het nieuwe jaar. Nog 6 dagen tot ik eindelijk mijn haar dus ga knippen. omg omg omg ben ik er wel klaar voor om mijn eeuwige lange haren vaarwel te zeggen en een huge risk nemen door het weer af te gaan knippen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eledhel schreef:
    (...)
    Gelukkig dat ik er ben om je leven op te vrolijken <3333 Zonder jou was ik eenzaam en alleen dus dankjewel (K)(H)(flower):$(fish)

    ily knzj xoxoxox <333 (K) (K)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh


    Qua leefomstandigheden geef ik mijn leven een 8.5.
    Qua emotionele toestanden en shit een 4.0.
    En qua gelukkigheid, idk, ik blijf steken op een 6.0 ook al heb ik sinds twee weken een vriend. Haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh


    ik begrijp je, maar honestly, mijn jaar draait om meer dan mezelf. het draait om het welzijn van elk individu, wie of waar die ook is en dat was dit jaar toch wat minder, tbh


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh

    Ik ben één van die mensen. Want ik zie niet helemaal in waarom ik mijn leven moet vergelijken met dat van een ander.
    Anders zou iedereen die voedsel en een dak heeft het leven een 10 moeten geven. Lijkt me een beetje raar.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik ben één van die mensen. Want ik zie niet helemaal in waarom ik mijn leven moet vergelijken met dat van een ander.
    Anders zou iedereen die voedsel en een dak heeft het leven een 10 moeten geven. Lijkt me een beetje raar.

    Eens.
    Ik vind niet dat je kan en mag oordelen over het leven van een ander. Ik heb genoeg klote dingen meegemaakt dit jaar, dat geen ene persoon ook maar iets aangaat, en daarom gaf ik het een 1. Lekker makkelijk van je om te zeggen dat we dat niet mogen zeggen omdat we eten en een huis hebben. Haha, je hebt geen enkel idee hoe kut mijn jaar was.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 23:55 ]

    Nou ja, een 1 vind ik zoals de Syrische vluchtelingen die zien dat hun kinderen voor hun ogen worden neergeschoten. Maar dat is iets relatiefs. In een land als Nederland vind ik een 1 net wat te ondankbaar, maar dat is mijn mening en kan voor iedereen anders zijn. Ik wilde het gewoon ff kwijt dus dan is het LJH een prima plek, dacht ik zo!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Nou ja, een 1 vind ik zoals de Syrische vluchtelingen die zien dat hun kinderen voor hun ogen worden neergeschoten. Maar dat is iets relatiefs. In een land als Nederland vind ik een 1 net wat te ondankbaar, maar dat is mijn mening en kan voor iedereen anders zijn. Ik wilde het gewoon ff kwijt dus dan is het LJH een prima plek, dacht ik zo!

    Ik vind niet dat je appels en peren kan vergelijken.

    Ik weet trouwens niet hoe vaak je in jet ljh zit, maar ooit wel eens gezien wat voor berichten mensen plaatsen? Dan vind ik het wel heel aanvallend en confronterend om te zeggen dat dit wel dé plek is voor zo'n reactie.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 0:01 ]

    ^ Ergens ben ik het eens, maar aan de andere kant ben ik het ook oneens met je. Ik vind dat wij het hier in Nederland allemaal goed hebben, maar ons leven is in geen enkel opzicht met dat van hen te vergelijken. Het zijn compleet verschillende werelden.
    Hierdoor voel ik me af en toe ook kut, omdat ik het gevoel krijg dat mijn problemen er niet toe doen. Niet alleen door die vlichtelingen (en dat vind ik echt verschrikkelijk, daar niet van) maar ook door vrienden die bijvoorbeeld gescheiden ouders hebben. Het voelt voor mij alsof ik niet mag zeuren omdat ik het zogenaamd makkelijk en goed heb.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is een beetje hetzelfde als de uitspraak "jij hebt geen honger - je hebt trek. Kinderen in afrika, die hebben honger".
    Er is altijd wel iemand die het erger heeft dan jij. Maar dat wil niet zeggen dat jouw problemen er dan niet meer toe doen omdat een ander het toevallig erger heeft.

    Dougal schreef:
    ^ Ergens ben ik het eens, maar aan de andere kant ben ik het ook oneens met je. Ik vind dat wij het hier in Nederland allemaal goed hebben, maar ons leven is in geen enkel opzicht met dat van hen te vergelijken. Het zijn compleet verschillende werelden.
    Hierdoor voel ik me af en toe ook kut, omdat ik het gevoel krijg dat mijn problemen er niet toe doen. Niet alleen door die vlichtelingen (en dat vind ik echt verschrikkelijk, daar niet van) maar ook door vrienden die bijvoorbeeld gescheiden ouders hebben. Het voelt voor mij alsof ik niet mag zeuren omdat ik het zogenaamd makkelijk en goed heb.

    Het is ook geen wedstrijdje van wie is het zieligste. Ik denk alleen dat het soms goed is om te relativeren... ja, alles is kut, maar er wordt hier wel aan je basisbehoeften voldaan. Dus op die manier.

    @Rockabye: jouw mening, mijn mening. Mening. Geen feiten dus. We gaan het toch niet eens worden hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een opmerking weer zeg :')


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    Het is een beetje hetzelfde als de uitspraak "jij hebt geen honger - je hebt trek. Kinderen in afrika, die hebben honger".
    Er is altijd wel iemand die het erger heeft dan jij. Maar dat wil niet zeggen dat jouw problemen er dan niet meer toe doen omdat een ander het toevallig erger heeft.

    Deze verwoording zocht ik. *verwijdert eigen bericht*