• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    guyz plz
    it's christmas
    be happy be peaceful
    feel the agape


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laat ook maar. Zinloos.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 0:03 ]

    Krolock schreef:
    Het is een beetje hetzelfde als de uitspraak "jij hebt geen honger - je hebt trek. Kinderen in afrika, die hebben honger".
    Er is altijd wel iemand die het erger heeft dan jij. Maar dat wil niet zeggen dat jouw problemen er dan niet meer toe doen omdat een ander het toevallig erger heeft.

    Mee eens!! Dat bedoel ik ook totaal niet. Alleen zouden mensen wat vaker mogen relativeren naar mijn mening. Achja hahaha wat een discussie zo met kerst


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Mee eens!! Dat bedoel ik ook totaal niet. Alleen zouden mensen wat vaker mogen relativeren naar mijn mening. Achja hahaha wat een discussie zo met kerst

    Ja, erg handig om zo iets in het ljh te zetten. Maar ach, daar is het ljh voor. Lekker iedereen een steek geven met kerst over dat ze niet mogen zeiken dat ze het slecht hebben (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 0:05 ]

    Eledhel schreef:
    (...)
    Mee eens!! Dat bedoel ik ook totaal niet. Alleen zouden mensen wat vaker mogen relativeren naar mijn mening. Achja hahaha wat een discussie zo met kerst

    Nee snap ik hoor! Maar ik denk persoonlijk dat mensen vaak uit zichzelf wel eens stil staan bij dat soort dingen. Zeker als je het nieuws aan zet deze dagen.
    Ik houd er alleen niet zoveel van als levens met elkaar vergeleken worden, want iedereen ervaart het leven anders.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 0:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Het is ook geen wedstrijdje van wie is het zieligste. Ik denk alleen dat het soms goed is om te relativeren... ja, alles is kut, maar er wordt hier wel aan je basisbehoeften voldaan. Dus op die manier.

    @Rockabye: jouw mening, mijn mening. Mening. Geen feiten dus. We gaan het toch niet eens worden hahaha


    Dat snap ik ook wel, maar het feit dat mensen steeds weer tegen je zeggen dat zij het zwaarder hebben want gescheiden ouders/overleden huisdieren/last van menstruatie/wat dan ook, zit ik heel vaak met het idee dat ik het dus goed heb en dat ik niet mag zeuren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Guys jezus hahaha ik wilde geen ruzie/discussie starten?? Ik luchtte alleen mijn hart omdat ik me hier al jaren aan stoor. Niks persoonlijks. Het is alleen heel erg verkeerd opgevat :'D

    Maar oke fijne kerst allemaal verder


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Alcohol. I need alcohol.

    okay no maybe i don't want ik heb al echt veel op vandaag.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 0:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    People. Stop.
    Iedereen is anders, iedereen zijn eigen mening. Iedereen houd van wie hij houd en denkt wat hij denkt. Laat elkaar lekker met rust en genieg gewoon even van deze feestdagen okay? Thanks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh pleaaaaase no George Michael (no_chears)(no_chears)(no_chears)
    Wat is dit. We hadden het vanavond nog over hem. Hoe geweldig hij is en omg nee.

    Ik geef slechts mijn mening, net als jij. (: Niks te ruzie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    Oh pleaaaaase no George Michael (no_chears)(no_chears)(no_chears)
    Wat is dit. We hadden het vanavond nog over hem. Hoe geweldig hij is en omg nee.


    Wat is er? Wat wat wat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:
    Ik geef slechts mijn mening, net als jij. (: Niks te ruzie.

    Haha gelukkig, ik was al bang voor een of ander dramagedoe. Slaap lekker allemaal!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Guys jezus hahaha ik wilde geen ruzie/discussie starten?? Ik luchtte alleen mijn hart omdat ik me hier al jaren aan stoor. Niks persoonlijks. Het is alleen heel erg verkeerd opgevat :'D

    Maar oke fijne kerst allemaal verder

    Met zo'n reactie wilde je geen ruzie? For real? Je moet echt wat vaker de reacties lezen die hier geplaatst worden. Dan had je geweten dat dit een discussie zou uitlokken.