• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Syncline schreef:
    Wtf, op de mobiele versie verdwijnen er random letters in teksten...?

    daar heb ik geen last van haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    daar heb ik geen last van haha


    Het is nu ook weer over. Weird.


    Stenenlikker

    Ik wil dat het 4 Januari is want dan kan ik mn username weer veranderen. Ik wil echt dit idee volhouden en waarschijnlijk doe ik dat ook want hij is echt mijn spiritanimal.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    -

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 23:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I want to come out but like how does one say that???? How does one even interact with their parents???


    This ain't no place for no better man.

    I can't wait to see you in real, to hold you in my arms. To smell you, kiss you, hug you. I can't wait to finally talk to you in person and tell you that I love you, and knowing that you'll be there to kiss me for the words.
    Februari, hopelijk. Februari.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 23:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zou dan al geen zin meer hebben om af te spreken


    ze vragen waarom ik niet kan en ik zeg omdat ik moet werken en nu reageert niemand meer :') like okay thanks


    oooh HAHAHHA qing heb je serieus gevraagd aan die gast aan wie je je eerste kus gaf of je bij hem mag blijven slapen op oud en nieuw x) oh well dit gaat een pijnlijke afwijzing worden :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tot die tijd heb ik mijn mega grote knuffelbeer om te knuffelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, I feel lonely.


    Stenenlikker

    Okay I'll tell them. I'm nervous as hell hahahaha what am I even doing


    This ain't no place for no better man.

    Bryant schreef:
    Okay I'll tell them. I'm nervous as hell hahahaha what am I even doing

    It'll be okay <3 I am here for you no matter what the outcome will be.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die 2016 een onvoldoende geven terwijl ze het hele jaar genoeg eten hebben, een dak boven hun hoofd hebben en veilig zijn. Smh

    🔥

    No joke - nu ik een van die Assassin's Creed boeken heb moet ik ze allemaal hebben.


    — Inner peace, it's hard to find. —