• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Metamorphoses schreef:
    help wat gebeurt er

    mijn pa is echt massa's tolerant opeens opeens opeens opeens


    Misschien probeert hij omgekeerde therapie uit? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Misschien probeert hij omgekeerde therapie uit? :Y)


    verklaar u nader (cat)

    ik wil er alles over weten #oudersaltijdeenstapjevoorzijnyk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil niet wachten. Ik wil meer van deze heilige chocolademelk.

    (Ik dacht dus jaren dat ik chocolademelk niet lustte maar mijn God dit is héérlijk)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    verklaar u nader (cat)

    ik wil er alles over weten #oudersaltijdeenstapjevoorzijnyk


    "Reverse psychology is a technique involving the advocacy of a belief or behavior that is opposite to the one desired, with the expectation that this approach will encourage the subject of the persuasion to do what actually is desired: the opposite of what is suggested."

    Dus omgekeerde psychologie is een techniek waarbij je een overtuiging of gedrag verdedigt dat tegenstrijdig is tov de gewenste overtuiging of het gewenste gedrag. Dit wordt toegepast met de verwachting dat deze aanpak er toe zal bijdrage dat degene die moet worden overgehaald precies dat zal doen wat eigenlijk van hem of haar gewenst wordt: dus het tegenovergestelde van wat wordt voorgesteld.


    c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pfff iemand die een leuke jongensnaam weet?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Pfff iemand die een leuke jongensnaam weet?


    James (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    1000 ways to come out and I'm scared of every single one


    This ain't no place for no better man.

    Leora schreef:
    (...)

    James (cat)


    Dankje, daar had ik nog niet aan gedacht (cat) ;p
    Heb je toevallig ook nog zo'n originele meidennaam?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Change is scary.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    (...)

    wow wat een kut opmerking zeg. er staat niet voor niets in de beginpost 'Maar mijn vraag aan jullie betreft niet wat er in de wereld is gebeurd de afgelopen 365 dagen, maar in jullie eigen levens'. het topic is bedoeld om op je eigen gevoelens te reflecteren, en ik wil niet dat iemand het gevoel krijgt dat ze hun jaar een hoger cijfer moeten geven alleen omdat ze anders door anderen worden gezien als een aansteller.

    Thanks a lot for this (Y)

    // Wat een rust voor mezelf op deze manier ^^ Misschien ga ik dit dagelijks doen, alleen ochtend en avond op quizlet en verder alleen maar gamen :3

    // geduldig wachten op een antwoord op mijn vragen, of nog een reactie plaatsen met of iemand het antwoord weet..

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 19:23 ]

    Waarom roep je me voor t eten als het nog lang niet klaar is? Irritant dit. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thank the Gods, Christmas is over.


    oh ik ben zo dom
    we waren bezig over marion cotillard en mijn pa zegt "ja die is echt ouder dan ik eerst dacht"
    *kijkt op gsm*
    "zie je wel! 75!"
    leah be like "whut dat kan niet what!"
    *tien minuten later*
    "ooooh, hij bedoelde 1975. haar geboortejaar. riiiiite"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sweetwine schreef:
    Thank the Gods, Christmas is over.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit lied is zo heerlijk :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.