• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Herkenbaar. Ik het het vooral als het weer heel snel veranderd (heb ook astma) en wanneer ik op mijn rug in bed lig.

    Als je het heel lang houd, zoek dan even contact met je longarts, dan krijg je weer testjes.

    Ik probeer nu rechtop te zitten in bed, ik had vroeger pufjes en heb ze al een paar jaar niet meer nodig. Maar deze soort benauwdheid herken ik wel. Ik wacht nog even tot na de vakantie af


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Ik probeer nu rechtop te zitten in bed, ik had vroeger pufjes en heb ze al een paar jaar niet meer nodig. Maar deze soort benauwdheid herken ik wel. Ik wacht nog even tot na de vakantie af


    Oké. Ik heb soms dat ik niet goed door kan ademen, en pas echt lucht krijg als ik heel diep door mijn mond inadem. Het voelt echt als een relieve wanneer de lucht binnenkomt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je zegt dat je een verhaal van max 5K wilt schrijven, maar dan opeens op de 6.5 zit en nog lang niet klaar bent :')


    Stenenlikker

    Ik heb echt een mening nodig ivm idee voor een nieuwe short story.


    16 - 09 - '17

    Allerton schreef op 8 feb 2016 - 23:44:

    Waarom is het moeilijker om je verhaal te doen aan iemand die je persoonlijk kent dan iemand online. Ik hou van jullie allemaal, dat niet, maar ik snap niet waarom het zo lastig is om mijn bloed eigen moeder het zelfde verhaal te vertellen als ik hier doe. Is het angst? Wat is het..

    Zoals de meeste van jullie al weten ben ik heel erg met mezelf in gevecht. Mentaal en fysiek.. Het is gewoon heel lastig om een dag door te komen sinds niemand in mijn leven weet wat er met me aan de hand is, omdat ik gewoon veel te bang ben.. Ik wil niet anders behandeld worden, maar ook weer wel? Ik snap mezelf echt niet en soms zie ik gewoon het nut van proberen niet meer.. Ik bedoel; verdien ik het echt om gelukkig te zijn? Na alles wat ik iedereen aan heb gedaan? Ik weet dat ik zeker geen engel ben, na alles wat ik iedereen heb aangedaan zou ik dat nooit meer kunnen zijn, en daarom zie ik niet in waarom ik het verdien om ooit gelukkig met mezelf te kunnen zijn. Misschien moet ik stoppen met zeuren en gewoon accepteren dat dit mijn lot is. Dat is gewoon voor altijd vast moet blijven zitten in een lichaam waar ik nooit trots op zou kunnen zijn, terwijl ik weet dat ik dat wel zou moeten zijn. Maar dat kan ik niet. Zolang ik er zo uitzie zou ik nooit gelukkig kunnen zijn, want wat ik zie in de spiegel is 1 grote grap. Ik verafschuw mezelf.
    De reden waarom ik zo actief ben op Quizlet is omdat ik hier mezelf kan zijn. Hier weet ik dat mensen me zullen accepteren, no matter what. God, ik ben hier zo vreselijk open over mijn seksualiteit terwijl ik in het echte leven me er diep voor schaam. Ik leid twee verschillende levens, en ik wil dat veranderen, maar als mensen in mijn omgeving wisten van de dingen die ik aan sommigen hier heb verteld zullen ze me nooit meer normaal aan kunnen kijken. Snap ik ook wel, maar ik zit gewoon vast. Ik weet niet meer wat ik moet doen en het vreet me op van binnen..
    Elke ochtend kijk ik in de spiegel en vertel ik mezelf dat vandaag de dag is dat ik het ga vertellen, maar ik praat mezelf er altijd onder uit.. Misschien om mezelf te beschermen, maar ik denk meer om mezelf te straffen..

    Oh how things have not changed at all. It has only gotten worse and worse.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Oké. Ik heb soms dat ik niet goed door kan ademen, en pas echt lucht krijg als ik heel diep door mijn mond inadem. Het voelt echt als een relieve wanneer de lucht binnenkomt.

    Ja inderdaad, het helpt helaas nu niet want de benauwdheid gaat niet weg


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Da cute is killing meh. D:


    The truth is out there.

    Fuuuuck. Verkeerd gekeken en het is morgen dus geen selectie. Kom maar op met die kwade koppen :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb er alles voor over om een relatie met hem te krijgen. Misschien moet ik hem toch maar laten zien dat ik hem echt leuk vind, ook al is er niemand in mijn familie die hem leuk vindt. Hij heeft vast ook wel gevoelens voor mij, dat kan niet anders, Als dat niet zo was zou hij niet zo doen als ik bij hem was. Echte fwb's kijken geen films, maar hebben alleen seks. En wij gamen samen en kijken films als ik bij hem ben.

    Rogue One is hands down one of the best Star Wars movies and I enjoyed every minute of it (or maybe just not the ending). The CGI was mind blowing tbh, woah


    kindness is never a burden.

    Het huidige plan is dus: Nieuwjaar vieren, 2 januari naar de kapper en dan 2 á 3 januari haar verven o.o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kinderachtige kindjes, echt, als er iets is wat ik haat... Ik erger me er mateloos aan met hun kuthumor. Nèè, je bent niet grappig. Ga terug naar je bedje toe, gdm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sneaky people, jullie voelen je vast goed. Roddelen over iemand achter hun rug, maar zelf poeslief in het gezicht doen. Fake, fake, fake. En dan vragen mensen zich af waarom ik zo'n hekel aan de mensheid heb? Thankgod voor Q.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was van plan te gaan slapen om 11 uur, maar toen ging ik schrijven. Faal.

    // Nog 4 dagen, dan begint de 'nieuwe start', wat toch nooit een nieuwe start is.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 2:01 ]

    oh honey


    i put the fun in funeral