• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    Ah ik hoop zo dat Assassins Creed een beetje meevalt. Plz don't ruin my favorite game.


    // Ik heb nog steeds geen antwoord.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 21:09 ]

    Krolock schreef:
    Ah ik hoop zo dat Assassins Creed een beetje meevalt. Plz don't ruin my favorite game.

    precies dit haha ik ga zo hard alle Assassin's Creed stuff aantrekken voordat ik de bioscoop instap😂😇

    ^ Epic :3

    // Als ik ooit op een normale manier met hem afspreek, dus als vrienden en niet fwb's, zou ik hem dan wel gewoon mogen zoenen of wat dan ook? Ik denk dat dat normaal niet zo hoort, maar dat hij het niet zo erg zou vinden. En we zijn natuurlijk niet de typical fwb's.

    Ik kan nu mijn moeder haar reactie al voor me zien. Laat staan die van mijn pa. .-.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kawasaki schreef:
    (...)
    precies dit haha ik ga zo hard alle Assassin's Creed stuff aantrekken voordat ik de bioscoop instap😂😇

    Same *O*

    I love these peoples to bits <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh ik kan wel janken.


    This ain't no place for no better man.

    Morgen is de laatste bekende overledene van het jaar, sowieso. Precies een jaar na Lemmy, it all started with him.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 21:33 ]

    Wauw, laffe mensen. Ben weg, tss. Altijd achter je rug om blijven lullen, maar nooit in je "gezicht".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu ik dit alles zo terug zie, besef ik me pas echt hoe erg het moet zijn om daar bij te zijn geweest.


    <3


    This ain't no place for no better man.

    Knuffelen? Is dat het geheim van het laten ontwaken van gevoelens? Geldt dat ook voor mannen? Ik hoop van wel, want dit ga ik écht proberen ^^

    // Nu stoppen met internet en weer gaan schrijven. Hup hup.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 22:23 ]

    Kinky Hobbit Confessions is geweldig. Sommige zijn te raar om serieus te nemen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    Kinky Hobbit Confessions is geweldig. Sommige zijn te raar om serieus te nemen :')


    ''Kinky Hobbit Confessions.'' Ehm, wat?

    It's the end for us. Not because I wanted to; but because you showed your true colours; and they were 100% ugly. All of em.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya