• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    MrGrey schreef:
    (...)

    ''Kinky Hobbit Confessions.'' Ehm, wat?


    Tumblr pagina waarin mensen allemaal confessions doen over wat ze het liefst met de acteurs uit de Hobbit of LOTR zouden doen en sommige zijn nog wel acceptabel zoals: 'I really think Thorin is someone who gives strong hugs' en sommige zijn meer van het soort dat ik hier niet kan neerzetten :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hehe, ik krijg geen sneeuwballen naar me gegooid because ik heb bijna geen vrienden hier op Q.


    <3

    Amica schreef:
    Hehe, ik krijg geen sneeuwballen naar me gegooid because ik heb bijna geen vrienden hier op Q.


    Incoming!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    sometimes i really just want to take a knife and get it over with
    but hey i'm sixteen en met een beetje geluk leef ik nog wel een jaar of zeventig
    dus laat maar zitten


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I want to cry. Why does 2016 only bring such tragedies?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien dat ik mijn vader toch maar ga vragen om die binder. Dan maar het excuus van "voor mn cosplay" maar ik wil echt niet meer zo door het leven.


    This ain't no place for no better man.

    Natblida schreef:
    (...)

    Incoming!

    Zolang het er geen twintig zijn, is het allemaal oké :')


    <3

    Ik was even boos op mijn vriend. Oeps. Moet hij maar niet zulke dingen zeggen. Ik bedoel, ik vertel super vrolijk over het kadootje dat ik van Nikki heb gehad: "I got this from a friend."
    "Is it a boy or a girl?"
    Dus ik werd meteen super geïrriteerd omdat hij dit elke keer vraagt als ik zeg dat ik iets met een 'friend' ga doen. Toen zei ik: "You don't have to ask this every time, okay. So what if it was a boy? It's just a present that I got."
    En toen ging hij met dingen gooien. Hm.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 22:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Ik was even boos op mijn vriend. Oeps. Moet hij maar niet zulke dingen zeggen. Ik bedoel, ik vertel super vrolijk over het kadootje dat ik van Nikki heb gehad: "I got this from a friend."
    "Is it a boy or a girl?"
    Dus ik werd meteen super geïrriteerd omdat hij dit elke keer vraagt als ik zeg dat ik iets met een 'friend' ga doen. Toen zei ik: "You don't have to ask this every time, okay. So what if it was a boy? It's just a present that I got."
    En toen ging hij met dingen gooien. Hm.

    Jaloezie, geloof me: je moet eraan wennen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Jaloezie, geloof me: je moet eraan wennen.

    dit haha, een teken van dat hij van je houdt c: bekijk het aan de positieve kant sweet

    Allerton schreef:
    (...)
    Jaloezie, geloof me: je moet eraan wennen.


    Ik dacht dat ik erg was xd
    Dat wordt zeker wennen, want bij alles wat ik ga doen, vraagt hij of er jongens bij zijn.
    Maar for real: wat zou het uit moeten maken... het zijn gewoon vrienden en hij is mijn vriend. Ook bij elk berichtje dat ik krijg en hij hoort het, is hij van: Who's that? Is it a boy?

    Mein gott


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik erg was xd
    Dat wordt zeker wennen, want bij alles wat ik ga doen, vraagt hij of er jongens bij zijn.
    Maar for real: wat zou het uit moeten maken... het zijn gewoon vrienden en hij is mijn vriend. Ook bij elk berichtje dat ik krijg en hij hoort het, is hij van: Who's that? Is it a boy?

    Mein gott

    Hij is gewoon bang om je kwijt te raken - dat is gelukkig een goed ding. En net wat Mehri zegt: het betekend dat hij van je houdt!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Can't win, so I quit.

    Allerton schreef:
    (...)
    Hij is gewoon bang om je kwijt te raken - dat is gelukkig een goed ding. En net wat Mehri zegt: het betekend dat hij van je houdt!


    Het is wel lief, maar soms vermoeiend xd
    Ik zal hem er wel niet te erg voor afrekenen de volgende keer, gezien hij ook dacht dat ik niet meer wilde cammen daardoor. Toen zei ik dat ik dat wel wilde, met een boos gezicht, maar goed. Daarna maakte hij me wel aan het lachen door zijn Mickey Mouse stem op te zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leora schreef:
    It's the end for us. Not because I wanted to; but because you showed your true colours; and they were 100% ugly. All of em.


    Don't walk. Run, you sheep, run.