• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    vakantie is niet heel leuk meer nadat je al een jaar helemaal niks doet (----:

    Ik word echt even niet goed.

    Ik heb het gevoel dat ik mij een stuk beter ga voelen als ik die opdracht vandaag afrond en daarnaast ook werk aan het afronden van de drie "shorts" die ik nog heb staan. Mijn vakantie is niet om vakantie te vieren maar om ziek te zijn en af te ronden :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik verkloot de Quizlet Games door alles maar als een idioot af te raffelen, heerlijk, een RP van 4K woorden uitwerken, zelfs al heeft Sanne heel lief de data weggehaald, thanks Billywig ^^
    Nu moet ik toch echt maar echt eens beginnen, anders is het wel erg ondankbaar. Voor Sanne, bedoel ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    En het is over.

    beste vriend

    ik ga je hoeken

    xxx adsel


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan er ZO NIET TEGEN ALS MENSEN DINGEN VERZWIJGEN D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    awwh een jaar geleden ging ik nu naar slagharen met vriendinnen


    i put the fun in funeral

    I want muffins. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Begin nu wel zenuwachtig te worden voor mijn proefles van morgen, terwijl het simulatie is en nog niet echt is. Het is wel echt, want daarna krijg ik lesadvies, maar alsnog. Ik ben gewoon zo zenuwachtig. Uugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Argh mijn lippen zijn echt kapot. En ik kan er niet van af blijven. Ik maak het alleen maar erger.(no_chears)

    Je moeder is makkelijk (joehoe)

    Ben ik de enige die die plotse reactiestorm nogal geforceerd vindt? Like, lekker oprecht, het valt niet op dat je enkel wat sneeuwballen wil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meh, hopelijk kan ik vandaag redelijk wat voor studie gedaan krijgen, zodat ik volgende week nog bij een vriendin langs kan, want ik moet die dingen van mezelf wel echt af hebben voor de vakantie over is.


    Stenenlikker

    Wat zit ik me nu weer te vervelen dan. Dude, je hebt net 15 games gekocht. Waarom heb je die dan gekocht als je ze niet gaat spelen? Make up your fucking mind!