• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    paradigmnevada schreef:
    okay
    de laatste tijd heb ik LJH geobserveerd, en users vallen met zen alleen laasyanir aan, op het feit dat zij haar zusje uitscheldt en seksueel getinte dingen plaatst zonder waarschuwing. Ironisch is dat iedereen boos wordt maar zelf ook ongenaam over de mensen in hun omgeving praten en constant over hun relatie dingen plaatsen. En er komen zelfs aantal seksueel getinte posts voorbij, triest gewoon dat één user alle shit over zich heen moet krijgen. Natuurlijk ligt dit aan beide kanten, en doet zij ook er fout aan om steeds in de discussie door te gaan, waardoor er pagina's aan nutteloos gekibbel zijn. Daarbij al die nutteloze discussies overal en iedereen moet hun mening aan elkaar verklaren. Laat elkaar godsnaam in elkaar waarde en deal with it. En als je ergens last van heb praat er via een pb over, moet dat per se gequote worden en openbaar gediscussieerd worden. Jullie zijn allemaal leuke users, dus stop aub gewoon met de lelijke kant van jezelf zien, niemand vind dat leuk.
    out.

    Praten over een relatie is heel wat anders dan praten over seks. Dus ik snap die vergelijking niet helemaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het LJH is geen plek voor ruzies, contacteer een bemiddelaar of meld de berichten die je storend vindt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het LJH is geen plek voor ruzies, contacteer een bemiddelaar of meld de berichten die je storend vindt.

    Dan kan ik half ljh gaan melden xd
    Maar daar ben ik te lui voor, dus ja.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 0:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dan ben je ineens klaarwakker.


    Fleimkepa schreef:
    (...)
    Dan kan ik half ljh gaan melden xd
    Maar daar ben ik te lui voor, dus ja.


    Als jij de helft van de reacties hier storend of uitlokkend vind dan is dat jouw volste recht.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben nog maar een week weer aan de pil en kan nu al het verschil merken in mijn chest area hij is geupgrade van niks naar net niks hooray praise the lord


    i put the fun in funeral

    ik denk dat ik een man dood zou kunnen slaan met mijn pre menstruatie tieten jfc wat is dit

    voor het eerst in mijn geschiedenis van inernetdingen realiseer ik me dat dit het soort dingen zijn die je niet op het internet moet pleuren jip

    (niet waar de fbi het kan lezen)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 0:15 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MeetingKindje schreef:
    URRGH! vrouwen en gevoelens tis een drama 😅 Die maakt mij compleet zot en die heeft een f* vriendin...



    omg je hebt ljh gevonden = officieel lid op q 😏 jaja dat wordt blijven voor jou hehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    ik denk dat ik een man dood zou kunnen slaan met mijn pre menstruatie tieten jfc wat is dit

    voor het eerst in mijn geschiedenis van inernetdingen realiseer ik me dat dit het soort dingen zijn die je niet op het internet moet pleuren jip

    (niet waar de fbi het kan lezen)


    bedankt voor dit beeld


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    bedankt voor dit beeld

    boob voor je bek ouwe

    neehoor sarah dan zou ik je ten minste nog meenemen op een date of zo

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 0:19 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Metamorphoses schreef:
    (...)


    omg je hebt ljh gevonden = officieel lid op q 😏 jaja dat wordt blijven voor jou hehe


    haha ja ik blijf, ik weet dat je me zou missen moest ik weggaan meisje 😂


    Stars can't shine without darkness

    I wanna throw my laptop out the window, ugh.


    kindness is never a burden.

    MeetingKindje schreef:
    (...)

    haha ja ik blijf, ik weet dat je me zou missen moest ik weggaan meisje 😂


    bwaa... niet echt tho (cat)

    het is ons gewoon gelukt een nieuw slachtoffer te vinden en haar q-verslaafd te laten worden mwhuahahaha *evil laugh* (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    ik denk dat ik een man dood zou kunnen slaan met mijn pre menstruatie tieten jfc wat is dit

    voor het eerst in mijn geschiedenis van inernetdingen realiseer ik me dat dit het soort dingen zijn die je niet op het internet moet pleuren jip

    (niet waar de fbi het kan lezen)

    Ik heb toch eens goed gelachen met jouw post tho. :W


    Take me to wonderland