• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Mijn lippen voelen als gedroogde sponsen

    Kon ik mijn verlegenheid maar even aan de kant zetten.


    <3

    Elke keer als de pijn weg is en ik op sta, komt de pijn weer terug. Maar veel zitten vandaag. Komt goed uit dat ik van plan was de hele dag te gamen.

    Ik wil vandaag wel weer ARK gaan maar ben nog steeds niet compleet over het baby fiasco van gisteren heen. Misschien anders maar wat old fashioned zombie shooting?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    je kan er ook voor kiezen om hier geen big deal van te maken mijn hemel

    lieve lieve god

    pls. pls blossom books. pls.

    dankje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jezus je kan ook gewoon eerlijk zijn tegen mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Hapjes maken deed ik altijd met mijn ex. Wat mis ik het gezellig koken en bakken toch. Het was toch wel heel leuk met hem, maar het kon gewoon niet meer op deze manier.

    Oh, darling. You're so predictable.


    Waarom moet ik mijn kamer ineens zo gehaast opruimen? Het is niet alsof er mensen naast mij en vrienden in mijn kamer komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    net mijn aller eerste q account terug gevonden en hooo boy

    Vandaag vier kerstkaartjes in de bus. Dat maakt me toch echt gelukkig. c:


    What would Emma do?

    Even serieus wtf


    Caution first, always.

    Ik wil ook zo'n schattige relatie als Andy en Juliet. Maar wat ziet zij er slecht uit op het moment. Dat kan ik me wel voorstellen na wat ze vorige maand meegemaakt heeft.

    Bowtruckle schreef:
    Vandaag vier kerstkaartjes in de bus. Dat maakt me toch echt gelukkig. c:


    XXX graag gedaan (bloos)


    //qing het is drie uur en het enige wat je hebt gedaan is gegeten

    ga je aankleden

    want je moet je leenlaptop gaan afhalen
    het huis stofzuigen
    je kamer opruimen
    de keuken opruimen
    de living opruimen
    strijken
    naar die sweet sixteen gaan

    uhg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys