• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    ..... Ik moet hier weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kunikida schreef:
    I'm feeling so ashamed v.v

    You can always talk to me hon. Whatever it is, I won't judge.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    note to myself: nooit meer een hele pot thee drinken om half twaalf 's avonds .-.


    oke ik ben echt heel blij dat ik überhaupt uitgenodigd wordt voor hun sweet sixteens maar ik heb geen zin en dat klinkt zo gemeen ;-; en waarom heeft ze me op aanwezig gezet

    idk hoe lossen we dit op srsly ik wist dat jij weer alles zou verpesten
    doe ik mijn best alles te regelen en nu dat alles gefixt is mag je niet meer uhggg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    uh mijn zusje wilt dat ik dr aandacht geef want ze is aandacht te kort. ga ik stoppen met gamen gaat mevrouw slapen???

    ???

    hallo?????

    Kawasaki schreef:
    uh mijn zusje wilt dat ik dr aandacht geef want ze is aandacht te kort. ga ik stoppen met gamen gaat mevrouw slapen???

    ???

    hallo?????

    HAHAHA cute!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    You're just proving my point. Because gaming and talking to others really solves the problem. You don't do anything about it and you don't know why I act that way? It seriously gets old, you ignoring everything.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 1:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I should really be sleeping...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zin in een sigaret. Maar ik moet gaan slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeg van Robert Pattinson wat je wil, maar ik ben zo verliefd op zijn stemgeluid.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wauw, wat een toeval dat ze een dag na haar dochter overlijdt. De schok was waarschijnlijk heel groot toen ze hoorde dat haar dochter overleden was.

    // wat de fucking fuck was dat?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 4:13 ]

    Yonghwa schreef:
    Ik heb zin in een sigaret. Maar ik moet gaan slapen.


    kindness is never a burden.

    Nou goedemorgen ik heb duizend keer spijt dat ik iedere dag moet werken


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Go away nightmares.


    Het is zo koud, help. :c

    + what's the matter with you, Cosette? Have you been too much on your own? So many things unclear.. So many things unknown..

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 8:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —