• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Hahahah deze dude lijkt ontzettend op de jonge Peter Pettigrew. I like him. Hij vindt mijn bolletjesmuts ook leuk, whahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ad waarom zijn je tekeningen niet goed
    kun je nog wel ogen tekenen bro
    do you even draw bro


    Heaven is a place that we all have

    JamesPotter schreef:
    Hahahah deze dude lijkt ontzettend op de jonge Peter Pettigrew. I like him. Hij vindt mijn bolletjesmuts ook leuk, whahaha


    Run. Now.

    Ot: dit is frustrerend. Ik ben ziek en doe nog meer dan jullie.


    Happy Birthday my Potter!

    Lel, ik had het beter naar een mod kunnen sturen die online was XD Fail me.

    Tarjei schreef:
    Having no friends is so nice, wow.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Low key done with life. Low key wanna kill myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    lol ik ben zoveel aangekomen kill me


    i put the fun in funeral

    Starset/Downplay is atm het enige wat me calmeert. Waarom is Dustin Bates' zang en lyrics toch zo amazing.


    This ain't no place for no better man.

    Buh. I just wanted to feel pretty. But things didn't work out the way they were supposed to. Dus heb ik nog niks aan mn haar kunnen doen en dan vind ik make up op doen ook nutteloos dus dan maar ugly zijn. Morgen weer een dag. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zelfs kerst in het ziekenhuis doorbrengen is leuker.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 17:57 ]

    Bryant schreef:
    Starset/Downplay is atm het enige wat me calmeert. Waarom is Dustin Bates' zang en lyrics toch zo amazing.

    ik ben de laatste tijd echt into Starset en het is amazing.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hij is er alweer. Alsof het niet erg genoeg was om hem dit weekend al een dag langer te zien... Als hij nou eens gewoon iets zei, in plaats van altijd maar stil zijn....

    // Het is ondertussen werkdag 8 en ik heb nog steeds niets.

    // De mods zouden een gezamenlijke mailbox moeten hebben, net iets als dat de beta's hebben. Dat je bericht op een algemene plek komt te staan en een mod die online is je dan helpt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 18:31 ]

    alsof iemand onder de indruk gaat raken van je insta vol domme filmpjes waarop je rookt.
    wist niet dat het tegenwoordig een trend was om dat soort filmpjes te delen :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    alsof iemand onder de indruk gaat raken van je insta vol domme filmpjes waarop je rookt.
    wist niet dat het tegenwoordig een trend was om dat soort filmpjes te delen :')

    Eh, stoer enzo :X


    Waarom 2016 geen slecht jaar was:

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Eh, stoer enzo :X


    Waarom 2016 geen slecht jaar was:



    DANK JE
    uhg 9gag staat vOL van zo'n posts kys


    Heaven is a place that we all have