• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Eh, stoer enzo :X


    Waarom 2016 geen slecht jaar was:



    Ah ik word hier echt vrolijk van c: thanks voor het posten.


    Happy Birthday my Potter!

    Pagu schreef:
    (...)

    DANK JE
    uhg 9gag staat vOL van zo'n posts kys

    Klopt, maar deze kwam ook van 9gag (:

    Het staat ook helemaal vol met Carrie Fisher die vereerd wordt als een godin. Rant incoming:
    Ze was gewoon een actrice, niets speciaals. David Bowie was een gewone zanger/acteur/weet ik het, George Michael was een gewone zanger, Prince was een gewone zanger, Muhammed Ali was een normale boxer, Alan Rickman was een doodgewone acteur en Harambe was een normale gorilla. Er is niets speciaals aan beroemdheden. Ja, het is jammer als iemand overlijdt, maar zo is het leven. Voor iedereen is er een einde en voor de een is het eerder dan de ander.

    Kunnen we allemaal stoppen met 'kys' zeggen domo arigato


    i put the fun in funeral


    Caution first, always.

    Laasyanir schreef:
    (...)

    Het staat ook helemaal vol met Carrie Fisher die vereerd wordt als een godin. Rant incoming:
    Ze was gewoon een actrice, niets speciaals. David Bowie was een gewone zanger/acteur/weet ik het, George Michael was een gewone zanger, Prince was een gewone zanger, Muhammed Ali was een normale boxer, Alan Rickman was een doodgewone acteur en Harambe was een normale gorilla. Er is niets speciaals aan beroemdheden. Ja, het is jammer als iemand overlijdt, maar zo is het leven. Voor iedereen is er een einde en voor de een is het eerder dan de ander.

    Die acteurs/artiesten mogen wel een speciale waarde hebben voor iemand. Ik zou er bijvoorbeeld stuk van zijn als Stan Lee binnenkort zou te komen overlijden, puur omdat ik mijn jeugd aan zijn creaties te danken heb, of Paul McCartney bijvoorbeeld. Het zijn misschien normale mensen, maar ze hebben misschien heel veel impact op iemands leven gehad, en dan is het gewoon moeilijk - zo denk ik. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    Kunnen we allemaal stoppen met 'kys' zeggen domo arigato


    hey sarahsap




    kys
    jk

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 19:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Allerton schreef:
    (...)
    Die acteurs/artiesten mogen wel een speciale waarde hebben voor iemand. Ik zou er bijvoorbeeld stuk van zijn als Stan Lee binnenkort zou te komen overlijden, puur omdat ik mijn jeugd aan zijn creaties te danken heb, of Paul McCartney bijvoorbeeld. Het zijn misschien normale mensen, maar ze hebben misschien heel veel impact op iemands leven gehad, en dan is het gewoon moeilijk - zo denk ik. c:

    Ja, dat zou ook echt jammer zijn, maar iedereen gaat uiteindelijk dood. Ik was er ook kapot van dat Christina Grimmie doodgeschoten werd, maar ze hoeven niet vereerd te worden als goden, dat vind ik echt veel te ver gaan.

    // Daar gaan we weer. Ik moet nu stil zijn omdat zusjelief* slaapt met babylief*, maar zachtjes zijn voor mij om 'abnormale' tijden (zoals 9 uur in de ochtend) is te lastig/
    * Niet

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 19:17 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ja, dat zou ook echt jammer zijn, maar iedereen gaat uiteindelijk dood. Ik was er ook kapot van dat Christina Grimmie doodgeschoten werd, maar ze hoeven niet vereerd te worden als goden, dat vind ik echt veel te ver gaan.

    Nee oké daar heb je ook weer gelijk in.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pagu schreef:
    (...)

    hey sarahsap




    kys
    jk


    nee nog steeds niet grappig eigenlijk


    i put the fun in funeral

    Wow, dit si wel het toppunt van een Quizletverslaving. Ik zit zowel op mijn laptop, als tablet, als mijn telefoon tegelijk op Quizlet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Overkill schreef:
    Kunnen we allemaal stoppen met 'kys' zeggen domo arigato


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nouja, laat maar. Wil juist m'n best doen om iedereen zich goed te laten voelen maar ik maak toch geen verschil.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ga maar eens al mijn 'girly' kleding wegdoen. I can't stand them.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nick Cave, je maakt me aan het huilen met je muziek fnjsk ;-;


    Caution first, always.

    Overkill schreef:
    (...)

    nee nog steeds niet grappig eigenlijk


    zelfvertrouwen gekrenkt


    Heaven is a place that we all have