• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    I need a binder. Like rn. And I cry every time I think about how long I have to wait until I can buy one. A week is so long when you want something.


    This ain't no place for no better man.

    yikes

    Ik wil een nieuwe IGN, maar weet niet wat. En Allemantheia is kinda perfect enzo..

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 19:55 ]

    Ik voel me verslaafd worden aan Lush-producten, maar die zijn ook zo duur. :/


    Take me to wonderland

    Mijn hoofd is verstrooid, ik kan echt niet helder denken vandaag. En ik wilde nog wel werken aan mijn verhaal.
    Volgens mij zijn vakanties helemaal niet goed voor mijn creativiteit.

    Ik kan er niet tegen als mensen het woord nazi gebruiken (voornamelijk voor Duitsers) terwijl ze niet weten wat het eigenlijk betekent

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 20:09 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je geen cent meer van me krijgt? Je bent bijna 40 zeg. Ga meer werken als je geen geld overhoudt.
    Als ik niet direct op app reageer, ga je me bellen. Jammer voor jou gaat het geluid uit als ik mijn mobiel op de kop hou.

    // Wanneer iemand een leuke stem heeft, maar zijn uiterlijk erg tegenvalt op de face reveal. Jammer hoor. Maar wat verwacht je ook van gamers..xD

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 20:15 ]

    Dit doet eigenlijk heel veel goeds, maar het doet ook pijn om vaarwel te zeggen tegen wat ik de laatste jaren mezelf als voordeed..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Dit doet eigenlijk heel veel goeds, maar het doet ook pijn om vaarwel te zeggen tegen wat ik de laatste jaren mezelf als voordeed..

    I'm still proud of you 🤗


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil dat het eind januari is en dat ik eindelijk met die dokters kan praten en dat er eindelijk meer duidelijk wordt en dat ik het niet zo moeilijk meer hoef te vinden om een fucking blauw poppetje aan te vragen op een website ffs :")


    Caution first, always.

    Een personage van dit spel doet me denken aan mijn fwb.. en het is best heel raar om te spelen.

    Het komt bijna over alsof je me jaloers wil maken met het feit dat jij nu aan het leren bent? Wat klopt hier niet...

    Haat aan profielen maken.


    I was supposed to be doing a freaking cleanse and yet here I am, eating French fries and drinking beer. Good job, Lene. Good fucking job.


    kindness is never a burden.

    ik haat mijn tumblr. er staat teveel persoonlijke shit op (,,: