• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Mweh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En nu ga ik dus twijfelen. 6 dagen voordat ik het wil gaan doen. Yes ik hou echt van mezelf; not. .-.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lieve Word,

    Waarom is het woord "Oliebollenjacht" volgens jou wel een bestaand woord, maar "Nieuwjaarskus" en "Valerio" niet?

    Groetjes, Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn vriend en ik hebben bepaalde dingen over elkaar ontdekt die ik wel leuk vind. (wbw)

    Altijd leuk als mensen je ergens van beschuldigen en dat zelf tienduizend keer harder doen. (': What a joke.


    •

    Allerton schreef:
    En nu ga ik dus twijfelen. 6 dagen voordat ik het wil gaan doen. Yes ik hou echt van mezelf; not. .-.

    You're gonna do ittttt and you'll love it 🌟

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 22:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    You're gonna do ittttt and you'll love it 🌟

    What if I don't love it? What if it will be one of the biggest mistakes ever made? :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben denk ik heel egocentrisch, maar misschien hoort dat er wel bij. Eigenlijk wil ik ook wel eens gewoon oprecht gewaardeerd worden. Ik hoef niet aanbeden te worden of iedere dag te horen dat ik leuk en aardig ben. Maar gewoon eens een oprecht compliment of motiverend woord, iets dat puur gezegd word omdat iemand het meent - niet om me op te beuren of omdat het hoort.
    Dank je Mort

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 22:35 ]

    Om de één of andere reden kan ik de laatste tijd echt niets meer aan. Het ene moment loop ik zo blij rond - ik was zo blij en vrolijk na de meeting vandaag - en het volgende moment is het alsof ik elk moment weer een mes in m'n arm ga kunnen zetten, alsof ik na mijn gevechten de afgelopen jaren geen stap verder geraakt ben. Ik zat vroeger altijd alleen op mijn kamer, maar de laatste tijd is het enige wat ik dan nog krijg een mentale instorting. Alle pijn komt dan weer naar boven, alle wonden van de afgelopen jaren gaan weer open en ik kan het niet meer zo ruw naaien als ik destijds gedaan heb.
    Het voelt alsof ik de laatste twee jaar niets anders heb gedaan dan lopen, blijven lopen en niet achteruit kijken. Ik ben dit beu - maar na al deze tijd raakt mijn moed stilaan op dat het ooit goed gaat komen. Dat ik ooit m'n verleden achter me ga kunnen laten. Dat dit ooit stopt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind dit lettertype op mobiel wel aangenaam.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    If I could go back to the day I met you, I would gladly kill myself before it happened.


    •

    Neee, ik ga niet thuis zijn met de Rieu-weekend! :O Dat is keihard werken dan, maar ooh zo leuk! fml.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sweetwine schreef:
    If I could go back to the day I met you, I would gladly kill myself before it happened.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan niet wachten om weer van die heerlijke seks te hebben met mijn fwb ^^

    Laasyanir schreef:
    Ik kan niet wachten om weer van die heerlijke seks te hebben met mijn fwb ^^


    Is dit nodig, though.


    kindness is never a burden.